Skocz do zawartości

prezes548

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O prezes548

Informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Udało się odblokować FIS'a! Wczoraj po południu umówiłem się z elektronikiem o którym pisałem wyżej. Na codzień mieszka w Poznaniu, ale dorabia sobie po godzinach na Plewiskach w rodzinnym domu. Przyczyną nie działającego tempomatu był uszkodzony czujnik położenia sprzęgła (koszt nowego ok 45zł). Wystarczyło wymienić. Fis'a najpierw włączył za pomocą laptopa, a później zmienił mi manetkę od wycieraczek, na tą z przyciskami do obsługi komputera. Nie trzeba wymieniać całego kombajna. Co do pojawiającego się alertu od poziomu płynu do spryskiwaczy, to postanowiłem, że nie ma co sobie robić roboty i nie montowaliśmy czujnika. Facet zlutował dwa kabelki za kostką i od teraz jeżdżę jakbym miał pełen zbiorniczek. Wszystko to trwało ok godziny pracy, zapłaciłem 150zł. Gorąco polecam, bo facet zna się na rzeczy i potrafi dobrze doradzić. W Poznaniu ciężko o takiego fachowca od elektroniki. Namiary: Elektronik Audi: 692 980 616
  2. Auto odebrałem, niestety nie podołali zadaniu, ale też nic nie zapłaciłem za czas jaki poświęcili, więc szacunek dla warsztatu. Dostałem namiar na elektronika z ASO, zadzwoniłem, przedstawiłem sytuację i zrobi mi to wszystko, ale dopiero w połowie maja. Napiszę kiedy odblokuje mi FIS'a, wtedy zdam relację i podam na niego namiar
  3. Ja byłem w "Auto Tip-Top" na Dąbrowskiego. To jest stacja diagnostyczna, ale mają VCDS i Ci sprawdzą.
  4. Moje Audi jest właśnie u elektromechanika i słabo to wygląda, bo zawiozłem mu cały moduł kierowniczy, połączył się, ale na ekranie wyskoczyły mu różne błędy, np. brak płynu w zbiorniczku spryskiwaczy. Płyn jest ale w zbiorniczku nie ma czujnika. Dlaczego nie ma czujnika? Bo auto nie miało fisa i nie było to potrzebne. Miałem dylemat czy kupić czujnik.. ale elektryk musiałby pociągnąć od czujnika kabelek do komputera itd. a takich błędów jest kilka. (Swoją drogą, jestem w szoku, że w takim aucie nie ma takich czujników, poczułem się jakbym miał starą skodę) Zatem stwierdziłem, że na razie odpuszczam temat, ale ten elektromechanik ma mi dać kontakt do speca od elektryki który pracuje w aso audi. Auto mam w Svas Auto Bartnik.
  5. Wiesz co, auto już jest z manetką od tempomatu, ale nie podaje żadnego sygnału na wyświetlacz, fizycznie auto też nie trzyma prędkości... właśnie zamówiłem cały moduł ze wszystkimi manetkami. Dojdzie, to będę drążył temat.
  6. Cześć Wam! Wiem, że było już kilka tematów na ten temat, ale są one już dość stare, a ja mam konkretny problem i zapytanie. Chciałem odblokować fisa u mojego mechanika (aby on mi to zrobił, sam nie mam do tego programu). Kupiłem manetkę z przełącznikami i myślałem że sobie poradzą, jednak powiedział mi, że muszę kupić cały "kombajn" i dopiero może się tego podjąć. Czy rzeczywiście tak jest? Jest ktoś z Poznania lub okolic na forum, aby mi polecił warsztat, lub pasjonata który to zrobił? W kierownicy mam już manetkę od tempomatu, ale nie działa. Na ekranie wyswietla tylko ilość km do przejechania na paliwie.
  7. Witam. Przymierzam się do pierwszego woskowania na wiosnę świeżo zakupionego Audi Czytałem kilka poradników i ten temat, ale tych produktów jest tak dużo, że nie sposób się zorientować jaki produkt do jakiej czynności.. Prosiłbym o kolejność postępowania, od mycia szamponem do woskowania. Czy w pierwszej kolejności po myciu auta jest użycie glinki, czy clinera, czy po każdej czynności umyć porządnie auto, czy tylko spłukać.. a może nic nie robić i nakładać wosk??? Audi mam ciemno-granatowe, polecacie czarny Soft99 Fusso czarny czy Collinite, jaki numer na 13letnie auto?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...