Mrka
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Mrka
Informacje
-
Imię
Marek
-
Miasto
Wodzisław Śląski
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
1T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Mrka
0
Reputacja
-
Mrka obserwuje zawartość pytanie o olej , Brak ogrzewania, problem z sterowaniem , Ogrzewanie problem i 2 innych
-
Witam pisze z prośba o pomoc ponieważ wiele osób już rozłożyło ręce a może ktoś miał podobny przypadek a wiec do rzeczy problem polega na tym ze gdy sie odpali samochód to ogrzewanie grzeje ładnie gdy sie tylko samochód przegazuje to zamyka ciepłe powietrze i zaczyna lecieć zimne tak samo na trasie. Co zostało zrobione ? - wymieniony zawór na podciśnieniu gdy sie zacinał potem i nowego nawet już nie otwierało wypięcie wezyka z zaworka rozwiązało problem gdyż zawór był cały czas otwarty ale ogrzewanie wróciło tylko na 2 tygodnie teraz dzieje sie dalej to co samo co pisałem wyżej - nowa nagrzewnica ponieważ z stara był problem już przez zimę kilka razy płukana - sprawdzone wszystkie czujniki itp niby sprawne - sprawdzona pompa wody niby tez sprawna twierdzą tez ze by nie grzało wogule a ogrzewanie po prostu znika - sprawdzone klapy itp brak sił proszę o rady
-
Wężyki itp wszystko szczelne a co steruje tym ciśnieniem która cześć ?? Aktualnie mam go wypięty by był cały czas otwarty no ale to tymczasowe rozwiązanie. Słyszałem ze w a6 zawory są drogie i całkiem ich likwidują bo sterowanie jest i tak klapami. Zastanawiam sie jeżeli sobie z tym nie poradzę czy nie zostawić cały czas otwartego zaworu
-
Witam mam problem z ogrzewaniem zacina sie zawór co na zdjęciu , nowy po wymianie (niby wadliwy) pochodził dwa dni po czym pare razy go złapało , nastąpiła wymiana po reklamacji kolejny pochodził 2 tygodnie i problem znów ten sam dzis go zawiesiło. Problem znów w zaworze ? Innej firmy spróbować czy może problem leży gdzieś indzie ? ??? Co steruje tym zaworem ??
-
Dodam ze teraz działa i blokuje sie raz na jakiś czas po wymianie zaworu , wtedy właśnie wypinam wężyk by go odblokować
-
Witam miałem problem z ogrzewaniem ciagle leciało zimne powietrze po czyszczeniu nagrzewnicy i układu pomogło lecz na chwile okazało sie ze winny był zawór co na zdjęciu poniżej. Lecz problem powrócił po 2 dniach ze zawór dalej sie wiesza. I moje pytanie brzmi czy wadliwy zawór czy może coś innego ? Wypiąłem wężyk co na zdjęciu dmuchlem do niego i zawór sie odblokował może winne sterowanie tym zaworem ?
-
Oki a miał ktoś podobny przypadek co może być przyczyna ?
-
Wiem tylko ze jedeny błąd co był to ze do wymiany zaworek z podciśnienia od turbiny i nic więcej nie wiem od tego sie wszystko zaczęło
-
Witam pisze już na forum bo jestem bez sił , auto stoi już 2 tygodnie u mechanika i dalej nie rozwiązał problemu. Otóż włączyła mi sie kontrola check ze padł zaworek jakiś z podciśnienia który odpowiada za sterowanie turbina. Po wymianie zaworka check znikł ale auto dalej nie odzyskało mocy 1 diagnoza turbina okazała sie sprawna itp. Następnie pare dni ciszy i dostałem wiadomość pompa wysokiego ciśnienie ze padła. Dziś nowa wiadomość ze po wymianie pompy jest lepiej ale auto dalej nie ma pełnej mocy. Pozostało mi dalej czekać czy ktoś miał podobny przypadek lub wie co może być jeszcze przyczyna ? Wszystko zaczęło sie od tego check z zaworkiem
-
Nie cm tylko mm na tym skazniku ręcznym nie wiem jaka to skala
-
Witam otóż ze jestem nowy na forum i świeżakiem chciał bym prosić cie o radę kupiłem audi a4 b8 2008r. 1.8 Tfsi w 2017r został niby w Niemczech przeprowadzony kompletny remont na co jest faktura po zakupie sprzedający wymienił mi olej i filtry przejechałem samochodem zaledwie z 1.2tys km i zauważyłem już spadek oleju na bagnecie elektroniczny z 1/4 na ręcznym co kupiłem 5-8cm czy jest sie czymś martwić ? Mogło coś oleju pociągnąć filter itp