Skocz do zawartości

lukas89.szy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukas89.szy

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BRB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia lukas89.szy

0

Reputacja

  1. A to nie jest tak, że drugi wtrysk leje i sterownik zaczyna mu ujmować dawki paliwa i dlatego jest taki duży minus, a reszta jest wyrównywana do niego żeby utrzymać w miarę równe obroty? Samochód oddałem do mechanika, w pierwszej kolejności ma sprawdzić kompresje na cylindrach i pompę zasilająca pompowtryski.
  2. Cześć, Mam problem z pompowtryskami w samochodzie. Pacjent to a4 b7 1.9 tdi BRB, 2006r. Samochód odpala normalnie z lekkim jasny dymkiem po nocy. Na jałowych obrotach na zimnym chodzi normlanie, jednak gdy po chwili zaczynam zwiększać obroty do np 1400obr/min i tak trzymam to obroty zaczynają falować, a za samochodem pojawia się jasno niebieskawy dym (oleju nie ubywa), przy zejściu z obrotów jest telepanie przez chwile i później chodzi równo - leci korekcja na 2 cylindrze strasznie na "-" nawet -2.5. W miarę wzrostu temp. silnika tak powyżej 70 stopni sytuacja się poprawia, gdy silnik jest dobrze rozgrzany korekcje są praktycznie idealne. Oczywiście wzrosło spalanie i jak jest zimny to pokazuje wartość nawet do 40l/100km - na ciepły jest raczej ok, z chwilowymi wahaniami. Załączam plik z logami grupy 1,13,23. Logowałem po pracy, silnik zimny, chwile na postoju i ze zwiększeniem obrotów do 1400, później ruszyłem w trasę pod mieszkanie żeby silnik się nagrzał i chwilę chodził na wolnych, parę razy zwiększałem obroty. Czy to mogą być uszczelniacze pompek, lejący pompowtrysk? Prosiłbym o analizę logów. Załączam też program do podglądu logów. W samochodzie ostatnio: wymieniany był wałek rozrządu, szklanki, panewki, uszczelniacze zaworowe w grudniu 2019- mechanik spieprzył sprawę bo jeden zawór wpadł do środka na pracującym silniki, na wolnych obrotach. Robił na własny koszt głowicę, nie została uszkodzona bo w miarę szybko wyłączył silnik. Wymieniony został zawór wydechowy, uszczelka, tłok na 2 cylindrze. Nie korzystam już z usług tego Pana, bo spartaczył przy okazji kilka innych rzeczy. Mam też podejrzenie że założył stare uszczelnienia pompek. Link do logów: Grupy 001, 013, 023: http://vaglogi.pl/log-001_013_023_RykI4.html zimny_27.02.2020popracy.CSV Vag Log Decoder v0.4.exe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...