Skocz do zawartości

cichy1983r

Pasjonat
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O cichy1983r

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Chłopków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Masz może nr to takiej etki żeby sprawdzić nr mojego torsena, w mojej wogole nie ma tej części, mam tylko zdjęcie od gościa z ASO
  2. Masz może nr to takiej etki żeby sprawdzić nr mojego torsena, w mojej wogole nie ma tej części, mam tylko zdjęcie od gościa z ASO
  3. A macie może dostęp do etki żeby podać nr mojego torsena, oglądałem ale nie ma żadnego nr
  4. Raczej nie ma związku, ja mam podejrzenia w dalszym ciągu na nową, może wadliwą dwumasę i na torsen, chociaż dwie skrzynie i tak samo, może taka wada fabryczna?
  5. U mnie nie ma tego tłumika
  6. U mnie też najgorzej jest po nagrzaniu. Praktycznie nie da sie przełączać biegów bez łupnięcia, podczas puszczenia sprzęgła. Jeśli nie znajdę rozwiązania to raczej sprzedam auto - jest to duży dyskomfort - przypomnę: nowy dwumas ze sprzęgłem, poduszka skrzyni i silnika, druga skrzynia, drugi dyfer i nic...
  7. Mam dwie skrzynie, może jeden torsen rozbiorę i zobaczę co się mogło w nim zuzyc. Ciekawe czy każde quattro ma po przebiegi 200kkm taka dolegliwość
  8. Dyfer jest już drugi, nie ma żadnej roznicy
  9. Załóżmy, że winny jest torsen, chociaż w drugiej skrzyni jest tak samo. Co można dalej z tym zrobić? Aso 6700zł. Może znacie jakąś firmę która regeneruje te części?
  10. zastanawiam się też czy ten mój torsen ma taką budowę:
  11. Ok, a jeśli dwumasa stara i nowa miałaby za duży luz to czy nie byłoby takiego efektu? Nie upieram się, po prostu wymieniłem dwumase ze sprzęgłem na nową, założyłem drugą skrzynie, drugi dyfer, wał sprawdzony i nadal jest to sam. Właśnie wróciłem po przejażdżce i opiszę to tak: jadę na czwórce 60-70 km/h, puszczam gaz, kilka sekund wciskam i jest szarpnięcie, wrażenie jest takie jakby na przegubach było po 1cm luzu. Albo ruszam na jedynce, przełączam na dwójkę, puszczam sprzęgło normalnie ale jest łup.
  12. Sprawdzę, ale będę mógł dopiero w weekend. A może olej nie taki? Zalany Ravenol mtf2 75w80, po pół roku zrobił się troche czarny
  13. Ten torsen kosztuje w ASO 6700zł, nie ma do niego żadnych części, zresztą teoretycznie jest nierozbieralny. Czy jest jakaś metoda regeneracji? Czy każde Audi quattro po przebiegu 200kkm będzie stukać? Druga używana skrzynia zachowuje się identycznie. Rozumiem gdyby było np. gorzej ale jest tak samo. Jest to mocno denerwujące
  14. Torsen ma takie trzy blaszki które są zaklepane, po ich odgięciu myślę że nie uda się ponownie zaklepać. Być może, że to jego wina ale po wymianie skrzyni jest dokładnie tak samo. Czy można go jakoś sprawdzić gdy jest wyjęty? Podejrzewam dwumasę bo ma luz na około 6 zębów. Tutaj opisałem https://a4-klub.pl/topic/476374-pytanie-o-koło-dwumasowe/?tab=comments#comment-5620604
×
×
  • Dodaj nową pozycję...