Skocz do zawartości

Maniek0102

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Maniek0102

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Częstochowa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Maniek0102

0

Reputacja

  1. Wiesz mam kapcie 235/40 R18 i nie chce żeby te tuleje szybko szlak trafił dlatego tak dopytuje
  2. No rozumiem. W takim razie która jest lepsza? Trwalsza twoim zdaniem?
  3. Czyli tańsze są mocniejsze? To w sumie dobrze. Moja B7 oryginalnie z fabryki wyjechała na zawiasie 1bv to może te co piszesz będą lepsze skoro sztywniejsze
  4. Mam taki problem. Kupiłem a4 B7 która była na gwincie. Dla mnie gwint za twardy więc wymieniłem na zawias 1be. Przy przekładce amortyzatorów zauważyłem że skręcone są tuleje górnych wahaczy (ktoś ustawiał wysokość auta na gwincie i nie poluzował wahaczy i nie dokręcił ich na opuszczonym aucie i je wykręciło) tak więc mam do wymiany same tuleje, sworznie są ok. Znalazłem na allegro kilka ofert z tulejami i tutaj moje pytanie. Otóż znalazłem tuleje org lemfolder tyle że dwa rodzaje i oba w opisie pasują do moje auta. Są to te tuleje: 29318 01 za 20.43zl 25909 01 za 30.33zl I nie wiem czym one się różnią, czy twardością czy czym i które będą dla mnie lepsze. Auto to a4 B7 1.8t LPG. Mógłby ktoś pomóc?
  5. Problem rozwiązany :). Podpinalem samochód pod vaga i na kanale 66 przy wciśnięciu sprzęgła było brak reakcji. Kupiłem nowy czujnik, zamontowałem i jak ręką odjął. Widocznie poprzedni czujnik który był wymieniany był uszkodzony, źle zamontowany, lub uszkodzony przy montażu. Wielkie dzięki za pomoc
  6. Nie mam niestety tempomatu to tak nie sprawdzę. Podjadę do znajomego w tym tygodniu, który ma vaga to obczaje i dam znać.
  7. Czujnika sprzęgła vagiem nie sprawdzałem, poprostu wymieniłem bo za org zapłaciłem ok 50 zł. Kazde połączenie psikalem plakiem, obroty nic nie wzrosły. Z chęcią bym oddal takim co znają 1.8t na wylot, ale ciężko takich znaleźć, u mnie w okolicy na pewno...
  8. Zawór n75 może mieć z tym coś wspólnego? Szukam, czytam i na niego natrafiłem. Ale tym sposobem można pół auta wymienić i nie znalesc przyczyny.
  9. Powiem szczerze że nie mam pojęcia. Takiego go już kupiłem. Najlepiej by było jak by ktoś mi polecił jakiegoś dobrego mechanika, który by mi pomógł to ogarnąć z okolicy Częstochowy a nawet Śląska ( mogę podjechać i zostawić auto byle by było warto) jest to strasznie denerwujące a paproki z mojej okolicy rozkładają ręce
  10. Audi a4 B7 1.8t Swap z tip tronic na manual 6 biegów Swap z ośki na quattro Mapa zrobiona z 163 km 220 nm na 210 km 320 nm u gregor10 I teraz problem: Auto dosyć długo schodzi z obrotów, gdy go przygazuje np do 5 tys obrotów na biegu jałowym obroty zbyt długo spadają. A teraz najgorsze, przy dynamicznej jeździe przy zmianie biegu np. z 2 na 3 lub z 3 na 4 itp. przy 4 tys. obr. obroty podskakują do 5 tysięcy i dopiero wtedy spadają, im wyższe obroty przy zmianie biegu tym bardziej podskakują. Nie da się normalnie zmienić biegu na wyższy przy dużych obrotach. Zawór DV sprawdzony jest ok. Czujnik położenia pedału sprzęgła wymieniony. Poprawy brak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...