Andrzej2000
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Andrzej2000
Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
Zduńska Wola
Auto
-
Model
S4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Andrzej2000
0
Reputacja
-
Panowie problem rozwiazany w 70 % byłem u wulkanizatora i wyważał mi koła jedną tylną felge mam pokrzywioną i miała 90 g różnicy z jednej strony wywazyl mi ja i 3/4 problemu znikneło mysle że jak ja wyprostuje to juz bedzie cacy
-
Nie patrzyłem nawet ale sprawdzę tą gałkę
-
No ja mam identycznie to samo ale przy predkosciach 140 < a powyżej 140 jest juz takie drganie ze masakra
-
Nic to nie zmienia wciśnięcie sprzęgła i danie na luz
-
Zapomniałem napisać dwu masa wymieniana 5 tyg temu mialem to samo przed dwumasą
-
Witam Panowie wiem że ten temat był wałkowany ale może ktoś ma identyczne drgania co moje Ogólnie to chodzi mi o drgania powyżej 40 , najgorzej na autostradach 130-140 powyżej wtedy drgania są dramatem. Posiadam opony 245/35/19 Ogólnie to mam takie objawy że podczas ruszania czuj drgania silnika tylko w momencie popuszczania sprzegła w ostatnim momencie dalej jest okej Z przegubów raczej nie mam żadnych objawów., Czytałem jeszcze o poduchach silnika że mogą być zjechane mówili żeby sprawdzić luz ruszając silnikiem i czy jest duży luz, zrobiłem to i wydaje mi się że nie ma luzu silnik tzn czuc że silnik trzyma sie na tych poduchach i jest taki delikatny ruch silnikiem ale moim zdaniem nie jest to jakiś luz. Krzywe tarcze tez ludzie pisali lecz mam te drgania tylko i wylaczenie podczas jazdy nie podczas hamowania Na luzie nie mam żadnych drgań Pisałem też z jednym gosciem mówił ze wymienił pompe od wspomagania i wszystko znikło Jedni piszą że po wyważeniu opon tez im ten problem zniknął Podczas zmieniania biegu z 1 na wsteczny nie mam zadnego szarpniecia ani nic. Drgania powyzej 40 nie sa bardzo mocno odczuwalne lecz sam fakt juz mnie denerwuje przy 100 jest okej ale dalej juz mnie krew zalewa 40-100 leciutkie 120 + juz trzęsie jak nie wiem Słyszałem jeszcze że przednie koła jeśli są nie wyważone czuć drgania na kierownicy a jeśli tył jest nie wyważony to czuć właśnie drgania karoserii Będę jechał jeszcze na wyważanie kół ale tez slyszałem że nie którzy nie myją kół przed wyważaniem a taki brud może ważyć nawet 5-10 g i to jest jak 10 kg powyzej 100 Ma ktoś identyczny problem ?
-
Panowie mam problem nie umiem wyczytać z tych nalepek jakie ciśnienie w oponach mam 245/35/19 podpowie ktoś ?