Neiteri Posted March 31, 2022 Posted March 31, 2022 Cześć wszystkim, chciałem się Was poradzić odnośnie wydechu. Postanowiłem trochę polepszyć brzmienie w mojej A4 B9 252KM, zamontowany został układ typu cat-back, przelot + aktywna końcowa sekcja, wykonany przez zbierające raczej dobre opinie firmę ze Śląska. Efekt końcowy wydawał się zadowalający, końcówki ładnie spasowane, na zewnątrz brzmi bardzo dobrze. Niestety problem pojawił się wewnątrz, na początku tak buczało na zamkniętych klapach że głowa bolała, natomiast na otwartych występowały wibracje w pewnym przedziale obrotów. Dołożony został rezonator, taka jakby rurka w miejscu tłumika środkowego która trochę to wyciszyła, niestety dalej w pewnym przedziale obrotów 2500-300 trochę buczy i przenosi wibracje do kabiny, czuć takie jakby mrówki na tunelu i fotelach. Trochę zostawili mnie z tym problemem, sugerując że jest to wina drgań przenoszonych od silnika - poduszki, złącze elastyczne (plecionka). Byłem z tym u mechanika, ponoć nie ma się do czego przyczepić. Zastanawiam się jak z tego wybrnąć, może ta plecionka mimo że wygląda ok, została uszkodzona jakoś w środku i powinienem ją wymienić? Czy możliwe żeby ona powodowała takie efekty? Czy raczej jest to problem samego wydechu i jego konstrukcji? Dzięki za wszelkie sugestie.
marcin_o23 Posted April 6, 2022 Posted April 6, 2022 jeśli przed zmianą wydechu nie miałeś drgań to czemu ci wciskają kit?? moim zdaniem trzeba to reklamować, kto to robił ?? MG??
vvalery Posted December 20, 2022 Posted December 20, 2022 W dniu 31.03.2022 o 15:44, Neiteri napisał(a): Cześć wszystkim, chciałem się Was poradzić odnośnie wydechu. Postanowiłem trochę polepszyć brzmienie w mojej A4 B9 252KM, zamontowany został układ typu cat-back, przelot + aktywna końcowa sekcja, wykonany przez zbierające raczej dobre opinie firmę ze Śląska. Efekt końcowy wydawał się zadowalający, końcówki ładnie spasowane, na zewnątrz brzmi bardzo dobrze. Niestety problem pojawił się wewnątrz, na początku tak buczało na zamkniętych klapach że głowa bolała, natomiast na otwartych występowały wibracje w pewnym przedziale obrotów. Dołożony został rezonator, taka jakby rurka w miejscu tłumika środkowego która trochę to wyciszyła, niestety dalej w pewnym przedziale obrotów 2500-300 trochę buczy i przenosi wibracje do kabiny, czuć takie jakby mrówki na tunelu i fotelach. Trochę zostawili mnie z tym problemem, sugerując że jest to wina drgań przenoszonych od silnika - poduszki, złącze elastyczne (plecionka). Byłem z tym u mechanika, ponoć nie ma się do czego przyczepić. Zastanawiam się jak z tego wybrnąć, może ta plecionka mimo że wygląda ok, została uszkodzona jakoś w środku i powinienem ją wymienić? Czy możliwe żeby ona powodowała takie efekty? Czy raczej jest to problem samego wydechu i jego konstrukcji? Dzięki za wszelkie sugestie. I jak tam rozwiązałeś temat ? Zastanawiam się nad zrobieniem czegoś w Audi. Natomiast mam downpipe 3", catless, tłumik środkowy tylko z RM Motors i końcówki 4" w Golfie 5 GTi. Jest to zabawka do miasta lub krótkie trasy, bo na dłuższą metę przy ponad 130 km/h urywa głowę i nie chciałbym czegoś podobnego w Audi. Custom Catbacka robi ADHD Exhaust w Chojniku i może zna ktoś tą firmę i mógłby o nich coś napisać ?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now