Przypalony
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Przypalony
Informacje
-
Imię
Przemek
-
Miasto
Olsztyn
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Kod silnika
BFC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Przypalony
0
Reputacja
-
Witam, postanowiłem zrobić swap z 2.5 tdi na 2.7 bi turbo ajk z a6 c5, czy ktoś robił takiego swapa ? Dodam ze silnik już mam pompę paliwa tez, zastanawia mnie jak przerobić układ elektryczny diesla na benzynę ? Jak wiadomo jakoś pompa paliwa musi być zasilana, Czy ktoś się orientuje w temacie każda wskazówka jest dla mnie na miarę złota ! Pozdrawiam
-
Dev dziekuje ci bardzo za pomoc pozdrawiam ! ?
-
Witam w jedna piękna zimę kilka lat temu skasowałem pół auta, blacharka wyciągnięta zostało mi dokupić błotnik i zderzak naklejka ale już na niej nic nie ma ? prosiłbym o wydobycie kodu koloru z vinu będę bardzo wdzięczny Wauzzz8p04a033161
-
Witam, wymieniłem pompę na regenerowaną (ponieważ nie miałem pojęcia co z nią było nie tak) o końcówce nr 106j na 106k, zamontowałem, odpowietrzyłem i ustawiłem w punktach zerowych pompy i rozrządu, 1 próba odpalenia nie powiodła się więc szybkie czytanie błędów i odpalenie uniemożliwia immo no to próba dopisania pompy do immo pin wpisany i pompy nie koduję to w rękę przyszedł vag commander, wyłączyłem immo potem kasowanie błędów i nie ma już błędu od immo, kolejna próba odpalenia, silnik zapalił na sekundę i zgasł, znów vag ale błędów nie ma, wygląda to jakby dalej blokowało immo, czy ktoś z was już robił taki przeszczep pompy? i czy ktoś ma pojęcie o tym jak wyłączyć immo z pompy ? o ile ma? lub wie jak zrobić immo off z flash ecu (edc15vm+)?
-
Panowie rozgryźliście temat przekodowania ecu na qt ? wiem że mój sterownik posiada mapy na automat itd robiłem w nim mapę więc nie umknęło to mojej uwadze, tyle że mój parch nie przyjmuje innego kodowania niż seryjne
-
I mam kolejne pytanie, widziałem tu na forum opis kostki do pływaka qt ale problem mam taki ze mam dwa piny na środku i potrzebuje opisu pinów na pływaku wiem że plus leci do kostki licznika nr PINu 11. Poradziłem sobie xd
-
dzięki za pomoc pozdrawiam jakby ktoś miał pytania odnośnie swapu mogę pomóc
-
nie nie zmieniałem, jeśli byłbyś tak miły i mi wytłumaczył które piny trzeba podmienić byłbym dozgonnie wdzięczny
-
Witam serdecznie, jestem po swapie na quattro według waszego poradnika i teraz pytanko sterownik abs z quattro zakodowany wyrzuca błąd czujnika prędkości abs lewego koła, pytanie brzmi dlaczego ? muszę poprowadzić dodatkowy kabel jak w przypadku pływaka od zbiornika paliwa ?
-
Sprawdzam programem vcds, doszedłem iż problemem jest czujnik na pompie kąta wtrysku ponieważ gdy zmieniam kołem kąt na programie nie widać prawie zmian. W przedziale maks do lewej lub maks do prawej na kole jest różnica na programie 0.01 coś takiego
-
Witam jestem szczęśliwym posiadaczem a4 b6 z silnikiem jak w tytule. Proszę o przeczytanie do końca mojego wpisu zanim ktoś zacznie mi ubliżać. Do sedna sprawy, odpalając auto uprzednio grzejąc świece 3x, kręcę silnikiem kilka sekund po czym łaskawie odpala z ogromną chmurą białego dymu i przepięknym klekotem słyszalnym w drugiej wsi ?. Czytałem trochę na temat tego zjawiska w tych silnikach I już dowiedziałem się jak przestawić kąt wtrysku na pompie. Zabrałem wiec swój kabelek pobiegłem do samochodu i sprawdziłem jaki ma kąt wtrysku, ku mojemu zdziwieniu jest on wyprzedzony o 15 stopni tak to bynajmniej zrozumiałem. Pytanie brzmi czy jest to możliwe? uprzedni właściciel przestawiał kąt kołem zębatym żeby wgl odpalał i udało mu się dojść do tego momentu kilku sekundowego kręcenia. Proszę was o wskazówki jak wrócić do ustawienia fabrycznego i opóźnienia kąta wtrysku do -0,5 stopnia.