Skocz do zawartości

Neiteri

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Neiteri

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYRB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Neiteri

0

Reputacja

  1. Cześć wszystkim, chciałem się Was poradzić odnośnie wydechu. Postanowiłem trochę polepszyć brzmienie w mojej A4 B9 252KM, zamontowany został układ typu cat-back, przelot + aktywna końcowa sekcja, wykonany przez zbierające raczej dobre opinie firmę ze Śląska. Efekt końcowy wydawał się zadowalający, końcówki ładnie spasowane, na zewnątrz brzmi bardzo dobrze. Niestety problem pojawił się wewnątrz, na początku tak buczało na zamkniętych klapach że głowa bolała, natomiast na otwartych występowały wibracje w pewnym przedziale obrotów. Dołożony został rezonator, taka jakby rurka w miejscu tłumika środkowego która trochę to wyciszyła, niestety dalej w pewnym przedziale obrotów 2500-300 trochę buczy i przenosi wibracje do kabiny, czuć takie jakby mrówki na tunelu i fotelach. Trochę zostawili mnie z tym problemem, sugerując że jest to wina drgań przenoszonych od silnika - poduszki, złącze elastyczne (plecionka). Byłem z tym u mechanika, ponoć nie ma się do czego przyczepić. Zastanawiam się jak z tego wybrnąć, może ta plecionka mimo że wygląda ok, została uszkodzona jakoś w środku i powinienem ją wymienić? Czy możliwe żeby ona powodowała takie efekty? Czy raczej jest to problem samego wydechu i jego konstrukcji? Dzięki za wszelkie sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...