Skocz do zawartości

zygalski123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zygalski123

Osiągnięcia zygalski123

0

Reputacja

  1. Dzieki za pomoc temat ogarniety. Pojechalem do ziomka wpialem jego sonde z bosha nie to auto jakby nie 1,6 a 2.0. Kupilem Bosha oryginal po rabatach za 190zlociszy. Auto nie jedzie a zapierdziela. Dzieki przemo za pomoc.
  2. mam przepływke rano przełożę. Sondy nie już nie mam. Jest 50km ode mnie taki można powiedzieć magazyn części ze skupu złomu i mają pare przepływek hitachi widze do mojego i pare sond. tylko pasowałoby mi oryginalne numery co idą do 1,6 adp aby znaleźć te co mają być dokładnie.
  3. No właśnie sonda 250 przeplywka 550 jakoś a dopiero nówki kupiłem najpierw pasowałoby ta sondę nie ? I zobaczyć co się dzieje dalej
  4. Przemku to jak zmieniac sondę czy jak ? Pomóż. Te spalanie mnie wykończy ..
  5. Tak to czysta benzyna 1.6 ADP i logi na benzynie. Btw. Teraz tak zaglądam i waz chyba odmy co wchodzi do pokrywy zaworów na raka spinkę jest nieszczelny rusza się. Jakby jakiejś uszczelki nie było czy coś. Ma to jakieś znaczenie ?
  6. Witam, zrobiłem chyba dobrze <teraz> mogłem jeszcze z 200rpm dalej ale brakło mi drogi. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  7. Ty no zawaliłem lipa pieknie. źle stary zrozumiałem sory za twój czas...;/ postaram sie ogarnąć albo dzisiaj wieczór albo jutro rano..
  8. chyba dobrze zrobiłem sprawdźcie : Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  9. oki a to 2+7 co oznacza? Sory ze takie debilne pytania ale pierwszy raz temat chce ogarnac
  10. już ide robić tylko co znaczy log 2+7 ? statyczny to na jałowym tak ? a dynamiczny z gazem w podłodze ?
  11. zygalski123

    1,6 ADP PROBLEM SONDA

    Witam. Zaczne od początku. 4 miechy temu kupiłem 1,6 adp ze względu na to, że od konesera cała malowana grama rdzy brak środek ładnie odnowiony itd. Silnik zrobiony ale auto troche stało i wymieniałem od startu kable świece NGK, Przepływomierz ostatnio Denso, Czujnik odpowietrzenia zbiornika paliwa, czujnik temp cieczy, i Sonde Denso . I wczoraj zakupiłem sobie kabelek i ściagnałem VCDSa. I mam ciągle błąd : 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No ActivityP0134 - 35-10 - - - Intermittent i jak go skasuje potem : 00561 Mixture Adaptation 12-10 Adaptation Limit (mul) Exceeded- Intermittent chwile przejade i na wspak dalej to samo Robiłem dzisiaj Measuring Blocks i coś tam sonda sie odzywa ale na tym się nie znam. Tylko zauważyłem jedno, że jak dam gazu np 4tys obrotów na aucie to Sonda w programie zawsze stoi max na 2550. I nie wiem co dalej. Doradźcie Dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...