Skocz do zawartości

Airawata

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Airawata

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Marki

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zobacz ogłoszenie A4 B7 2,0 TDI BLB Witam, Na sprzedaż A4B7 z 2005 r. Auto uszkodzone jak na zdjęciach, pali jeździ, Auto wyposażone w: Xenon skrętny na soczewkach od B8 Czujniki parkowania przód i tył Automatyczne światła Światła do jazdy dziennej, Czujnik deszczu i światła Przekładnie kierowniczą Servotronic Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby czołowej Podgrzewane fotele przód od B8 Radio Android Przebieg 310 000 Serwisowane na bieżąco, Błotnik i chłodnicę turbo dorzucę w cenie zakupu Cena do ustalenia. Więcej informacji udzielę telefonicznie Użytkownik Airawata Data 05/11/25 Cena Kategoria A4 B6/B7  
  2. Airawata

    A4 B7 2,0 TDI BLB

    Pozostały czas: 10 dni i 7 godzin

    • Sprzedam
    • Używany

    Witam, Na sprzedaż A4B7 z 2005 r. Auto uszkodzone jak na zdjęciach, pali jeździ, Auto wyposażone w: Xenon skrętny na soczewkach od B8 Czujniki parkowania przód i tył Automatyczne światła Światła do jazdy dziennej, Czujnik deszczu i światła Przekładnie kierowniczą Servotronic Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby czołowej Podgrzewane fotele przód od B8 Radio Android Przebieg 310 000 Serwisowane na bieżąco, Błotnik i chłodnicę turbo dorzucę w cenie zakupu Cena do ustalenia. Więcej informacji udzielę telefonicznie

    Do ustalenia

    radzymin - PL

  3. Dzięki koledzy. Tak chcę wykonać downgrade jak to zostało fajnie ujęte. W majówkę poszukam opisów. Mam nadzieję że ogarnę. Zapomniałem dodać że skrętne były dokładne a auto było ba H7 w oryginale a instalacja pochodzi od kolegi Kaju z tego co pamiętam.
  4. lampy i przetwornice wiem, sterownik wiem, czy pinologia różni się bardzo?
  5. Witam, Czy dużo jest grzebania żeby przejść z xenonów skrętnych na zwykłe xenony? Wiem że: wymiana sterownika na 8P0 907 357 B jakaś zmiana pinologii i chyba trzeba coś dołożyc z kabli
  6. Na postoju przy odpalonym silniku na 3 przekaźnikach i 2 zaworach wykorzystanych do pomiarów wskazania były ok 7,2 V. Wraz ze wzrostem prędkości napięcie spadało jeśli dobrze pamietam o ok 0,1 V co ok 10 km/h.
  7. Dzięki. Spróbuję tak zrobić. Zobaczę czy B7 to ruszy w takim razie
  8. Witam. Potrzebuje podpowiedzi koledzy. Zmieniłem MCE z low na high i dołożyłem CLH ale we wtyczce B nie mam obsadzonych pinów 19 i 21 . Skąd mam wziąć kable do obsadzenia? W sensie skąd wychodzą przewody które są obsadzone w pinach 19 i 21.
  9. Witam, Koledzy potrzebuje podpowiedzi. Może ktoś wie jakie jest napięcie na kostce do zaworu sterującego na przekładni kierowniczej przy włożonym przekaźniku 640, włączonym zapłonie i podpiętym zaworze. Przy odłączonym zaworze na pinach 2 i 5 w przekaźniku mam tyle samo co na wejściu do zasilania przekaźnika pin 6(+) i 8(-) tzn ok 12V . A po podłączeniu zaworu 6,8V . Czy tak ma być ?
  10. Witam, Czy jest ktoś z okolic Radzymina kto ma servotronic zamontowany? Chciałbym porównać działanie gdyż mam wrażenie że u mnie jest coś nie tak z jego działaniem.
  11. Witam ,. Koledzy zamontowałem sam włącznik CLH w B7. Wykorzystałem wtyczkę która została po regulacji zasięgu reflektorów (mam dołożone skrętne reflektory). Zostawiłem przewody które były do regulacji zasięgu. Dołożyłem przewody nr 4, 7 i 8 ( nr 8 był już obsadzony w wiązce od zasięgu - zastąpiłem go nowym przewodem). Zakodowałem i tył świeci tj. pozycję i podświetlenie tablicy. Halogeny nie świecą - są sprawne. Coś pokręciłem, o czymś zapomniałem? Drugie pytanie - czy włącznik CLH powinien być podświetlony?
  12. Na początku dziwne. Do ok 30 km/h lekko chodzi później zaczyna się utwardzać. Najdziwniejsze póki co to przy zwalnianiu uczucie przed skrętem na skrzyżowaniu jest. Mam wrażenie że dopiero po pełnym zatrzymaniu zaczyna lekko ponownie działać. Ale może to tylko takie uczucie. Generalnie fajnie by było gdyby do 40 - 45 jakby dopiero zaczynało się utwardzać dla mojego stylu jazdy było by super.
  13. Tu raczej wszystko OK. Nic nie było rozłączane. Dołożony tylko przekaźnik 640 do magla. A to raczej nie ma nic wspólnego z zasilaniem czujnika kąta skrętu. Ale sprawdzę dla pewności jeszcze raz. Może rutyna gubi. Rozważam jeszcze winę akumulatora ze względu na każdorazowy błąd po odpaleniu. ( Może jakieś zwarcie w nim)
  14. Witam Szanownych Kolegów, Jako że ostatnio padła przekładnia kierownicza w mojej B7 postanowiłem oczywiście skorzystać i zamontować Servotronic. Wszystko poszło gładko. Części ogarnięte. Wpięcie w instalacje. Adaptacje i kodowania. Po wszystkim jazda próbna żeby kontrolka esp zgasła(krótko po podwórku głównie na wprost) - Wszystko wyglądało jak należy. Auto nie było używane jakieś 2 tyg. Po tym czasie wsiadam - odpalam - Zonk: świeci się kontrolka ESP. Myślę nie skasowałem( może zapomniałem). Nic trudno jadę. Kontrolka zgasła. Myślę nie zrobiłem kalibracji - kamień z serca. Jadę dalej. Okazuje się że przy np. wyjeżdżaniu z drogi podporządkowanej i skręcie o 90 stopni w prawo zapala się kontrolka. Po przejechaniu kilkunastu metrów kontrolka gaśnie. Sytuacja się powtarza. Natomiast przy skręcie w lewo i obrocie kierownicy o ok 180 stopni kontrolka ESP zapala się i nie gaśnie. Komp w rękę i diagnoza błąd 01826 sporadyczny. Wykasowałem jazda próbna - kontrolka gaśnie. Ale zapala się w sytuacjach jak poprzednio. Chciałem zrobić ponowne kodowanie ale nie podświetla mi się Kodowanie w opcjach. Miał ktoś podobną sytuację? Brak mi już pomysłów co może być powodem. Zapomniałem dodać, że po każdym odpaleniu auta świeci się kontrolka ESP. Po przejechaniu kilkunastu metrów gaśnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...