Sucharus
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Sucharus
Informacje
-
Imię
Slawek
-
Miasto
Lubań
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CABA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Sucharus
0
Reputacja
-
Dziękuję pozdrawiam
-
Tak jak otworze drzwi to mam sygnal ciągły i napis włączony zaplon tylko ze jest to połowa tej glosnosci co było
-
Sucharus obserwuje zawartość Buzzer w liczniku
-
Od jakiegoś czasu jak w temacie ucichł mi dźwięk buzzera w liczniku jeszcze go słychać ale słabiej, co w efekcie przekłada się na dźwięk kierunkowskazów itp. Pytanie brzmi czy glosnosc się jakoś ustawia czy już poprostu wymiana?
-
Metoda dobra jak pisałem wyżej chciałem podnieść oba kola ale do tego potrzebuje wylaczyc esp które nie reaguje na wyłączenie, a z włączonym esp tego zabiegu nie zrobisz. Normalnie patologia to jest tak bezsensowne ze aż głupie. W sumie ludzilem się że jest jakiś kombinacja żeby pozbyć się tej blokady zostaje jeszcze vcds tyle że w tym trzeba wiedzieć co się robi bo wtedy dopiero może się narobic;) ogólnie ogarniam naprawdę skaplikowane rzeczy hydraulika siłowa, hydrostaty inne napędy, motory naprawdę nieraz wagi rzędu 2T i w sumie nigdy nie miałem takiego głupiego problemu jak ten;) zostaje mi wsadzić kogoś po maskę chyba i jechać
-
Dokładnie z tymi obrotami się spotkałem już i w Passatach czy skodach ale tam nie było większego problemu wystarczyło zwolnić ręczny aby samochód się przemiesci i już można było gazowa a tu lipa nie zaglebialem się w to wcześniej ale teraz mi przyszło głupie to i chore
-
Esp wciskalem trzymałem długo podczas jazdy na postoju nic się nie wyświetla myślałem że switch siedzi jak dołączyłem wtyczkę pojawiła się awaria od esp z tym co jedynie wyczytałem. Ze trzeba adaptacje zrobić ale co i gdzie to już nie wiem a czy silnik zimny czy ciepły bez różnicy nie pójdzie wyżej jak te 2500 nie chcem rwac całego dolotu
-
Próbowałem wyłączać esp hamulec ręczny zaciągnięty czy spuszczony bez różnicy jak stoii wezej jak 2500nie pójdzie kola w ruchu przygazowka bez problemu pytałem o esp ponieważ chciałem go podnieść wylaczyc esp i na biegu spróbować ale nie idzie wylaczyc esp do druga sprawa dlatego moje zapytanie czy ktoś wie jak go bujnac bo na sieci nic nie ma
-
Dokładnie audi b8 jak i cały koncern diesla vw ma jakieś zabezpieczenie że na postoju mu nie przygazujesz pedal w podłodze i masz max 2500jak tylko się wprowadzi go w ruch to masz pełen zakres obrotow tak to wygląda myślałem że to jasne
-
Pedal w podłodze i max 2500 panowie proste pytanie da się w jakiś sposób zrobić żeby tym autem można było swobodnie przygazowac na postoju do np. Do 4tys obr/min czy nie?
-
Taki w tym problem ze motor na tych obrotach nie uzyskuje praktycznie doładowania z manometrem w ręku jest tylko 0.2bara i nie można zlokalizować nieszczelności dopiero jadąc słychać że gdzieś ucieka i odrazu wali usterka o niskim doladowaniu stąd moje pytanie i myślę że po polsku
-
Ktoś coś podpowie?
-
Witam krótkie być może banalne pytanie. Chcę znaleźć nieszczelności w układzie dolotowym i w tym celu potrzebuje bujnac motorem wyżej niż te 2500tys obr które umożliwia mi auto nie będąc w ruchu. Gdzieś wyczytałem że trzeba wcisnąć sprzeglo i wylaczyc esp, aczkolwiek po naciśnięciu sprzęgła nic się nie dzieje a esp w ogóle nie reaguje nawet po dłuższym przytrzymaniu przycisku i to też chciałbym ustalić czemu nie idzie wylaczyc esp może ktoś będzie tak dobry i podpowie co zrobić aby móc swobodnie przygazowac tym autem. Dodam że łączę się vcds i co do tego esp to nie ma żadnych błędów a system działa napewno. Jeśli coś będzie trzeba zakodowac czy adaptowac to nie będzie problemu tylko co. Z grupą vw mam świeże doświadczenia ogólnie zajmuje się maszynami typu caterpillar, komat'su, JCB itp. Ale niestety żonie gdzieś doładowanie ucieka