Skocz do zawartości

Rafal860804

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rafal860804

Informacje

  • Imię
    Rafal
  • Miasto
    Zywiec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TD
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Rafal860804

0

Reputacja

  1. Witam mam problem tego typu ze audi a4b6 1.9tdi nie grzeje... był wyciek przy króćcu wymienilem odkamienilem i tu problem bez szału.... na dodatek plyn wywala przez wlew... o dziwo gdy spuszczam plyn to zleci ledwo 2L i nic więcej... nie ogarniam... dwa lata temu ten sam problem ale odkanienienie pomoglo a teraz nie
  2. panie Kamilu kolejny raz pan mi trafil z bledem... odpielem licznik raptem dwa razy odpielem i pomoglo blad zniknął... nie mam pojecia jaki to ma wplyw na taki blad ale pomoglo wielkie dzięki. pozdrawiam
  3. podlaczylom kompa to wyskoczyl blad 18062 - please check dtc memory of instrument cluster p1654. nie da sie go skasowac
  4. jak sie wyciaga zegar? nigdy tego nie robilem? dzis problem powrócił gdy temperatura zpadla ponizej 12° sprawdzilem wtyczke ccoloczy sie z czujnijikiem oleju i tam napiecie jest wiec kable sa oki odczekilem ako na 10 minut ale to tez nie pomoglo. z zegarami nigdy nie robilem
  5. dodam ze czasami mi czujnik oleju sensor zgasnie nawet zegary ruszą ale to tylko na chwile po czym problem powraca
  6. czy uszkodzony czujnik moze miec cos wspólnego z tym ze zegary wariuja?
  7. witam. mam problem i potrzebuje waszej pomocy. zapalila mi sie konewka oleju z dopiskiem sensor. faktycznie stan oleju byl niski olej dolalem ale komunikat sensor dalej sie pali jakby tego bylo malo to wskaznik poziomu paliwa skacze jakby to byl predkosciomierz gora dół. co to moze byc? zaco tu sie zabrać?
  8. Panie Kamilu w zeszłym tygodniu byłem na diagnostyce i tam mi wykluczył mechanik turbine... szukał innej przyczyny... lecz to Pan mi napisał że to kierowniczki zmiennej geometri na 99%... tego się tezymalem... jestem Panu mega wdzięczny bo nikt inny takiej usterki mi nie obstawil. Gdyby nie pańska wiedza to dalej by była cma
  9. Wyczyscilem turbine z tego audi na ta chwilę wydaje mi się że jest już Oki odpycha się fajnie nie czuje żeby turbina mała ma z opóźnieniem także DZIĘKUJĘ ZA DOBRE RADY
  10. Na 100% wirnik się zacinal od nagaru teraz kręci się fajnie. Zobaczę jak poskladam jaki efekt
  11. Oki. Jeszcze jedno pytanie mam co do tej turbiny... jak sprawdzałem luz na wirniku to nie ma go wcale, ale gdy obracalem wirnik palcami to tak jakby był lekki opór czy to jest spowodowane bagażem? Czy też powód do zmartwienia?
  12. Nie wiem czy to widać... zrobiłem jeszcze jeden test. Błąd poprzedni skasowalem narazie nie pokazuje się. Psikalem do turbiny środkiem czyszczącym i na rozgrzanym silniku jest poprawa bo turbo na drugimbiegu dużo wcześniej się zalancza bo ciągnie już przy 2tys. obrotów. Ale chyba będę musiał i tak ja zdemontować by te kierowniczki dokładnie wyczyścić
  13. Ja piernicze dramat.... dziękuję za informację muszę się z tym tematem przespać jak się za to zabrać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...