Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mam taki problem. Kupiłem a4 B7 która była na gwincie. Dla mnie gwint za twardy więc wymieniłem na zawias 1be. Przy przekładce amortyzatorów zauważyłem że skręcone są tuleje górnych wahaczy (ktoś ustawiał wysokość auta na gwincie i nie poluzował wahaczy i nie dokręcił ich na opuszczonym aucie i je wykręciło) tak więc mam do wymiany same tuleje, sworznie są ok. Znalazłem na allegro kilka ofert z tulejami i tutaj moje pytanie. Otóż znalazłem tuleje org lemfolder tyle że dwa rodzaje i oba w opisie pasują do moje auta. Są to te tuleje:

29318 01 za 20.43zl
25909 01 za 30.33zl
 
I nie wiem czym one się różnią, czy twardością czy czym i które będą dla mnie lepsze. Auto to a4 B7 1.8t LPG. Mógłby ktoś pomóc?
Posted

mozesz wstawic i te i te .

29318 01 sa z b7 i sa leciutko sztywniejsze. 

Posted
45 minut temu, Maniek0102 napisał:

 

Czyli tańsze są mocniejsze? To w sumie dobrze. Moja B7 oryginalnie z fabryki wyjechała na zawiasie 1bv to może te co piszesz będą lepsze skoro sztywniejsze 

Posted

maja po prostu mniej gumy, tym samym tulejka przez ktora przechodzi sruba jest szersza. 

Posted

No rozumiem. W takim razie która jest lepsza? Trwalsza twoim zdaniem?

Posted

Wiesz mam kapcie 235/40 R18 i nie chce żeby te tuleje szybko szlak trafił dlatego tak dopytuje 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...