Skocz do zawartości

Etho565

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Etho565

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    3.2 FSI V6
  • Kod silnika
    AUK
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Etho565

2

Reputacja

  1. Witam wszystkich, Ostatnio pojawił się u mnie problem tego typu. Samochód wyposażony jest w światła bixenonowe, z automatycznym włącznikiem, zatem jest czujnik zmierzchu / deszczu. Za dnia wszystko działa prawidłowo. Włączają się jedynie światła do jazdy dziennej. Sensor deszczu działa prawidłowo. Ale dlaczego tutaj piszę. Problem zaczyna się po zmierzchu. Po przekręceniu kluczyka, ( włącznik od świateł zawsze w pozycji AUTO ) wyrzuca komunikat o błędzie automatycznych świateł. Co się wtedy dzieje? Xenony odrazu się włączają, we wnętrzu pojazdu całe podświetlenie jest wyłączone, świecą jedynie wskazówki licznika. Coming / leaving home natomiast działa prawidłowo, ( tylko po zmierzchu ). Zatem wnioskuję, że optyka działa prawidłowo. Czy za oba te systemy odpowiada jeden sensor? zmierzchu / deszczu?? Jeżeli tak to czy jest sens jego wymiany skoro sensor deszczu działa prawidłowo? VCDS wyrzuca błąd ( G397 ) Bardzo proszę o pomoc. Ja rozkładam dłonie...
  2. Cześć, Mam problem tego typu, że padł silnik od pompy otwierania dachu. Wymieniłem silnik na nowy natomiast dach dalej się nie otwiera. bezpiecznik ok, przekaźniki wymieniłem na nowe, silnik na krótko działa, zatem wpiąłem żarówkę we wtyczkę i próba otwarcia dachu. Góra się unosi i w momencie gdy silnik powinien zacząć pracować jest cisza. Żarówka się nie swieci. Trzymając guzik przez 30 sekund wyrzuca kod błędu 03245 co oznacza problem z zasilaniem. Sprawdziłem wszystko co przyszło mi tylko do głowy. Zasilanie na silnik dalej nie płynie :( czy ktoś jest w stanie pomóc ?
  3. ze spawaniem aluminium moze byc problem moje wskazówki to raczej o kant D... rozbić hehe tak z innej beczki, widzę że też nie lubisz oddawać samochodu do "mechaników" wiesz może jak zmienić kierunkowskazy z tyłu, czerwone US na EU?
  4. Więc moim tokiem rozumowania ( laika ) prawdopodobnie będzie ten stycznik, który podesłałem wcześniej i jego dolny czujnik, któy dostaje sygnał o tym, że dach znajduje się w boxie. mam nadzieję, że pomogłem chociaż w niewielkim stopniu
  5. Zatem do pracy. postaram się coś lepić
  6. Znalazłem jeszcze coś takiego, może to pomoże. Audi A4 (8E) Automatic Roof - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM
  7. Problem polega na tym, ze tym samym kablem sterowane jest światło stopu i kierunkowskaz. Kodowanie modułu powoduje zanik kierunkowskazu a nie przekierowanie go na inna żarówkę.
  8. Sprawdź proszę jeszcze jedną rzecz, w momencie gdy cały dach się schowa a pokrywa zostanie otwarta, podejdz do prawego boku samochodu. Jest tam taki podwójny stycznik. Prawdopodobnie ten dolny daje sygnał, o tym że dach znajduje się w boxie i można rozpocząć zamykanie pokrywy. Minus tego jest taki, żeby dostać się do kostki trzeba ściągnąć prawy tylny boczek... Działa to zero jedynkowo.
  9. Jasny karabin.... nie wiem jak dziękować, to więcej niż się spodziewałem, Potrzebuję tego schematu bo muszę przerobić czerwony kierunkowskaz na zgodność z EU czyli pomarańczowy. Jesteś w stanie coś podpowiedzieć jak to zrobić ?
  10. Cześć, witajcie! Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej od oświetlenia czyli stop, wsteczny i kierunkowskaz najlepiej aż do modułu audi a4 b7 2007 rok, Dziękuję za zainteresowanie i odpowiedzi.
  11. Okey. Spróbuj więc: moduł komfortu(46) na kanale (62) Powinna być wpisana wartość 255, jeżeli jest inna zmienić ja właśnie na taką i następnie: 1. Otworzyć całkowicie dach 2. Zamknąć dach 3. opuścić całkowicie wszystkie szyby 4. podnieść wszystkie szyby
  12. Przeprowadzenie adaptacji składania dachu powinno rozwiązać temat. Są na to 3 opcje. Jedna z nich jest oczywiście adaptacja poprzez komputer, druga możliwością jest odłączenie akumulatora na pół godzinki po czym otwarcie i zamknięcie dachu powinno zresetować czujniki, No i 3 opcja od której sam bym zaczął jest ręczne otwarcie i zamknięcie dachu, które na pewno zresetuje czujniki. Odnoście zerwanej linki na boxie jeszcze do tego nie doszedłem, sam mam ten problem.
  13. Hello, Czy dach w jaki kolwiek sposób się otwiera / unosi? Pomimo błędów? Ostatnio przerabiałem od A do Z w B7 i rozwiązałem problem więc postaram się podzielić swoimi doświadczeniami.
  14. Witam wszystkich bardzo serdecznie, Z racji tego, że jestem nowy istnieje prawdopodobieństwo, że popełniłem błąd zamieszczając ten wpis w tym dziale, za co bardzo przepraszam. Ale do rzeczy. Pacjent to A4 B7 cabrio. Chodzi mi o "przerobienie", "przekodowanie" tylnego oświetlenia a mianowicie świecący STOP + kierunkowskaz na wymogi europejskie. Wiedza oczywiście kosztuje, natomiast czy ktoś mógłby mnie pokierować w stronę europejskiego światła? Czy samo kodowanie jest w stanie rozdzielić te światełka? Czy trzeba ingerować w okablowanie? Czy jest w stanie ktoś pomóc? Ręce mi już opadają.... Najlepiej dolnyśląsk. Wszystkim zainteresowanym WIELKIE DZIĘKI !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...