Skocz do zawartości

Tomash1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Tomash1

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tomash1

0

Reputacja

  1. Po zrobieniu turbo na hybrydę ciśnienie trzymał do końca. Po prostu ori turbo nie dawało rady
  2. Chciałem Was zapytać jak szybko w Waszych autach leci w dół doładowanie. W moim a4 mam zrobiony program z olx Chip tuning Audi 1.8 t 1.8 Turbo Przemyśl • OLX.pl WWW.OLX.PL Nie kupuj z nieznanych źródeł. Sprawdź nas i nasze recenzje FaceBook: Turbo Garage Performance. Tuningiem, modyfikacjami silników oraz chiptuningiem zajmujemy się od lat. Przedmiotem ogłoszenia nie jest... Ostatnio miałem dużo "zabawy z autem. Padła mi DV, turbo było regenerowane itp. Po naprawie wszystkiego mam wrażenie że auto słabiej ciągnie. Zakupiłem wskaźnik doładowania i bardzo szybko spada ciśnienie. Przy 3 tys mam ok 0.9 bara, ale już od 4,5 tys. obr/min leci w dół i przy odcince jest 0.4 bara. Sprawdziłem jeszcze n75 w następujący sposób, zdjąłem wężyk w siłownika. niestety ciśnienia się nie zmieniły, nic nie było lepiej, ani gorzej. Gość od programu powiedział ciśnienie przy odcince powinno być ok 0.7 bara. Rozmawiałem również z gościem od regeneracji turbiny, był zdziwiony i mówił że mogę spróbować podciągnąć sztangę na wastegate. Z racji że dostęp do regulacji jest średni to spytam czy ktoś ma inny pomysł co można jeszcze sprawdzić. Jak Wasze auta trzymają ciśnienie.
  3. Tomash1

    A4 B5 1.8T problem z turbo

    Na fotce masz chyba zawór odmy. DV jest niżej, bez problemowo jest dostępny od spodu. W zaworze klapka jest chyba sklejona. Ja swój chamsko otworzyłem, miałem już nowy. Chciałem sprawdzić co się uszkodziło.
  4. Tomash1

    A4 B5 1.8T problem z turbo

    Auto naprawione, poniżej widać dokładnie co się stało. Niestety nie nagrałem dźwięku, za mała była różnica w stosunku do dźwięku silnika. Widać dokładnie dlaczego ten dźwięk przypominał pierdzenie membrany, bądź wypuszczanego powietrza z balonu. Zaskoczony jestem zakupami z allegro, wydaje się że zawór kupiłem w ASO.
  5. Tomash1

    A4 B5 1.8T problem z turbo

    Wczoraj posiedziałem w garażu i mam prawdopodobnego sprawce. Stetoskop z kijka wskazał że uszkodzony jest zawór DV (blow off). Zamówiłem oryginał na allegro za 180 zł. Powinien być na środę. Wracając do odpowiedzi, VAG nie ma szansy w zasadzie pokazać nic ciekawego, w AEB nie ma czujnika doładowania. Informacja brana jest z przepływki. Więc tylko po tym że robi się mocno bogato można się domyślić że coś jest nie tak. Ale to przecież było słychać. Gdyby strzelił wąż było by słychać syczenie. Rozwalone wastegate to dźwięk grzechotki (uderza metal o metal). A tutaj miałem pierdzenie, jakby spuszczane powietrze z balonu. Dziękuję wszystkim za pomoc. Jak zamontuje to napisze czy pomogło.
  6. Tomash1

    A4 B5 1.8T problem z turbo

    Mam problem z turbiną. Przy max bucie, jak turbina zaczyna dmuchać coś upuszcza ciśnienie. Dźwięk to takie pierdzenie, coś w stylu membrany. Sprawdziłem wastegate odpinając od niego wężyk sterujący. Niestety nadal tak jest. Być może to DV?? Proszę o jakieś podpowiedzi. Turbo miałem regenerowane ok tyg temu, nie wiem czy mogło juz tak szybko niedomagać.
  7. Tomash1

    Logi do oceny

    Jest poprawa. Sprawdziłem ciśnienie paliwa, na wolnych obrotach było ok 3 bary, ale przy zwiększaniu obrotów spadało. Na razie podmieniłem pompę paliwa na używkę i jest lepiej. Po korektach widzę, że na wolnych nawet trochę za bogato, a przy wyższych korekta to 2,3 %. Wg mnie jest całkiem nie źle. Pojeżdżę znów kilka dni na benzynie i zobaczymy czy wszystko jest ok. Mam jeszcze inne pytania: Przekroczenie którego parametru powoduje ten błąd? 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached Kupiłem auto z zaślepionym przewodem do zaworu n80. Po co się tak robi?? Zawór wydaje się być sprawny. Więc nie wiem po co taki tuning.
  8. Tomash1

    Logi do oceny

    Rozbieram niedawno filtr żeby sprawdzić czy przepływka nie jest brudna, ale nie zwróciłem uwagi dokładnie na firmę. Wyglądała na oryginalną. Nieszczelność dolotu raczej wykluczam, bo wtedy mieszanka robiła by się za bogata. Postaram się jeszcze zrobić prozaiczną rzecz, czyli wymienić filtr paliwa i zmierzyć ciśnienie na listwie.
  9. Tomash1

    AEB rozrząd

    Przepraszam, nie zakończyłem tematu z rozwiązaniem. Pasek miałem conti z nalotem ok 90 tys km. Okazało się że tyle się naciągnął że było takie przesunięcie między zamachem i wałkiem rozrządu. Znak na kole pasowym należy traktować bardziej jako orientacyjny. Po 22 latach, mechanikach z pupy, można to złożyć tak aby było ok, albo było przesunięcie. Teraz wszystkie 3 znaki pokrywają się. Miałem problem z odkręceniem śruby na wale, należy dorobić sobie blokadę. Po rozrządzie jest już 3 tys i jeździ
  10. Tomash1

    Logi do oceny

    logi zrobione, mam nadzieję że dobrze 2 + 7 statycznie 2 + 7 dynamiczne 2 + 25 dynamicznie 1 + 13 dynamicznie
  11. Tomash1

    Logi do oceny

    Mam problem z błędem dotyczącym składu mieszanki, 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached Mam LPG, więc przed grzebaniem chciałem wykluczyć problemy z autem. Skasowałem odchyłki (adaptację), zatankowałem benzyny i pojeździłem ok 200 km w różnych warunkach. Dziś sprawdziłem jak to wygląda. Wprawdzie błędu nie było, ale odchyłka opisana Lambda Regulat. (learned-multipl) była na 13%. Więc jest coś nie tak. Poniżej wrzucam dwa logi, jeden ze skasowaną odchyłką, drugi zdobiony bez czyszczenia. Ja podejrzewam sondę i przepływkę. Ale to jest trochę kasy, więc wolałbym mieć pewność. log1 log2 LOG-01-002-008-009a.CSV LOG-01-002-008-009.CSV
  12. Tomash1

    Śruba na wale

    Sam sobie odpowiem, bo już zrobione. Trzeba sobie zrobić blokadę kręconą do małego kółka rozrządu, zamiast koła pasowego. Lekko stuknąć młoteczkiem, pneumat i bez problemu się odkręca. Wszystko wyglądało na oryginał, żadnego kleju tam nie było
  13. Tomash1

    Śruba na wale

    Pytanie do praktyków, jak odkręcić śrubę na wale? Myślałem, jedynka plus ktoś trzyma hamulec zadziała. Zapomniałem, że tu jest dwumasa i d*pa. Jak zablokować wał, są jakieś blokady?? Jakieś porady??
  14. Tomash1

    AEB rozrząd

    Gdyby równica była tylko między wałem, a wałkiem rozrządu to było by oczywiste. Ale tutaj różnica jest nawet między znakiem z koła zamachowego, a znakiem z przodu wału. No i zgłupiałem
  15. Tomash1

    AEB rozrząd

    Dziś zabrałem się za wymianę rozrządu. Chciałem jeszcze wymienić uszczelniacz na wale. Dlatego ważne był dla mnie ustawienie rozrządu na znaki, a nie malowanki pisakiem. No i mam zagadkę. Po ustawieniu na znak na zamachu nic się nie pokrywa. Spotkał się ktoś z czymś takim. A może robię coś źle
×
×
  • Dodaj nową pozycję...