Skocz do zawartości

Rurek89

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Rurek89

Informacje

  • Imię
    Mat
  • Miasto
    Stąporków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Dostanę za to ale 10w40 liqui moly mos2 - ten czarny. Auto wcześniej miało lane 10w40, jak kupiłem wlałem 5w40 ale szklanki zaczęły grać, napinacz, pojawiły się wycieki. Wróciłem do 10w40 i zmieniam max co 10tys. Zrobiłem już nim 120tys i zużycie oleju ciągle na tym samym poziomie. Filtry zakładam mann lub hengst.
  2. No właśnie po nocy nie kopci nic, trochę pary wyjdzie w chłodniejsze dni ale to normalne. Tak sobie myślę ale nie wiem czy to ma sens, że przy dojechanej turbinie, ona na wolnych obrotach nie uszczelnia się tak jak powinna i puszcza olej. Takie moje myślenie, nie wiem czy nie bredzę...
  3. Witam. Mam nietypowy problem z dymieniem w moim Audi. Pojawia się on na ciepłym silniku, jak auto postoi na wolnych obrotach np na światłach. Po dodaniu nawet niewielkiej ilości gazu, za autem jest chmura niebieskiego dymu i czuć spalony olej. Po chwili dymienie ustaje. Co ciekawe, mogę go cisnąć do odcięcia i nie puści dymka, rano przy odpaleniu na zimnym również nic. Problem jest tylko jak postoi na wolnych obrotach i doda się gazu. Ogólnie auto jest mocno mułowate, ale to drugi problem, w którym pomagali mi forumowicze(wymieniłem przepływomierz, ale turbo dalej bardzo słabo wstaje, będzie niedługo wymienione i wywalony katalizator). Teraz co do tej pory zdiagnozowałem: - po zdjęciu rury z przepływomierza, widać ze tam gdzie wchodzi króciec od odmy, to w tych karbach stoi olej - odma sprawdzona, nie zasysa korka, podmieniałem separator, bez zmian - sprawdzałem turbo, ma luz na boki i wzdłuż swojej osi coś ok 1mm, trochę oleju przy wlocie, dodatkowo przez otwór od sondy wsadziłem kamerkę i znalazłem pęknięcie na żeliwie turbiny, oraz katalizator z dziwnym nalotem, chyba od spalania oleju - wymieniony eżektor, zaworki zwrotne, zawór dv. - kompresja 12,5-13-13,5-13 - spalanie oleju w aucie to ok 0,2-0,4l na 1000km, w zależności od stylu jazdy - świece na dwóch pierwszych cylindrach mają czarny nalot, na 3 i 4 wyglądają idealnie. - przebieg 355tys, w tym 120tys na lpg, przebieg raczej oryginalny, i nic nie było w silniku robione Czy ktoś ma może jakies doświadczenie z takim problemem?
  4. Witam Mam problem z ogrzewaniem, z nawiewów nawet na ustawieniu HI leci zimne/letnie powietrze. Nieważne czy trzymam go na wysokich obrotach czy na niskich, czy jadę w trasie, cały czas to samo, najgorętsze jakie leci to tak max kilkanaście stopni nie ma szans żeby tym zagrzać samochód. Teraz co sprawdzilem: - brak błędów w klimatyzacji i klapach - sprawdzony fioletowy sterownik od klapy ciepłego powietrza, chodzi bez oporów w pełnym zakresie, po odpięciu klapa też ładnie chodzi - nagrzewnica - obydwie rurki przy ścianie grodziowej gorące ze nie idzie dotknąć, podobnie jak zdjąłem rewizje do nagrzewnicy, wejścia i wyjścia bezpośrednio przy nagrzewnicy nie idzie dotknąć, po odpaleniu też po kilku sekundach robią się ciepłe także przepływ jest. Ktoś ma jakiś pomysł co sprawdzać kolejne? Bo mi się już skończyły...
  5. Wiesz co mam domu dwie a4 1.8t bfb, ta mojego taty w porównaniu do mojej to torpeda?. Oczywiście obydwie pełna seria, tam czuć turbinę już przy ok 2tys obrotów.
  6. Witam ponownie, po wymianie przepływomierza, pokazuje 130g/s, wcześniej max ok. 110. Co do przyspieszenia, może jest minimalnie lepiej, ale czuć, że jeszcze to turbo nie pompuje jak trzeba. Przy najbliższej okazji zaglądam do katalizatora, zobaczymy co w nim siedzi. Polecacie jakiś zamiennik, czy kłaść DP? Ewentualnie po wybebeszeniu wkładu, można wspawać jakąś rurę w puszkę, żeby kat był widoczny na pierwszy rzut oka?
  7. Dzięki kolego @morelo ale już zamówiłem, jutro ma przyjść
  8. Ok, w takim razie kupuje przepływkę boscha i zobaczymy co będzie, zajrzę jeszcze do katalizatora bo może faktycznie już się skończył. Dzięki za pomoc
  9. Czy głównym powodem ubogiej mieszanki w tym przypadku może być przepływomierz? A np niedomykający się WG nie będzie miał wpływu na skład mieszanki?
  10. Poniżej linki do logów: PB: http://vaglogi.pl/log-001_002_033_156AM8.html LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_sH42M2v.html PB: http://vaglogi.pl/log-003_020_FU0y6iE.html PB: http://vaglogi.pl/log-115_118_4B858.html
  11. Witam. Prosiłbym o pomoc w rozkodowaniu logów z mojego auta. Problem polega na tym, że raz jest moc a raz nie ma. Uczucie jest takie jakby wogóle nie startowała turbina. Czasem jedzie pięknie, a czasami jest straszny muł, to samo na PB i LPG. Czasami jeszcze są takie akcje, że zaczyna przyspieszac dobrze i nagle w okolicach 3,5-4tys obrotów czuć taki spadek mocy i już nie ma dalej takiej chęci do przyspieszania. Ostatnio aucie zmieniony eżektor(puszczał bańki przy sprawdzaniu szczelności dolotu) i dv(robił się indyk przy odpuszczaniu gazu), na nowe oryginalne, ale dalej bez zmian. Powymieniane też zaworki przy odmie, pvc, zaworki zwrotne na Linii podciśnienia, cewki na oryginalne, świece ngk pfr6q. N75 nie ruszany, z auta wywalony fizycznie układ sai - jeszcze nie wyprogramowany. Jedyne co ostatnio zaobserwowałem(ale zanim to się pojawilo to też był mułowaty), to to, że przy odpuszczaniu gazu, słychać czasami brzeczenie z okolic turbiny, tak jakby to był obluzowany wastegate. Co do błędów jakie się pojawiają, to uboga mieszanka, błąd ten wraca co jakiś czas ale nie świeci check, a drugi który pojawił mi się raz lub dwa, właśnie po takim zamuleniu gdzie już kompletnie nie chciał przyspieszać to - niskie ciśnienie doładowania. Logi robiłem zgodnie z wytycznymi z forum, wcześniej skasowane błędy, oczywiście jak to zwykle bywa, podczas robienia logów auto nawet się zbierało, więc nie wiem czy będzie się dało coś z nich wywnioskować. Będę jeszcze próbował upolować taki brak mocy, żeby zrobić log, ale łatwe to nie będzie. Prosiłbym o pomoc w temacie. 1.8t bfb.rar
  12. Cześć wszystkim forumowiczów. Najlepszego w Nowym roku
  13. Witam wszystkich, założyłem do swojego auta zderzak ze spryskiwaczami, chciałbym je teraz podłączyć pod moduł mce. Niestety mam moduł z literka C na końcu, który wcale nie ma pinu nr 2, pod który chce się podpiąć. Stąd pytanie, czy posiada ktoś może rozpiskę, który moduł co obsługuje, i ewentualnie z jaką literka mam szukać modułu, żeby nie trzeba było dodatkowo przerabiać nic w instalacji, a żeby uruchomić te spryskiwacze. Mam chyba wersję low bo wyposażenie mam raczej ubogie. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...