Skocz do zawartości

KeNy26

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KeNy26

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KeNy26

0

Reputacja

  1. Siemka. Na nowo zająłem się sprawą mojego audi i w końcu działa. Już mówię co było przyczyną.... yy w sumie nie wiem co było przyczyną, ale powiem jakie części po kolei wymieniłem: A więc tak: po namowach @Langista wymieniłem pompę wody. Mechanior mówił że nie była zła, mógł być lekki wyciek bo zobaczył tam w niej jakiś uszczerbek. wymiana pompy wody nic nie dała. Dopiero wymiana wiskozy zatrzymała wzrost temperatury @motor144 furka śmiga jak nowa. Dzięki wszystkim, którzy pomagali fajnie mieć Was na forum pozdrawiam
  2. No dobra, a powiedz mi jeszcze jak wiesz, czy trzeba wykręcać rozrząd do pompy ?
  3. Nie no już wywaliło mi rurę gdzieś z tyłu przez to. Coś jest na rzeczy Mnie zastanawia jedna rzecz ( poprawcie mnie jeśli źle myślę ) : na małym obiegu chyba gorący płyn dochodzi do termostatu. Dopoki nie będzie on miał danej temperatury to się nie otworzy. Ciśnienie się robi, więc gdyby się otworzył to nawet jakby w ogóle pompa wody nie kręciła, to by ta dolna rura chociaż troche była ciepła. Poza tym by się wentylator włączył.. ( tutaj ponawiam pytanie z tymi - wiatrakami Mam dwa wiatraki - większy się ciągle kręci, chyba na pasku, tak ma być ? drugi miejszy od klimy. włącza się jak klime włączę, i chyba ma się też włączyć jak termostat otworzy tak ? Tak nawiasem dzięki Panowie, że próbujecie mi pomóc
  4. nie mam nic innego oprócz tych danych w dowodzie. Może układ na zdjęciu jakoś pomoże, albo ta naklejka..
  5. A powiesz mi gdzie ten kod silnika mogę sprawdzić ?
  6. Na wahlera, i wrzuciłem do garnka z wodą, to się elegancko otwierał. Czy dwa termostaty? Nie mam pojęcia. Zlokalizowałem ten z dołu silnika do chłodnicy.. Ciągle szukam jakiś schematow, podpowiedzi, postów na forum itd i informacji jest bardzo mało albo nie potrafię szukac
  7. Rozrząd był wymieniany dokładnie 20.12.2018r i nie mam pojęcia niestety czy z pompą wody czy nie. Pytałem mechanika i powiedział że nie pamieta. A że to był złożony duży remont całego silnika to też kwotowo nie jestem w stanie stwierdzić czy wymieniany. Wymieniłem termostat dziś. Jest to samo. Zastanawia mnie czemu nie otwiera się ten termostat skoro temperatura jest wystarczajaca. Dolny Wąż nawet po wskoczeniu na 100stopni jest zimny. Mówisz że nie domaga pompa, ale to by sprawiało że przez to termostat się nie otwiera ?
  8. Jak na razie chciałem wykluczyć wszystkie inne tańsze i mniej trudne do zrobienia rzeczy. Uważasz że to pompa ? Jest jakiś sposób z by sprawdzić ? O właśnie ! Zapomniałem napisać: Założyłem bajpasa omijającego przed nagrzewnicą i wszystko chodziło jak należy. Zrobiłem tak bez nagrzewania ok. 50km i temperatura trzymała. Wtedy zacząłem czyścić nagrzewnice i w sumie raczej dobrze udrożniłem. Tyle że teraz tak jakby się termostat nie otwierał.. chyba że pompa
  9. Cześć, trochę mi zajęła praca z tym audi i zatoczyłem koło. Napiszę po kolei co zrobiłem i jakie są nadal objawy, może coś wspólnie wymyślimy A więc na początku Panowie mechanicy wymienili mi termostat i "niby" przepłukali układ. - nadal to samo. Następnie stawiali na zakamienioną i zapchaną chłodnice - wymieniona. - objawy nadal te same. Później poczytałem trochę, popytałem dawnego właściciela auta co może być i podsunął mi pomysł na przeczyszczenie nagrzewnicy. Praktycznie przepływu tam nie było, więc domowymi sposobami przeczyściłem nagrzewnice, ciepło w aucie, fajnie. Następnie odpowietrzyłem układ: ( może to normalne ale opiszę ) zsunąłem do dziurki odpowietrzającej wąż z wylotu nagrzewnicy, leciało tylko powietrze. W trakcie 5-sekundowego gazowania auta płyn nie leciał przez dziurkę, ale jak obroty spadały po gazowaniu, to zaczynał pryskać. gazowałem aż do momentu sporego strumnienia z dziurki i nasunąłem spowrotem wąż, dolałem płynu itp. Teraz tak: odpalam auto przy 5 stopniach na dworze. silnik pracuje i się nagrzewa, w środku ciepło, temperatura trzyma 90 stopni i podczas postoju trzymało temperaturę przez ok 20 min. po tym ruszyłem pokręcić się po dzielnicy ( 20-30 km/h ). po jakiś 8 minutach po zatrzymaniu się i wykręcaniu z powrotem na parking temperatura znów skoczyła do 100-105 stopni. Otworzyłem maskę i zobaczyłem, że górny wąż chłodnicy ( zielony ) jest mocno twardy, ale nie jest zbyt gorący ( mocniej ciepły ), natomiast dalszy jego plastikowy wąż ( czerwony kolor ) był mega gorący. Gdy lekko odkręciłem korek zbiorniczka wyrównawczego to płyn z mocnym ciśnieniem uciekał przez wężyk ( niebieski kolor ) do zbiorniczka, a on dalej wypluwał przez swój zaworek, Chłodnica raczej zimna, dół też. Wiatrak się nie kręci ( mam dwa wiatraki, jeden na pasku i on się zawsze kręci, drugi obok i on jest chyba dzielony razem z klimą nie ? włącza się jak się termostat otworzy i jak klime chce włączyć tak ? czy dobrze kombinuje ? ) Jakieś pomysły ? uszczelka pod głowicą chyba nie, bo nie leci płyn z tłumika i w aucie gorąco, poza tym wymieniana rok temu i przejechane ok 5 tys km tylko.
  10. Dawno nie była wymieniana, na pewno więcej niż 3 lata. nawet nie wiem gdzie ją lokalizować. Myślisz, że te objawy to wina pompy ?
  11. Witam. Przejrzałem większość postów i nie było żadnego z takimi objawami jakie u mnie są. A mianowicie: Mam audi a4b5 1997r benzyna/gaz. Płyn chłodniczy grzeje się do 100-110 stopni przy wolnej jeździe po mieście, bądź podczas postoju na uruchomionym silniku. Jeżeli przygazuje do 4.5tys obrotów, to temperatura spada do 90 stopni, aby za chwilę znów rosnąć do w.w 110 Raz już mi pękła rura gdzieś tam z tyłu, płyn się wylał, układ został przepłukany, rura wymieniona i dalej niestety nic nie pomogło. Coś tak jakby się zacinało i hamowało obieg. gdy się przygazuje, ciśnienie pewnie przepycha płyn dalej - nie wiem, nie znam się.. Wiecie może co może być przyczyną? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...