nedvied
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O nedvied
Informacje
-
Imię
Marek
-
Miasto
Poznań
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BKC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia nedvied
0
Reputacja
-
Nigdy na postoju, na biegu jałowym obroty silnika nie przekroczyły 800/min. nigdy. zawsze oscylują w tych granicach. Czy w tym momencie następuje i jest możliwe wypalanie DPF? Ktoś na innym forum napisał, że wzrost poziomu oleju silnikowego może być związany z "laniem" wtrysków. Co o tym sądzisz?
-
Witam. Posiadam AUDI A4 B8 2.0 tdi 2013. Miesiąc temu wymieniałem olej w silniku wraz z wszystkimi filtrami w sprawdzonym warsztacie samochodowym. Po około tygodniu od wymiany zauważyłem na komputerze wzrost poziomu oleju w silniku. Po dwóch tygodniach poziom osiągnął już ponad max na wskaźniku komputera. W warsztacie polecili żeby wymienić olej i obserwować co będzie się działo. Tak też zrobiłem. Po tygodniu widzę na komputerze wzrost poziomu na skali. Fizycznie też poziom oleju wzrósł po sprawdzeniu miarką. W warsztacie mówią, że to prawdopodobnie wina zapchanego filtra DPF i olej napędowy dostaje się do silnikowego. Tylko, że komputer nie sygnalizuje błędu DPF a nawet nie było jeszcze sytuacji żebym zaobserwował wypalanie. Auto użytkuję od 3 miesięcy. Robi trasy około 20km dwa razy dziennie przeważnie. Faktycznie czujnik DPFa może nie sygnalizować jego zapchania w takim przypadku?