Jump to content

Kubon16

Pasjonat
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About Kubon16

Informacje

  • First name
    Kuba
  • Location
    Dolny Śląsk

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1986
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AEB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Kubon16's Achievements

0

Reputation

  1. Kubon16

    AEB szarpie, logi

    Witam Pacjent 1.8T AEB z kompem klon AJL Przy pełnym bucie mocno szarpie lub nie szarpie ale ledwo jedzie Nowa przepływka, nowy ori DV, nowa sonda, n75 odpięty/podpięty bez różnicy, szczelność w dolocie sprawdzona, turbina wyciągana i sprawdzana, grucha sztanga ok. Dołożony wskaźnik ciśnienia pokazuje że szarpie przy ponad 0.5B lub jak nie szarpie to ładuje max 0.3-0.4B, czy LPG czy PB bez różnicy. Dodatkowo po odpuszczeniu gazu nie wraca na podciśnienie tylko cały czas trzyma koło 0. Po logowaniu z błędów tylko przekroczony limit mieszanki. Trzeba niżej przewinąć, niewiem czemu pokazują sie stare na górze. załączam logi (na lpg) statyczne http://vaglogi.pl/log-001_007_1t3Z0H6.html http://vaglogi.pl/log-002_008_04H1u.html dynamiczne http://vaglogi.pl/log-002_007_BkOv2.html http://vaglogi.pl/log-002_025_3qecb.html http://vaglogi.pl/log-001_013_oY1X5h.html
  2. Mała aktualizacja. Przepływka po numerach wychodzi że ori, odma wymieniona bo puszczała powietrze, niestety na seryjnym kompie AEB nic to nie dało, doładowanie w granicach 0,3b więc lipa. Po włożeniu kompa AJL jest sporo lepiej bo 0,55b-0,6b ale czuć że dopiero wróciła seria AEB. Trzeba znaleźć te konie z AJL... Wrzucam logi z podpiętym kompem AJL. Z błędów już nie ma wypadania zapłonu ale sonda nadal walnięta Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Prosze o pomoc bo mnie już sie cierpliwość kończy...
  3. Szczelność zrobiona, błędy to właśnie słaby sygnał z lambda i sporadyczne wypadanie na 3 cylindrze Poprzedni właściciel założył przepływke z innego modelu że ma ładować 0,2b więcej
  4. Prosze o zerknięcie na logi Statyczny: Grupy 001, 007: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Grupy 002, 008 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL ... Dynamiczne 3ci bieg 1500-6500~obr 001, 013 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002, 007 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002, 025 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum W serii powinna ładować 0,6b a aktualnie przy pełnym bucie ok 0,3b. Turbo i gruszka nowe, sztanga ustawiona, N75 nowy.
  5. Witam mam problem z niedawno kupionym 1.8T AEB 1998r, mianowicie w okolicach 3-4tys obr przy mocniejszym wciśnięciu gazu cały samochód zaczyna szarpać i obroty skaczą. Dzieje sie to głównie na 3,4,5 biegu. Dolot wygląda szczelnie, na dniach podłącze jeszcze kompresor. Na kompie wyskakuje takie coś 4 Znalezione: 16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low P0131 - 35-00 - - 00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 26-10 - Output Open - Intermittent dodam że w samochodzie jest blow off a turbina po regeneracji. Poprzedni właściciel coś tam wymieniał i niby turbina ładuje 0.2bara więcej niż seria... prosze o pomoc
×
×
  • Create New...