Skocz do zawartości

adamc77

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adamc77

Informacje

  • Imię
    a
  • Miasto
    białystok

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CJEB
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adamc77

0

Reputacja

  1. Witam. Proszę o pomoc w diagnozie. Silnik TFSI 1,8 170 km CJEB. słychać nieregularne stukanie. Najbardziej na zimnym silniku, jak się rozgrzeje na maksa to cichnie. Najbardziej czuć na plastikowym deklu wałków rozrządu. Załączam filmik. Na pewno nie jest to napinacz rozrządu, zaworki w podstawie wałków (tkz okular) i zawory magnetyczne na obudowie wałków. Te części wymieniłem nie pomogło. Jeśli miał ktoś taki przypadek lub podobny proszę o kontakt VID_20200907_190313024.mp4
  2. U mnie brał 0,5L/1000km i zrobiłem remont silnika. W ASO twierdzą że 0,5 jest dopuszczalne. Więc jak przeliczyć to na 10000 dolejesz 5L. Słabo to wygląda.
  3. Sitko nie jest wymienialne osobno. Trzeba je wymienić razem z całym okularem. (06H103144F cena około 600 zł). Tak jak napisałem wcześniej te silniki nie tolerują interwałów longlife (30000). Trzeba wymienić cały rozrząd z okularem (i tłoki jeśli pobiera olej) i wymieniać olej co 10000 tkm. Przy takich serwisach nie ma obawy że sitko się zatka.
  4. Następne wyremontowane AUDI A4 B8 1.8 TFSI. W tym przypadku oprócz wady olejowej przez interwał olejowy LONGLIFE zatkało się a następnie uszkodziło sitko w tzw. okularze wałków rozrządu. Metalowe opiłki z sitka wraz a olejem przedostały się do fazatora zmiennych faz rozrządu uszkadzając go. Opiłki krążące w systemie olejowym przedostały się do panewek wału korbowego jak również do głowicy gdzie zatkały kanał smarujący obsadzenie wałków rozrządu i doszło do zatarcia wałków. Te siniki źle znoszą długie interwały olejowe. Zdjęcie zatartej głowicy i silnika po remoncie.
  5. adamc77

    Buzzer w liczniku

    Znalazłem dzięki. Tak jak napisałeś jest schowany bardziej za panelem środkowym.
  6. adamc77

    Buzzer w liczniku

    Witam. Proszę o podpowiedź gdzie jest zamontowany buzzer pdc przód w audi a4 b8 avant 2010r. W moim AUDI mam błąd na niego i nie mogę go zlokalizować. Je
  7. Jeśli masz auto z kodem silnika CDHB to najprawdopodobniej potrzebujesz tłok na sworzeń 21mm. Tłok 40251600 Kolbenschmidt - ma poprawione grubość pierścieni na (1,2; 1,5; 2,0 mm). Jeśli zastosuje się te tłoki nie trzeba wymieniać korbowodów (oczywiście jeśli trzymają wszystkie wymiary nominalne ).
  8. Przy dużym spalaniu oleju będzie dymić. Najprawdopodobniej jest to kolor biało niebieski czego nie jesteś w stanie wychwycić kierując autem. Ile spala oleju na 1000km?
  9. Witam. Posiadam A4 B8 1.8TFSI 160KM CDHB. Przebieg 154000tk Spalanie oleju w silniku było 0.5 l/1000km. Niby norma w/g ASO. Przeprowadziłem remont silnika. Po remoncie przejechałem już ponad 1000km i na MMI poziom oleju nie drgną. Wymieniłem ( tłoki z pierścieniami 40251600 , rozrząd kpl,świece, kpl filtrów olej, zestaw uszczelek silnika, okular podpora wałków rozrządu z sitkiem, zawór olejowy faz rozrządu, pompa wody z paskiem, płyn chłodzący, separator oleju, pasek napinacz i rolka osprzęty, i tp.)Części koszt 4500zł. Robocizna 0 zrobiłem sam w garażu. Zdjęcie po remoncie silnika. Zajęło mi to ok 2 tyg. Robiłem auto po pracy ok 3godz dziennie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...