Skocz do zawartości

cicken007

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O cicken007

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Dąbrowa Tarnowska

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak. Tylko trzeba mieć na miejscu kogoś kto te piny wyciągnie a ja to zrobiłem zdalnie, bo odczytałem sobie pamięć i podesłałem na email znajomemu. Więc nie musiałem nikogo fatygować. Jeszcze jedno bo wcześniej podałem że czujniki temp. są takie same a tylko ten przy głowicy jest taki sam ten przy chłodnicy w alt to czujnik temperatury 2piny za pkmocą którego ecu załącza przekaźniki wyntylatora a w 1.8t awt nie ma tam czujnika tylko włącznik termiczny 4pin który bezpośrednio podaje masę na przekaźniki wentylatora.
  2. Pompa jest ta sama. A immo to tylko zczytałem eeprom z ecu i kolega mi zrobił na off i po wgraniu ponownie do ecu jest ok.
  3. Jak będziesz kupował intercooler to do niego będzie potrzebna blacha (uchwyt montażowy) który jest nitowany z jednej strony do podłużnicy a z drugiej do podpory błotnika. Nie pasowały wężyki do zbiorniczka płynu chłodząceg i podciśnieniowe do serwa hamulców, katalizator też inny. Sondy lambda, cewki zapłonowe i czujniki temperatury (za głowicą i przy chłodnicy) są takie same.
  4. Jak motorki były wyciągnięte to przyglądaliśmy się skrzyniom i wyglądało na to że skrzynia od alt podejdzie do 1.8 i byłoby bez pdzekładki półosi ale przełoźyłem silnik wraz ze skrzynią bo moja coś szwankowała.
  5. Ale to o kierownicy jest.
  6. Nie robiłem nigdy kodowania tylko raczej używałem vcdsa do czytania błędów. Poszukam info na necie na ten temat może nie będzie to jakaś filozofia.
  7. No i tyle chciałem wiedzieć. Wielkie dzięki.
  8. Witam. Czy ktoś się oriętuje lu próbował przekładać samą wkładkę z przepływomierza od alt do 1.8t bo kupiłem nówkę ori do alt, którego właśnie zastąpiłem 1.8t awx i szkoda mi tej przepływki jakby miała spasować. Jak nie to wystawie na sukcję.
  9. Jestem już po przekładce i nie wyobrażam sobie takiej operacji nie mając całego auta dawcy. Wiele gratów trzeba przełożyć, min półosie bo od alt nie pasowały (przekładałem komplet ze skrzynia), wiązka silnika do modyfikacji bo w alt był dodatkowy czujnik ciśnienia na skraplaczu klimy, w 1.8t nie było, w 2.0 dolny czujnik na wężu chłodnicy był podpięty do kabli z wiązki silnika a w 1.8t tego kabla z wtyczką nie ma w wiązce silnika tylko leci osobną wiązką po błotniku do wnętrza kabiny i z tamtąd do ecu i jeszcze gdzieś. Stalowa rura pod zdeżakiem którą idzie powietrze od turbo do intercoolera, nie nadaje sie od 2.0 bo nie było niczym zaślepione i jedna rdza w środku. Trzy dni roboty ale jak wsiadłem jak depnąłem jak poszło! No idzie pięknie! Nie wiem tylko czy normalne jest to że przy jakiś powolnych manewrach typu delikatne ruszanie czy cofanie mam wrażenie że ledwo się ciągnie aż cała buda drży . Jedyne błedy na vcds to brak chyba adaptacji sterownika abs i świeci przez to na desce esp, którego dawca nie miał.
  10. Witam. Pozwoliłem sobie podpiąć się do tematu bo robię dokładnid to sam tylko dawcę mam 1.8t AWT a auto to Passat b5fl. Mam właśnie kupionego angola więc wszystkie graty są , jedynie to wiązka silnika jest do przeróbki (skrócenia) bo jest za długa z racji tej że angol ma ecu po prawej ale to nie problem. Jedynie co mnie nurtuje to to czy wiązka kabli wychodzaca z wnętrza kabiny (chyba trzy wtyczki) jest kompatybilna alt z awt bo przecież ecu z wnętrza dostaje różne sygnały, zasilanie, pedał gazu, tempomat, licznik i pewnie inne. Immo zrobiłem na off, drugą sąde i pompe sai wyłącze po przekładce bo to podobno idzie przez obd a nie są mi potrzebne.
  11. Witam. Ja tak gościnnie na forum bo nie ta marka ale silnik ten sam więc na pewno sporo informacji się przyda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...