Skocz do zawartości

MechanikZeFsi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MechanikZeFsi

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Włocławek

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Inna
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MechanikZeFsi

0

Reputacja

  1. Witam zamykam temat , silnik padł godzinę temu . Wyzionął ducha , wkręcił się na 5 tyś obr nagle podczas jazdy i zgasł. Teraz kręci jakby nie miał kompresji jakoś 200 obr na min, a jak kręcę kluczem na walku to czuć że ma kompresję bo ciężko go obrócić i odpuszcza, dziwna sprawa .
  2. Postaram się wrzucić dziś logi do wglądu ,może coś przeoczyłem. Problemów z rozruchem nie mam , zimny pali na widok kluczyka jeden obrót i chodzi równo, na rozgrzanym sekundę dłużej ale pali. Jedynie hamownia jeszcze ale postaram się coś jeszcze poszukać. A co myślicie o tym walku od passata ? Może w tym wina jest
  3. Witam Panowie ! . Pacjent to A4 B6 1.9 TDI AWX 130 Koni 2001 rok Avant . Problem polega na tym ,że jest dość słaba ( jakbym jechał z 3 tonowym ładunkiem) niby czuć ta turbine ale słabo się zbiera.. porównanie akurat mam bo posiadam sedana z tym samym silnikiem ,rok itp i tamta to rakieta . Dwa tygodnie temu wymieniłem kompletny rozrząd, przy okazji wymieniłem hydropopychacze ponieważ były w okropnym stanie popękane , walek rozrzadu również poszedł do wymiany bo krzywki były ostre na krawędziach i dwie krzywki tak jakby rozbite widac bylo poszerzenia. Po zlozeniu dzwięk pracy silnika znacznie sie poprawil ale nadal ta "moc " . Podmienialem juz przeplywke ,map sensor , a nawet juz cala puszke z filtrem . Diagnostyka oczywiscie rozniez zrobiona wszystkie parametry w normach glownie pompki , filtr paliwa wymieniony na nowy również zero efektów, wycieków brak przy vacum, sztanga chodzi dobrze , zasysałem ustami wężyk i podnosi się jakoś 2 cm , zaworek n75 podmieniłem z tym od EGR , również brak efektów, przewody podciśnieniowe wymienione wszystkie , EGR zaślepiony, na kompie zero błędów. Sprawdziłem również kat synchronizacji i wynosi 0,6 . Paliwo tylko i wyłącznie tankuje na circle i tego drozszego diesla. Przebieg 320 tyś na liczniku. Na postoju wkreca sie dość ładnie na obroty i węże intercoolera twarde , sztanga przy obrotach posnosi sie bo koledze palca przycieło. Pomożecie jakoś? Może macie jakieś pomysły co można jeszcze zrobić. Dodam,że wałek rozrządu poleciał od wieśwagena passata b5 z małą zagadką bo kodu silnika nie mogliśmy znaleźć na widok oka to samo , ten sam rozrząd, pod pokrywą zaworów to samo , silnik cały ten wzrokowo ten sam .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...