Skocz do zawartości

VanSol

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O VanSol

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia VanSol

0

Reputacja

  1. Ja wolę oddać do mechanika i niech on się tym zajmie. Czyli masz pewność, że te Twoje będą pasować do mojego modelu? Były tylko takie czy zdarzały się inne? Te Twoje po 90 zł jaki mają przebieg?
  2. Hmm dzięki za odpowiedź... Samemu to nie wiem nawet jak zdjąć tą podsufitkę, nie chcę nic grzebać. A powiedz mi dokładnie od jakiego A8 u Ciebie pasowało? allegro.pl ALLEGRO.PL Takie coś?
  3. Cześć Posiadam Audi A4 B6 Sedan BFB z 2003 roku. Chciałbym wymienić wzmacniacz antenowy u mechanika, ale potrzebuję go wcześniej kupić a wymontować samemu nie mogę, żeby sprawdzić. Czy dla tej wersji był tylko jeden rodzaj czy więcej? Na Allegro sporo tego i różnie to wygląda. Który z tych to będzie? allegro.pl ALLEGRO.PL allegro.pl ALLEGRO.PL allegro.pl ALLEGRO.PL Ja obstawiam ten pierwszy najdroższy
  4. Ktoś już tutaj podawał genialne Jericho ja również polecam. Od siebie jeszcze dorzucę takie pozycje jak: Skins (UK) Dynastia Tudorów LOST Into the night Outer Banks Loaded Seinfeld Czarnobyl Długo by wymieniać, seriale oglądam od 2005 roku Trochę tego było i dla mnie najlepsze były te sprzed lat takie jak LOST
  5. Póki co zostawiam temat, może kiedyś wymienię. Dzięki za pomoc.
  6. Okazało się, że jak przyszło ochłodzenie to już dmuchawa nie wyje. Bo te objawy zaczęły się w te upały po 32 stopnie. Dobrze wnioskuje, że to kwestia nienaturalnych temperatur i zwiększania objętości metalu?
  7. Dzięki za odpowiedź. Ale skąd liść miałby być skoro mam filtr kabinowy? Czy tego typu usterka była często spotykana w tym modelu? Mam 230 tys km I jeszcze pytanie ile mechanik powinien wziąć za wymianę mniej więcej?
  8. Miałem to zamieścić w dziale klimatyzacja. Przez pomyłkę poszło tutaj. Proszę o przeniesienie
  9. Pojawił się u mnie pewien objaw przy nawiewie klimatyzacji. Jest takie wycie które narasta przy zwiększaniu obrotów. Po wyłączeniu nawiewu ustaje. Wnioskuję, że to wentylator nagrzewnicy się przyciera? Mam w związku z tym dwa pytania: 1. Czy wentylator jest jeden na cały samochód i czy wystarczy kupić takie coś, dać mechanikowi i wymieni? Czy może coś jeszcze trzeba? 2. Producent części na pierwszy montaż czyli Valeo na swojej stronie podaje, że konkretnie do mojej wersji pasują trzy numery 8E1820021A, 8E1820021B, 8E1820021E Ten ze zdjęcia to jest akurat E Czyli mogę kupić dowolny z tych numerów seryjnych i będzie dobrze? Czy to ma jakieś znaczenie?
  10. Spoko dzięki za filmik. Pytanie czy ktoś w Polsce coś takiego robi.
  11. Ale rozumiem, że to i tak się robi po demontażu parownika? Nie przez ten otwór przy schowku? Jeśli tak to trzeba sporo rzeczy rozebrać żeby go wymontować.
  12. Czy jakaś firma w Warszawie wykonuje takie mycie o którym piszesz?
  13. To ja już nie wiem. W serwisach stosują nieskuteczną metodę? Mam im pokazać jak się robi robotę?
  14. Axel1 dzięki za pomoc ale chemia to nie żadne perfumowanie tylko preparat grzybobójczy. Czytałem o tej metodzie ze schowkiem. Przez mały otwór nawet jak napsikasz tam czegoś, to chyba dotrzesz w mniej zakamarków niż przez kratki pod ciśnieniem w serwisie.
  15. Mam problem z klimatyzacją w Audi A4 B6. Kupiłem samochód i już był zapach grzyba. Ale nie taki duży, potem zrobiło się gorzej. Trochę jeździłem, zrobiłem dwa razy ozonowanie i to samo. W końcu pojechałem do serwisu który specjalizuje się w klimatyzacji. Zrobiłem odgrzybianie chemiczne i po tygodniu grzyb wrócił. Zrobiłem po 2 miesiącach od tego czasu kolejny raz chemiczne i dalej śmierdzi. Nie wiem w sumie co oni tam stosują, czy to jest płyn czy gaz, mówili że pod ciśnieniem. Czy warto robić ten zabieg 3, 5, 10 razy aż ustanie czy czeka mnie demontaż nagrzewnicy oraz parownika i czyszczenie mechaniczne? A może są inne rodzaje chemii? Jeśli tak to proszę o polecenie serwisu w Warszawie. Dodam, że odpadają wszelkie amatorskie metody domowe opisane w tym wątku, po prostu się tego nie podejmę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...