-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
9O Michałwr
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Opole
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Michałwr obserwuje zawartość Szukam specjalisty do zrobienia wydechu
-
1.9 TDI AVF 2.5" na jednym tłumiku przelotowym FmicPro. Spawany przez SHVRZ Garage. Polecam to miejsce, idealny stosunek jakość/cena
-
Michałwr obserwuje zawartość Kalendarz Audi A4 Klub Polska
-
Audi A4 B8 1.8 TFSI (160KM) Moja Piękność
Michałwr odpowiedział(a) na NelsonPL temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Widzę grubo jedziesz z tym modzeniem -
Zbiłem kilka razy hamulcem, żeby znowu zobaczyć jak pompuje. Nie wiem czemu wskazówka tak wariowała... Sorry za dzwonek z telefonu w połowie, ale nie miałem jak odrzucić VID_20210118_150321.mp4
-
Audi A4 B8 1.8 TFSI (160KM) Moja Piękność
Michałwr odpowiedział(a) na NelsonPL temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Passat ULTRA!? Świat się kończy ? -
Audi A4 B8 1.8 TFSI (160KM) Moja Piękność
Michałwr odpowiedział(a) na NelsonPL temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Widać, że jakość zdjęcia porównywalna z jakością wideorejestratora z ASO, jest na co popatrzeć -
Nie twierdzę, że nie masz racji. Na chwilę obecną już kata nie ma, więc czas zweryfikuje jak się to odbije na turbo. Obyś się mylił, bo wtedy zaoszczędzić mi to ładną sumę w kieszeni ? Co do ciszy to jest jeden tłumik przelotowy z fmica także z ciszą to wiesz jak to w tym przypadku wygląda... ??
-
To jest bardzo ciekawe co piszesz, bo zawsze się mówi, że kat utrudnia odprowadzanie spalin co wydaje się być logiczne. Z kolei mało osób mówi co się dzieje z autopsji po ileś tam tyś. kilometrów. Powiem szczerze myślałem o kacie tym bardziej, że jest duży nacisk ze strony ekologów na normy euro. Wiadomo, że kijowo by było mieć samochód, którym nie wjedziesz do centrum, bo masz słabe normy. Po tym jak się zorientowałem, że nie dostanę kata, który spełni tą normę euro 5, to odpuściłem sobie zakup drogiego katalizatora, gdzie jeszcze buszowała myśl w głowie, że spoko kasa w kieszeni i turbo przy okazji odetchnie
-
Jest jakiś konkretny powód? Czy po prostu proekologicznie?
-
Ta, ukręciłem go niestety ?. Trzeba było zamówić nowy, montaż nowego też do szybkich i sprawnych nie należy
-
-
Michałwr zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Vacuometr zamówiony, jak tylko dojedzie to sprawdzę
-
Kolejna porcja logów. Nowy zawór N75, węże podciśnienia oraz po czyszczeniu zmiennej geometrii Dynamiczny: Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_v5E52.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_b5D7I.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_68vm0.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_Q8L78.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_JQg4UhJ.html
-
Ok. 8 tyś. km temu wraz z wymianą oleju