-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Pioteroo1225

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Toruń
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BLB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
VCDS nic nie pokazuje, żadnego błędu związanego z tym.
-
Pioteroo1225 obserwuje zawartość Stłuczka , Niedziałające żarówki w Audi A4 B7 , Klimatyzacja w Audi A4 B7 nie chłodzi przy wyższych temperaturach i 5 innych
-
Dzień dobry, mam problem z A4 B7 w avancie. Mianowicie połowa żarówek w aucie nie świeci się. Problem na początku dotyczył głównie tylnych lamp. W lewej tylnej działąło mi się tylko światło cofania. W prawej działał za to stop i kierunkowskaz. Teraz praktycznie działa mi tylko prawy kierunkowskaz. Wczoraj do kolekcji doszła prawa żarówka mijania i lewa żarówka halogenowa przeciwgłowa. Wczoraj rozebrałem cały tył i wymieniłem każdą żarówkę czyszcząc każdy styk i tyle co mogłem sprawdziłem kable. Żarówki się nie przepalają i wyglądają na nowe. Trzeba grzebać dalej w kablach czy może macie inne pomysły. Auto niestety nie nadaję się do jazdy na ten moment.
-
Klimatyzacja w Audi A4 B7 nie chłodzi przy wyższych temperaturach
Pioteroo1225 odpowiedział(a) na Pioteroo1225 temat w Audi A4 B6/B7
Winny był kompresor tak jak przypuszczałem. Nie wyrabiał przy wyższych temperaturach. Zamieniłem na Denso i wszystko jest okej. Miałem NRF który padł po 1,5 roku więc osobiście nie polecam. -
Klimatyzacja w Audi A4 B7 nie chłodzi przy wyższych temperaturach
Pioteroo1225 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam, mam problem ze swoją B7. Jak w temacie, klimatyzacja normalnie załącza się, jednak nie daje zimnego powietrza. Nie chłodzi tylko przy wyższych temperaturach tzn. powyżej +/- 25 st.C, jeśli jest około 20 st.C to bez problemu wali zimnym z kratek. Wymieniłem w tym tygodniu skraplacz, osuszacz + oringi, czuj. ciśnienia. Sprężarka ma około 1.5 roku. Nabite tyle ile powinno być, układ jest szczelny. Jakieś pomysły czy wymieniać kompresor. Pozdrawiam! -
Witam, zajechałem do znajomego na hamownie i auto wypluło 115km i 240nm. W serii powinno być 140km i 320nm. Kumpel twierdzi że wtryski. Rok temu wymieniane oringi, podkładki. Turbo po regeneracji, przewody całe. Auto nie kopci, jedynie na jałowym jeśli wcisne w podłogę to przy okolicy 3.000 obrotów puści czarną chmurkę. Pozatym żadnych innych objawów. Ktoś ma pomysł od czego zacząć? Może jakaś banalna rzecz.
-
Oczywiście odpaliłem go tylko na 5 sekund żeby zobaczyć czy jest poprawa. Auto na lawecie pojechało na warsztat. Zapewne pompa oleju tak jak piszecie, jednak niepokoją mnie dalej te odgłosy z tyłu dochodzące jakby ze zbiornika paliwa. Spotkał ktoś się z czymś takim? Opisałem w poście. Pozdrawiam
-
Witam mam następujący problem. Posiadam B7 2.0 TDI BLB i podczas szybkiego ruszania zapaliła mi się dzisiaj kontrolka "Oil pressure". Zjazd na bok, na bagnecie trochę powyżej minimum dolałem do maxa, odpaliłem i chodzi bez komunikatu jednak wydaje z siebie dziwne dźwięki. Dodam jeszcze że kontrolka dalej zapala się podczas wysokich obrotów czy też szybkiego ruszania. Podczas wkręcania na obroty turbina bardzo dziwnie chodzi, syczy czy coś w ten sposób. W dodatku za mną gdzieś w pobliżu pompy paliwa czy zbiornika po odpuszczeniu gazu wydaje się dziwny dźwięk jakby cmokania, ssania, takie puste echo rozchodzi się. Nie jestem pewien czy to powiązane ze sobą ale wydarzyło się to w tym samym momencie. Nastawiać się na pompę oleju? Czekam na pomoc, pozdrawiam.
-
Witam, jestem zmuszony do wymiany silniczka sterujących klapami o numerze 8E1820511. Podpowie ktoś jak się do tego zabrać. Dowiedziałem się tyle że większość silniczków jest umieszczona za schowkiem a ten jako jedyny od strony kierowcy. Powie mi ktoś co rozbierać aby się tam dostać? Dziękuję za każdą podpowiedź. Pozdrawiam.
-
Witam, być może padło już takie pytanie na forum aczkolwiek nie mogę znaleźć nic takiego. Posiadam A4 B7 2.0TDI 140KM po mapie ~190KM. Styl jazdy dosyć agresywny. I tutaj moje pytanie, jaki olej polecacie zalać? Rocznik 2005 czyli bez DPF, EGR całkowicie zaślepiony. Aktualnie zalewam 5W40 z normą 505.01. Producent zaleca oczywiście 5W30 504.00/507.00 co w moim przypadku jest raczej bez sensu. Mój "znajomy" polecił mi olej 5W50 konkretnie Valvoline VR1 Racing. Czy jest sens lać taki olej czy mija się to z celem? Dziękuję za każdą podpowiedź. Pozdrawiam!
-
Pioteroo1225 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam. Pacjent A4 B7 2.0TDI BLB. Chciałbym zrobić bezpośrednią płukankę wtrysków. Podpowie ktoś które przewody zostają a które do puszki z preparatem bo nie mam pojęcia który od czego jest. Żeby było mi łatwiej to ponumerowałem je więc może ktoś powie który za co odpowiada i jak tą płukankę zrobić. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam
-
Witam, dziś rano zastała mnie taka niespodzianka jak na zdjęciu. Pan na szczęście zostawił karteczkę z numerem telefonu. Pytanie teraz zderzak według ubezpieczalni będzie podchodził do wymiany czy do lakierowania? Jestem kompletnie zielony w tych tematach. Możecie podpowiedzieć jak to dobrze rozegrać. Może mieliście podobną sytuacje i jak to rozegraliście aby dostać większą kwotę z odszkodowania. Mam świadomość że zapewne będę musiał się odwoływać. Pozdrawiam!