Skocz do zawartości

szynak1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szynak1

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Jelenia Góra

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szynak1

0

Reputacja

  1. Witam Wymieniłem pompę na bosha, ale niestety nie wytwarzała odpowiedniego podciśnienia i był problem z hamulcami, postanowiłem kupić druga używkę, ale jak ja założyłem to okazało się że puszcza olej do paliwa, pompę będę zwracał. Czy idzie zregenerować jakoś elementy odpowiedzialne za podciśnienie ( nie jest to wina króćca) w starej pompie?? W sumie to już się zraziłem do używek i myślę o nowej Pierburga, cana ponad 900 zł ( innych nowych nie widziałem oprócz jakiś zamienników dziwnych firm). Czy ktoś miał doświadczenie z pompami tej firmy i czy są godne polecenia??? Dobra, nie ma tematu znalazłem nówki z Bosch'a
  2. Grupa 007, na zimnym silniku + kilka razy na wyższej temp, aż do 90 stopni. Według mnie wszystko OK Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL Jeszcze grupa 000 - ostatnia wartość masa zasysanego powietrza chyba jest za duża ??? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL ...
  3. Witam Proszę o analizę logów statycznych i dynamicznych Auto około minute po odpaleniu zaczyna dość mocno dymić na biało i wraz z nagrzewaniem silnika dymienie maleje aż do osiągnięcia temp. 90 ( zapach spalin też nie jest "normalny" ) Czasami po rozgrzaniu silnika i postoju na biegu jałowym (np na światłach) potrafi delikatnie zatrząść silnikiem Statyczne; 001 - http://vaglogi.pl/log-001_C2Jprm.html 004 - http://vaglogi.pl/log-004_HmO7vC.html 013 - http://vaglogi.pl/log-013_k8n2v2.html 018 - http://vaglogi.pl/log-018_wSzIC.html 023 - http://vaglogi.pl/log-023_5vuCD.html BS; 003 - http://vaglogi.pl/log-003_2x929.html 011 - http://vaglogi.pl/log-011_ZLS7e.html Dynamiczne: 001 - http://vaglogi.pl/log-001_0zedXHZ.html 003 - http://vaglogi.pl/log-003_5Hk9P.html 004 - http://vaglogi.pl/log-004_7nbqv.html 008 - http://vaglogi.pl/log-008_qUQC0Kr.html 010 - http://vaglogi.pl/log-010_0C120.html 011 - http://vaglogi.pl/log-011_SaM4cr.html 001+004 - http://vaglogi.pl/log-001_004_BncFKEn.html 003+011 - http://vaglogi.pl/log-003_011_D01IC98.html 010+011 - http://vaglogi.pl/log-011_010_wp3LX.html 003+008+011 - http://vaglogi.pl/log-003_008_011_xBJbzh.html
  4. Dzięki za info. Taśmą poobklejałem wcześniej tak jak napisałeś, zobaczę czy to coś pomoże przy skręcaniu. Zamówiłem orginalną używkę z Exeo, będę składał bez tych dystansów, w serwisie maja po 6 zł, ale normalny czas oczekiwania to tydzień (jedzie z za granicy), ale ze względu na dzisiejszą sytuacje związaną z wirusem i korkami na granicy nie wiadomo kiedy przyjdzie dostawa, wiec nie będę czekał w nieskończoność
  5. Witam Problem dopadł i mnie. Szyba zjechała, coś zachrobotało i została na dole. Przeczytałem cały temat i mam pytania: 1. W którym dokładnie miejscu zaznaczyć taśmą osadzenie mechanizmu ??? chodzi o to żeby na zamkniętych drzwiach zrobić taśmą malarska punkt od górnej krawędzi uszczelki (chromu) aż na słupek B i pózniej przeciąć gdzie jest szczelina, wtedy mamy zaznaczoną wysokość ???? Może ktoś to łopatologicznie opisać 2. Piszecie żeby wymieniać na ori zamiennik, czy na dzień dzisiejszy nie ma porządnych zamienników np : Podnośnik szyby VALEO 850597 (Z przodu) (Z prawej) - Sklep iParts.pl WWW.IPARTS.PL Podnośnik szyby VALEO 850597 (Z przodu) (Z prawej) Podnośnik szyby KLOKKERHOLM 00191801 (Z przodu z lewej) - Sklep iParts.pl WWW.IPARTS.PL Podnośnik szyby KLOKKERHOLM 00191801 (Z przodu z lewej) Rozebrałem wszystko i chyba już ktoś to raz robił, bo to zwijadło co nawijają się na nie linki jest białe a z tego co czytałem powinno być niebieskie. Nie mam również tych metali dystansujących co są montowane pod śruby w okolicach lusterka. Pytanie czy zdarzało się, że nie było w jakiś modelach, czy może ktoś już to rozbierał i nie założył, bo nie wiem czy muszę je dokupić czy po prostu fabrycznie ich nie było
  6. Niestety nie, nie chciałem wymieniać części na pałe wiec oddałem do speca który przy mnie sprawdził ze na tych ślizgach na komutatorze nie ma przejścia a powinno być. Wstawił mi zregenerowany wirnik i właśnie odbieram altka. Spec mówił ze slizgi na komutatorze powinny być jeszcze dotoczone bo inaczej szybko się szczotki zniszczą. W moim przypadku oberwaly się cewki na wirniku wiec musiał iść do wymiany
  7. Sprawdzałem przed zamontowanie który biegun idzie na który ślizg komutatora i zamontowałem tak samo, cyna tez była inna niż zwykła (w sumie przez przypdek), po zlutowaniu sprawdzłem połączenie i niby wszystko grało. Miejsce lutowania zostało zalane twardym klejem, podobnie jak było w orginale wiec nic nie powinno puścić, ale zawsze istniej opcja ze coś mogło pójść nie tak. Pytanie czy większe prawdopodobienstwo ze padł regulator napięcie, który się prosto wymienia czy coś innego jak diody, wirnik itp albo coś z układem elektrycznym
  8. Witam Parę dni temu zaświeciła mi się kontrolka aku. wiec sprawdziłem ładowanie: - po około godzinie jeżdżenia - sprawdzenie na wyłączonym silniku pokazuje 12,4 V - na odpalonym silniku ( włączone tylko światła mijania ) ok 12,5 V przy włączonych wszystkich odbiornikach (światła długie, klima, radio, ogrzewanie lusterek itp) 11.9 i bardzo powili spada - vcds pokazał mi dzisiaj w blokach pomiarowych silnika grupa 16 - napięcie 11.86 V, a pierwsze pole (obciążenie alternatora) 99,6 % tylko praktycznie przy włączonych światłach mijania Alternator wyjąłem i zregenerowałem dość mocno wytarte szczotki w regulatorze napięcia oraz wymieniłem komutator ponieważ były na nim mocno wytarte ślizgi po których chodzą szczotki, ale to nic nie pomogło. Po odłączeniu od alternatora grubego przewodu prądowego (chyba nazywa się D+) i sprawdzeniu napięcia sam alternator pokazuje około 6V, po podłączeniu tego przewodu do alternatora i sprawdzeniu na nim napięcia pokazuje wtedy około 12,3 V Czy najprawdopodobniej jest to wina regulatora napięcia czy przyczyna może leżeć gdzie indziej alternator to Valeo 028 903 029 R Pierwszy raz grzebałem w alternatorze wiec proszę o wyrozumiałość
  9. To jest rozpiska od kostki w lusterku, czy tej pomaranczowej w słupku A kolo pedału sprzęgła, bo u mnie ta na dole w słupku A ma jakieś 19 pinow. Jeżeli chce znaleźć kostkę lusterka to musze ściągnąć boczek drzwi czy wykręcić całe lusterko ??? Chodzi mi o lusterko zewnętrzne lewe a nie środkowe wewnętrzne
  10. Witam Nie działa mi lewy fotochrom zewnetrznym. Wkład jest na pewno dobry bo podłączyłem ten lewy pod prawe lusterko i wtedy się sciemnial (prawy wkład dałem do lewego lusterka i nie działało sciemnianie),wiec nie styka jakiś przewód. Rozebralem słupek A i dostałem się do pomarańczowej kostki, chciałem zmierzyć ciągłość przewodów od lusterka ale w kostce są inne kolory przewodów niż w lusterku. Na jednym pinie miernik "pokazał" ciągłość ale z lewego i prawego lusterka na tym samym pinie. Gdzie szukać tego uszkodzonego przewodu ?? Podejrzewam ze w przelotece w drzwiach,ale gdzie są jeszcze jakieś kostki bo przewody od lusterka do kostki w słupku A nie pokrywają się kolorem,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...