Jestem już po przekładce i nie wyobrażam sobie takiej operacji nie mając całego auta dawcy. Wiele gratów trzeba przełożyć, min półosie bo od alt nie pasowały (przekładałem komplet ze skrzynia), wiązka silnika do modyfikacji bo w alt był dodatkowy czujnik ciśnienia na skraplaczu klimy, w 1.8t nie było, w 2.0 dolny czujnik na wężu chłodnicy był podpięty do kabli z wiązki silnika a w 1.8t tego kabla z wtyczką nie ma w wiązce silnika tylko leci osobną wiązką po błotniku do wnętrza kabiny i z tamtąd do ecu i jeszcze gdzieś. Stalowa rura pod zdeżakiem którą idzie powietrze od turbo do intercoolera, nie nadaje sie od 2.0 bo nie było niczym zaślepione i jedna rdza w środku. Trzy dni roboty ale jak wsiadłem jak depnąłem jak poszło! No idzie pięknie! Nie wiem tylko czy normalne jest to że przy jakiś powolnych manewrach typu delikatne ruszanie czy cofanie mam wrażenie że ledwo się ciągnie aż cała buda drży . Jedyne błedy na vcds to brak chyba adaptacji sterownika abs i świeci przez to na desce esp, którego dawca nie miał.