Skocz do zawartości

Michałwr

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Michałwr

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Michałwr

9

Reputacja

  1. 1.9 TDI AVF 2.5" na jednym tłumiku przelotowym FmicPro. Spawany przez SHVRZ Garage. Polecam to miejsce, idealny stosunek jakość/cena
  2. Zbiłem kilka razy hamulcem, żeby znowu zobaczyć jak pompuje. Nie wiem czemu wskazówka tak wariowała... Sorry za dzwonek z telefonu w połowie, ale nie miałem jak odrzucić VID_20210118_150321.mp4
  3. Widać, że jakość zdjęcia porównywalna z jakością wideorejestratora z ASO, jest na co popatrzeć
  4. Nie twierdzę, że nie masz racji. Na chwilę obecną już kata nie ma, więc czas zweryfikuje jak się to odbije na turbo. Obyś się mylił, bo wtedy zaoszczędzić mi to ładną sumę w kieszeni ? Co do ciszy to jest jeden tłumik przelotowy z fmica także z ciszą to wiesz jak to w tym przypadku wygląda... ??
  5. To jest bardzo ciekawe co piszesz, bo zawsze się mówi, że kat utrudnia odprowadzanie spalin co wydaje się być logiczne. Z kolei mało osób mówi co się dzieje z autopsji po ileś tam tyś. kilometrów. Powiem szczerze myślałem o kacie tym bardziej, że jest duży nacisk ze strony ekologów na normy euro. Wiadomo, że kijowo by było mieć samochód, którym nie wjedziesz do centrum, bo masz słabe normy. Po tym jak się zorientowałem, że nie dostanę kata, który spełni tą normę euro 5, to odpuściłem sobie zakup drogiego katalizatora, gdzie jeszcze buszowała myśl w głowie, że spoko kasa w kieszeni i turbo przy okazji odetchnie
  6. Jest jakiś konkretny powód? Czy po prostu proekologicznie?
  7. Ta, ukręciłem go niestety ?. Trzeba było zamówić nowy, montaż nowego też do szybkich i sprawnych nie należy
  8. Vacuometr zamówiony, jak tylko dojedzie to sprawdzę
  9. Kolejna porcja logów. Nowy zawór N75, węże podciśnienia oraz po czyszczeniu zmiennej geometrii Dynamiczny: Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_v5E52.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_b5D7I.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_68vm0.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_Q8L78.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_JQg4UhJ.html
  10. Ok. 8 tyś. km temu wraz z wymianą oleju
×
×
  • Dodaj nową pozycję...