-
Postów
152 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O kubicv10
Informacje
-
Imię
Jakub
-
Miasto
Tarnów
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BLB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
1985 wyświetleń profilu
-
UPDATE! UPDATE! Troszkę powalczyłem z wydechem, ponieważ ten rezonansik w niskim przedziale obrotów był kurde męczący. Zakupilem chińczyka turbo works, środkowy tłumik. Oczywiście zapomniałem średnicy rury i gdy się kładłem pod auto zmierzyłem za tym trojnikiem gdzie rura wynosiła 50mm( i taki kupiłem 51mm).. Ale dalej w głąb auta 58mm, a zaraz przed łączeniem wydechu 55mm XD. Doczołowo się udało zespawać. Efekt dopiero teraz jest zadowalający: - Znikł rezonans - Znikły świsty powietrza ( szczególnie po odpaleniu, fajnie mruczał przez parę sec a potem dochodził ten świst nieprzyjemny) - efekt sowy znikł - wyciszył się dźwięk wydechu do ok 3tys/rpm - potem go słychać bardzo fajnie, mruczy trochę ciszej jak wcześniej ale dobrze słychać - nie wyciszyło hardcuta Podsumowując wszystkie aspekty to teraz słychać sam dźwięk wydechu bez żadnego powietrza. Ideolo!
-
Pany klima ogarnięta, nowy kompresor wleciał z denso ... Ale na szczęście bez płukania reszty itp. Ze starego zleciał czysty olej bez opiłków. Teraz muszę nagrać jak silnik pracuje bo w końcu go słychać a nie to nieszczęsne terkotanie. Turbina zregenerowana, myślałem z początku, że późno wstaje ale od 2000tys się budzi. Mieli zastrzeżenia, że zrobiła się "skórka pomarańczy" bo się za szybko wirnik kręci. Żebym soft poprawił. Póki co jest git
-
Rozmawiałem z mechanikiem to mówił, że od kilku lat daje do jakiejś firmy z Rzeszowa i zawsze wszystko grało, i nie było reklamacji. Ja w okolicy musiałbym dopiero podzwonić popytać ale skoro oddaje od zawsze i poleca to doszliśmy do wniosku, żeby odesłał. Myślę, że lepiej wyjdę na tym. Nie dość, że na jego głowie jest polecana przez niego firma to jego montaż. Nie będzie coś grało to samochód wróci do niego. Ale wolałbym żeby jednak wszytko hulali jak trzeba xD
-
wszystko pięknie ładnie tylko moja turbawka już w regeneracji jest... bo nie brałem jakby zamiennej tylko moją mieli robić . Jakby temat był 2tyg temu to może bym podjął inną decyzję a teraz już nie bardzo a nie chce się naciągać na koszty większe bo doszła ta klima jeszcze a wesele za pasem xD. Beznadziejnie się złożyło no ale co zrobisz..
-
@george chciałem od brd wsadzić i był taki plan do końca ale dużo ludzi pisało, że to nie będzie jeździć. W brd są dwa te coolery z boku, ja mam jeden to dałem sobie spokój. Później jak gadałem z mechanikiem to mówił, że do normalnej jazdy będzie spoko ale do upalania będzie lipa bo braknie powietrza. Myślę, ze ma rację ale ja nie upałam fury, na autostradę jadę 5x w roku xd. Teraz pluje sobie w brodę bo turbo poszło moje do regeneracji. dalej się będę cieszył Eco tuningiem i 160 kucami xD za to spalanie w trasie 4,8l
-
@george ciężko stwierdzić jak dla mnie . autko 500k nalotu prawie, turbo od nowości. Raz czyszczona geometria tylko. Wirnik nie ma luzu z tego co wiem, wygląda jak nowy. Jedynie od gorącej strony jakby coś zassało i przytarło.. turbawka dziwnie piszczy. Z tuningów to raczej nic nie mam takiego żeby ujebalo koleso xd nie ma popsów. Zobaczymy co wyjdzie
-
[A4 B7] polski czterołapny BKN *Quattro* *320/288*
kubicv10 odpowiedział(a) na Ivanek temat w Audi A4/S4/RS4 B7
No i biuti Są jakieś plany na nią ? -
nie dobrze. sprawdzę ale pewnie póki co odepne podciśnienie od turba i wokół komina jak będzie trzeba objeździe te 2tyg. 😕
-
możesz rozwinąć swoją wypowiedź? Tzn czy to zużycie eksploatacyjne ?( stało się to nagle) Czy coś mogło mieć bezpośredni wpływ podczas wymiany miski olejowej? mogło coś wpaść? i czy to groźne dla silnika czy można jeszcze chwilę z tym jeździć do czadu naprawy 2tyg? pozdrawiam