Skocz do zawartości

ziutek657

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ziutek657

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Banaś

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ziutek657

    Auto cały czas dymi

    Witam ponownie. Dziś wykręciłem świecę, tą na którą czasami auto nie paliło. Okazało się że jest cała skopcona i śmierdzi olejem. Wyczyściłem ją, wkręciłem ponownie, odpaliłem na minutę auto i ponownie wykręciłem i świeca jest mokra. Jakaś wstępna diagnoza ?
  2. ziutek657

    Auto cały czas dymi

    Witam ponownie. Odma cała wyczyszczona. Było sporo mazi kremowej. Mimo wszystko objawy się nie zmieniły :/ Jakieś propozycje co dalej ? Regeneracja turbo?
  3. ziutek657

    Auto cały czas dymi

    Ostatnio zdjąłem zawór odmy to cały ( ten grzybek ) to cały w mazi białej był. Wyczyściłem i założyłem. Problem z dymem znikł na jeden dzień jazdy ok. 100km. W piątek zamierzam wyczyścić całą odmę Swoją drogą od czego robi się ta maź? Po dokładnym wyczyszczeniu dam znać co z objawami
  4. ziutek657

    Auto cały czas dymi

    Nie ubywa. Głowice już zmieniałem
  5. ziutek657

    Auto cały czas dymi

    Dym jest śiwy i w dodatku strasznie śmierdzi
  6. ziutek657

    Auto cały czas dymi

    Witam Posiadam A4 B7 1.8t 163KM BFB Mój problem z audi polega na tym, że od kilku dni auto strasznie dymi. Jest to ciągłe dymienie. Rano po odpaleniu od razu leci dym, po rozgrzaniu i w trakcie jazdy również. Dodam, że zaczął tracić olej. Dodatkowo czasami obroty zaczną falować i tak jak by nie chodził na jeden gar. Ale po mocniejszym przegazowaniu wraca do normy. Co może być przyczyną ? Nie chce w ciemno regenerować turbo i okaże się że to nie to. Przebieg 260tys.
  7. Witam wszystkich. Posiadam a4 b7 1.8t BFB i jakieś pół roku temu wymieniłem głowicę bo była pęknięta więc i uszczelka jest nowa. Tydzień temu jadąc autem znikło ogrzewanie. Objawy takie jak wyżej przedstawiają koledzy. Na postoju brak ogrzewania a gdy przytrzymam do 3 tys obrotów ogrzewanie działa tylko na chwile. Po powrocie do domu odkręciłem korek i przytrzymałem auto na 2.5tyś obrotów przez 30s. Po chwili płyn w zbiorniczku zaczał się zwiększać i wywalił dwa bąble powietrza oraz 0.5l płynu. Ogrzewanie powróciło. Przejechałem się i wszystko było ok. Odstawiłem auto do garażu myśląc że wszystko będzie ok. Rano jadąc do pracy okazało się że ponownie w aucie brak ogrzewania mimo że na blacie 90° . W pracy ponownie wykonałem czynności jak na podwórku i znowu to samo wywaliło troche płynu i kilka bąbli powietrza i ogrzewanie działa. Po pracy jadąc do domu znowu to samo czy ktoś może podpowie czemu po postoju układ się zapowietrza ? Dodam, że po wymianie głowicy wszystko było ok aż do 2tyg temu kiedy sprawdziłem stan płynu i okazało się że musiałem dolac 300ml G12. Rownież i mi audi dała w kość i pociągnęła po kieszeni, ale jestem przywiązany do tej marki i nie chce się z nią rozstawać. Proszę poradzcie coś ?
  8. ziutek657

    Głowica bfb

    Dzieki bardzo za odpowiedz. A polecacie jakis zamiennik czy szukac BFB bo jak czytalem to one podobno szybko sie koncza
  9. ziutek657

    Głowica bfb

    Witam Panowie mam pytanie czy głowoca AEB bedzie pasowała do mojego bfb 163km ?
  10. ziutek657

    Głowica

    Zobaczymy jak się zachowa. Po naprawie odezwę sie i dam znac jak wyszlo
  11. ziutek657

    Głowica

    Nie wzialem zadnej fv ani paragonu bo nigdy u mechanika nie bralem takich rzeczy. Przyznal sie ale czy zaraz zdania nie zmieni to nie mam pojecia
  12. ziutek657

    Głowica

    Witam wszystki! Panowie mam pytanie. Mechanik w październiku robił mi uszczelke pod głowicą jednak nie jestem pewien czy wysłał ją do sprawdzenia czy tylko ślusarz zrobił planowanie. Po krótkim czasie objawy wróciły i pojechałem do niego. Zrobił test na CO2 i wyszedł pozytywny. Zdjął głowicę okazało się że jest pęknięta. Gdy spytałem jaka mogła być przyczyna powiedział że nie wie może przy skręcaniu. Teraz pytanie kto poniesie koszty naprawy bo narazie nic o kasie nie gadałem z nim a auto czeka na drugą głowicę. Miał ktoś podobną sytuację ? Dodam że wymiana uszczelki kosztowała mnie w październiku 1700zł.
  13. Witam. Na początku pisałem że mechanik wymieniał mi uszczelkę pod głowicą i to było jakieś 3 miesiące temu. Tak około tydzień temu zauważyłem że objawy wróciły. Nierówna praca silnika przy odpalaniu, wysokie ciśnienie w przewodach wodnych oraz brak ogrzewania (lecz nie zawsze). Pojechałem do mechanika zrobił test i płyn zmienił kolor na żółty. Umówiłem się z nim i ma zdjąć głowicę i ponownie wysłać do sprawdzenia. Męczy mnie tylko jedna kwestia. Jak to będzie wyglądało z kasą. Poprzednio zapłaciłem za usługę 1700zł nie minęły 3 miesiące a objawy wróciły. Więc chyba jakaś gwarancja obowiązuje i wina jest ze strony mechanika lub firmy sprawdzającej głowice. Nie chciał bym ponownie wydać taką kwotę.
  14. Jutro wstawie kilka serii logow
  15. Wyskoczył mi tylko taki błąd : co to może być ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...