Skocz do zawartości

nedvied

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nedvied

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BKC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia nedvied

0

Reputacja

  1. Nigdy na postoju, na biegu jałowym obroty silnika nie przekroczyły 800/min. nigdy. zawsze oscylują w tych granicach. Czy w tym momencie następuje i jest możliwe wypalanie DPF? Ktoś na innym forum napisał, że wzrost poziomu oleju silnikowego może być związany z "laniem" wtrysków. Co o tym sądzisz?
  2. Witam. Posiadam AUDI A4 B8 2.0 tdi 2013. Miesiąc temu wymieniałem olej w silniku wraz z wszystkimi filtrami w sprawdzonym warsztacie samochodowym. Po około tygodniu od wymiany zauważyłem na komputerze wzrost poziomu oleju w silniku. Po dwóch tygodniach poziom osiągnął już ponad max na wskaźniku komputera. W warsztacie polecili żeby wymienić olej i obserwować co będzie się działo. Tak też zrobiłem. Po tygodniu widzę na komputerze wzrost poziomu na skali. Fizycznie też poziom oleju wzrósł po sprawdzeniu miarką. W warsztacie mówią, że to prawdopodobnie wina zapchanego filtra DPF i olej napędowy dostaje się do silnikowego. Tylko, że komputer nie sygnalizuje błędu DPF a nawet nie było jeszcze sytuacji żebym zaobserwował wypalanie. Auto użytkuję od 3 miesięcy. Robi trasy około 20km dwa razy dziennie przeważnie. Faktycznie czujnik DPFa może nie sygnalizować jego zapchania w takim przypadku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...