Skocz do zawartości

kacperoch

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kacperoch

Osiągnięcia kacperoch

0

Reputacja

  1. Witam, mam taki problem. Wymieniłem klocki na nowe przód oraz tył. Po przejechaniu około 2-3 tyś km, pojawiły się wibracje podczas hamowania z tyłu powyżej 100km/h. Mechanik stwierdził, że są krzywe tarcze tył. Więc zmieniłem tarcze na nowe wraz z klockami firmy TRW. Po wymianie tarcz oraz klocków znowu pojawił się ten sam problem po przejechaniu 2-3 tyś km. Auto przy tej samej prędkości w trakcie hamowania z tyłu pojawiały się wibracje, więc mechanik stwierdził iż te tarcze też są krzywe, dlatego pojawiają się wibracje. Pojechałem na stacje diagnostyczną, gdzie sprawdzono wszystkie końcówki oraz wahacze, nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości. A więc ponownie zakupiłem nowy komplet tarcz wraz z klockami, tym razem kupiłem firmy Delphi i założyłem. Ponownie po upływie 2-3 tyś znowu pojawił się ten sam problem. Byłem na sprawdzeniu tarcz oraz piast i jest wszystko okej, a wibracje nadal się pojawiają. Również była ustawiana zbieżność oraz koła były wyważane, całe zawieszenie jest okej, klocki oraz tarcze również. Mechanicy sami nie wiedzą o co może chodzić, czy miał ktoś podobny problem? Już nie wiem co z tym zrobić, ponieważ kolejna wymiana tarcz oraz klocków jest bez sensu, gdy problem pojawia się znowu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...