Jump to content

VanSol

Pasjonat
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

About VanSol

Informacje

  • First name
    Wojtek
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

VanSol's Achievements

0

Reputation

  1. W tym dziale rozmawiamy na każdy temat. Jak ja mogłem zapomnieć o pizzy i pierogach? 🙂
  2. Ktoś już tutaj podawał genialne Jericho ja również polecam. Od siebie jeszcze dorzucę takie pozycje jak: Skins (UK) Dynastia Tudorów LOST Into the night Outer Banks Loaded Seinfeld Czarnobyl Długo by wymieniać, seriale oglądam od 2005 roku Trochę tego było i dla mnie najlepsze były te sprzed lat takie jak LOST
  3. Co lubicie jeść? Ja to często jem banany, awokado, kanapki z serem, makarony, warzywa gotowane, czasem jakaś pierś albo naleśniki. Lubię też kebab.
  4. Póki co zostawiam temat, może kiedyś wymienię. Dzięki za pomoc.
  5. Okazało się, że jak przyszło ochłodzenie to już dmuchawa nie wyje. Bo te objawy zaczęły się w te upały po 32 stopnie. Dobrze wnioskuje, że to kwestia nienaturalnych temperatur i zwiększania objętości metalu?
  6. Dzięki za odpowiedź. Ale skąd liść miałby być skoro mam filtr kabinowy? Czy tego typu usterka była często spotykana w tym modelu? Mam 230 tys km I jeszcze pytanie ile mechanik powinien wziąć za wymianę mniej więcej?
  7. Miałem to zamieścić w dziale klimatyzacja. Przez pomyłkę poszło tutaj. Proszę o przeniesienie
  8. Pojawił się u mnie pewien objaw przy nawiewie klimatyzacji. Jest takie wycie które narasta przy zwiększaniu obrotów. Po wyłączeniu nawiewu ustaje. Wnioskuję, że to wentylator nagrzewnicy się przyciera? Mam w związku z tym dwa pytania: 1. Czy wentylator jest jeden na cały samochód i czy wystarczy kupić takie coś, dać mechanikowi i wymieni? Czy może coś jeszcze trzeba? 2. Producent części na pierwszy montaż czyli Valeo na swojej stronie podaje, że konkretnie do mojej wersji pasują trzy numery 8E1820021A, 8E1820021B, 8E1820021E Ten ze zdjęcia to jest akurat E Czyli mogę kupić dowolny z tych numerów seryjnych i będzie dobrze? Czy to ma jakieś znaczenie?
  9. Spoko dzięki za filmik. Pytanie czy ktoś w Polsce coś takiego robi.
  10. Ale rozumiem, że to i tak się robi po demontażu parownika? Nie przez ten otwór przy schowku? Jeśli tak to trzeba sporo rzeczy rozebrać żeby go wymontować.
  11. Czy jakaś firma w Warszawie wykonuje takie mycie o którym piszesz?
  12. To ja już nie wiem. W serwisach stosują nieskuteczną metodę? Mam im pokazać jak się robi robotę?
  13. Axel1 dzięki za pomoc ale chemia to nie żadne perfumowanie tylko preparat grzybobójczy. Czytałem o tej metodzie ze schowkiem. Przez mały otwór nawet jak napsikasz tam czegoś, to chyba dotrzesz w mniej zakamarków niż przez kratki pod ciśnieniem w serwisie.
  14. Mam problem z klimatyzacją w Audi A4 B6. Kupiłem samochód i już był zapach grzyba. Ale nie taki duży, potem zrobiło się gorzej. Trochę jeździłem, zrobiłem dwa razy ozonowanie i to samo. W końcu pojechałem do serwisu który specjalizuje się w klimatyzacji. Zrobiłem odgrzybianie chemiczne i po tygodniu grzyb wrócił. Zrobiłem po 2 miesiącach od tego czasu kolejny raz chemiczne i dalej śmierdzi. Nie wiem w sumie co oni tam stosują, czy to jest płyn czy gaz, mówili że pod ciśnieniem. Czy warto robić ten zabieg 3, 5, 10 razy aż ustanie czy czeka mnie demontaż nagrzewnicy oraz parownika i czyszczenie mechaniczne? A może są inne rodzaje chemii? Jeśli tak to proszę o polecenie serwisu w Warszawie. Dodam, że odpadają wszelkie amatorskie metody domowe opisane w tym wątku, po prostu się tego nie podejmę.
  15. VanSol

    Geometria

    Jesli to wszystko co mozecie pomoc, to dziekuje za rady i wskazowki. Teraz bede musial z tym powalczyc.
×
×
  • Create New...