Skocz do zawartości

Bartoszj86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartoszj86

Informacje

  • Imię
    Bartel
  • Miasto
    Xanten

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Kod silnika
    BPP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bartoszj86

0

Reputacja

  1. Witam, Audi a6 c6 2007 silnik 2.7 TDI BPP. Dojrzałem wyciek oleju w okolicach wlotu powietrza i turbiny. Czy ktos mógłby ocenić czy winne jest turbo, czy moze jest to jakis inny problem ? Załączam zdjęcie w/w wycieku. Dziekuje z gory za wszelkie sugestie. Pozdrawiam, Bartek
  2. Witam, Na początku pragnę się przywitać, jako nowy na forum. Audi posiadam od niedawna, wcześniej raczej spędzałem czas na forum Opla. Mam pytanie co do oleju. Posiadam Audi A6 C6 2.7 TDI silnik BPP ze skrzynia JQG. Mieszkam w Niemczech, i chcąc wymienic olej przegladalem niestety najpierw niemieckie fora, zamiast przeczytac ten wątek. W Niemczech polecali olej Ori albo Castrol Transmax A CVT. W Niemczech twierdza, że ten Castrol to oryginalny olej, taki sam jaki leje aso. Jest to jedyny olej, który nie tylko spelnia norme VW jak np. Ravenol, ale także jest przez VW oficjalnie dopuszczony do użytkowania w tej skrzyni, na rowni z oryginalnym olejem. Konkluzja po przeczytaniu tego watku jest jednak taka, zeby używać tylko oleju z ASO. Niestety kupilem jeszcze przed przestudiowaniem tego tematu 20 litrow Castrol Transmax A CVT (mniejsze opakowania nie sa dostepne), i dokonalem 2 razy wymiany oleju w skrzyni żeby ja troche przepłukać. Zastanawiam sie czy teraz nie zrobic kolejnej wymiany na ori oleju z aso... Jakoś bardziej wierzę panu Bart-s niż ludziom w Niemczech, chociaż rozbieżności w podejściu mysle że są również warte poddania dyskusji. Miedzy Niemieckim podejsciem i obecnym tutaj, Odpowiednikiem Bart-s na Niemieckich forach jest czlowiek o nicku coupe110. Radzi on przy zmianie oleju na inny rodzaj, wymiane 3 krotną za pierwszym razen, gdyz jego zdanien problemem jest to, ze rozne oleje się ze sobą zle mieszają, i stąd wymiana oleju jednorazowa na np. Febi czy Ravenol nie daje dobrych rezultatów. Wedlug niego przy wymianie oleju 3 krotne raz za razem, wymieniona ilosc oleju przekracza 90iles procent i wtedy skrzynia z powodzeniem jezdzi na danym oleju. Druga duza rozbierznosc, to ze tutaj na forach wprost nakazuja razem z wymiana oleju w skrzyni, wymienic też olej w dyferencjale, najlepiej na sae 75 w 140. Bart-s fajnie jakbys się mogl odniesc do tych międzynarodowych różnic i ocenić tutejsze podejście pod kątem fachowym. Pozdrawiam, Bartek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...