Skocz do zawartości

Przypalony

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Przypalony

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    BFC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Przypalony

0

Reputacja

  1. Witam, postanowiłem zrobić swap z 2.5 tdi na 2.7 bi turbo ajk z a6 c5, czy ktoś robił takiego swapa ? Dodam ze silnik już mam pompę paliwa tez, zastanawia mnie jak przerobić układ elektryczny diesla na benzynę ? Jak wiadomo jakoś pompa paliwa musi być zasilana, Czy ktoś się orientuje w temacie każda wskazówka jest dla mnie na miarę złota ! Pozdrawiam
  2. Dev dziekuje ci bardzo za pomoc pozdrawiam ! ?
  3. Witam w jedna piękna zimę kilka lat temu skasowałem pół auta, blacharka wyciągnięta zostało mi dokupić błotnik i zderzak naklejka ale już na niej nic nie ma ? prosiłbym o wydobycie kodu koloru z vinu będę bardzo wdzięczny Wauzzz8p04a033161
  4. Witam, wymieniłem pompę na regenerowaną (ponieważ nie miałem pojęcia co z nią było nie tak) o końcówce nr 106j na 106k, zamontowałem, odpowietrzyłem i ustawiłem w punktach zerowych pompy i rozrządu, 1 próba odpalenia nie powiodła się więc szybkie czytanie błędów i odpalenie uniemożliwia immo no to próba dopisania pompy do immo pin wpisany i pompy nie koduję to w rękę przyszedł vag commander, wyłączyłem immo potem kasowanie błędów i nie ma już błędu od immo, kolejna próba odpalenia, silnik zapalił na sekundę i zgasł, znów vag ale błędów nie ma, wygląda to jakby dalej blokowało immo, czy ktoś z was już robił taki przeszczep pompy? i czy ktoś ma pojęcie o tym jak wyłączyć immo z pompy ? o ile ma? lub wie jak zrobić immo off z flash ecu (edc15vm+)?
  5. Panowie rozgryźliście temat przekodowania ecu na qt ? wiem że mój sterownik posiada mapy na automat itd robiłem w nim mapę więc nie umknęło to mojej uwadze, tyle że mój parch nie przyjmuje innego kodowania niż seryjne
  6. I mam kolejne pytanie, widziałem tu na forum opis kostki do pływaka qt ale problem mam taki ze mam dwa piny na środku i potrzebuje opisu pinów na pływaku wiem że plus leci do kostki licznika nr PINu 11. Poradziłem sobie xd
  7. dzięki za pomoc pozdrawiam jakby ktoś miał pytania odnośnie swapu mogę pomóc
  8. nie nie zmieniałem, jeśli byłbyś tak miły i mi wytłumaczył które piny trzeba podmienić byłbym dozgonnie wdzięczny
  9. Witam serdecznie, jestem po swapie na quattro według waszego poradnika i teraz pytanko sterownik abs z quattro zakodowany wyrzuca błąd czujnika prędkości abs lewego koła, pytanie brzmi dlaczego ? muszę poprowadzić dodatkowy kabel jak w przypadku pływaka od zbiornika paliwa ?
  10. Sprawdzam programem vcds, doszedłem iż problemem jest czujnik na pompie kąta wtrysku ponieważ gdy zmieniam kołem kąt na programie nie widać prawie zmian. W przedziale maks do lewej lub maks do prawej na kole jest różnica na programie 0.01 coś takiego
  11. Witam jestem szczęśliwym posiadaczem a4 b6 z silnikiem jak w tytule. Proszę o przeczytanie do końca mojego wpisu zanim ktoś zacznie mi ubliżać. Do sedna sprawy, odpalając auto uprzednio grzejąc świece 3x, kręcę silnikiem kilka sekund po czym łaskawie odpala z ogromną chmurą białego dymu i przepięknym klekotem słyszalnym w drugiej wsi ?. Czytałem trochę na temat tego zjawiska w tych silnikach I już dowiedziałem się jak przestawić kąt wtrysku na pompie. Zabrałem wiec swój kabelek pobiegłem do samochodu i sprawdziłem jaki ma kąt wtrysku, ku mojemu zdziwieniu jest on wyprzedzony o 15 stopni tak to bynajmniej zrozumiałem. Pytanie brzmi czy jest to możliwe? uprzedni właściciel przestawiał kąt kołem zębatym żeby wgl odpalał i udało mu się dojść do tego momentu kilku sekundowego kręcenia. Proszę was o wskazówki jak wrócić do ustawienia fabrycznego i opóźnienia kąta wtrysku do -0,5 stopnia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...