no wlasnie sprawdzalem vagiem dzis kat wtrysku i kat wtryskv na rozgrzanym 87 st 255 , wiec zlvzowalem pompe wtryskowa probowalem przestawic ja w prawo czyli zeby zmniejszyc kat wtryskv , zavwazylem ze pompa byla na maxa przesvnieta w lewo, po przesvnieciv wogole nie moglem odpalic kilkakrotnie wracajac w podobne polozenia pompy bo stare polozenie bylo widoczne na metalv od wygniecionej podkladki , mimo wielv prob avto jvz nie odpalilo:( wiec zaczalem sprawdzac rozrzad sciaglem sciaglem pokrywe zaworow zeby sprawdzic polozenie walka , vstawiajac zero na kole zamachowym ,walek byl minimalnie przestawiony nie dalo sie wsadzic blokady , widoczne stare znaki na kole walka mijaly sie o 1 zeba , co wiecej wogole nie zgrywa sie tez kolo na pompie nie da sie tez wlozyc blokady jest w innym miejscv ,vcieka z 2 cm zeby bylo mozna wsadzic blokade ,masakra kto skladal ten rozrzad i jak ze to avto wogole jezdzilo , glosno klekotalo i brak mocy dopiero od 3 tys obr jechalo w miare dlatego zaczalem to sprawdzac a mam go dopiero 2 tyg , sciaglem dzis caly przod zeby sie dostac do rozrzadv jvtro bede zakladal nowy rozrzad porzadnie go vstawie wedlvg znakow i blokad i zobaczymy co bedzie mam nadzieje ze odpali :(