
PIORO123321
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O PIORO123321

Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Mazowsze
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
BWT
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Problem z czujnikiem płynu do spryskiwaczy w A4 B7
PIORO123321 odpowiedział(a) na PIORO123321 temat w Audi A4 B6/B7
Wiesz może jak to się rozbiera ? Czyli jak dobrze zrozumiałem plus od czujnika podpiąć do kostki w podnóżku (pin9) -
Problem z czujnikiem płynu do spryskiwaczy w A4 B7
PIORO123321 odpowiedział(a) na PIORO123321 temat w Audi A4 B6/B7
Czyli on nie jest potrzebny ? Bo kabel już mam przeciągnięty od czujnik, to mogę go wywalić i wpiąć plus od czujnika ? Czy dolutowac ten plus do tego kabla? -
PIORO123321 obserwuje zawartość Audi a4 b7 Swap , Problem z czujnikiem płynu do spryskiwaczy w A4 B7 , Olej w dolocie (nowe turbo) i 6 innych
-
Cześć dokładałem czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy i mam problem z podłączeniem, masą to wiadomo do śrubki a plus powinien iść do pinu nr1 w kosce od zegarów i problem jest taki że w tym pinie już idzie jakiś przewód i co z tym teraz zrobić ?
-
Czyli co mówisz ze pcv delete i oli catch tank i nie będzie oleju ? Bo u mnie jakoś się to nie sprawdza teraz wrzuciłem ori odmę i oil catch tank został, myśle ze będzie lepiej bo co jakiś czas musiałem olej z dolotu spuszczać No chyba ze coś innego może być spiepszone jakieś sugestie ? Bo aż wstyd kręcić ten silnik jak za mną świata nie widać. daje zdjęcie jak podłączyłem ten zbiorniczek może zrobiłem to źle ? Co prawda druciarstwo ale nie wpadło mi do głowy żeby jakoś inaczej to zrobić
-
Cześć, zauważyłem ze w dolocie mam dosyć dużo oleju, wymieniłem turbo mam zastosowany oil catch tank i przez cały czas jeździłem z zaślepioną odmą (PCV delete) czy właśnie przez tą zaślepioną odmę może mi się zbierać tak dużo oleju w dolocie ? Dodam ze jak ciśnie go 5-6 K obrotów to za mną świata (Niebieski dym a jak dalej ciśnie to czasami czarny) nie widać przez to ze turbina (chyba)wpycha olej do kolektora ssącego. Samochod ma moc dobrze się zbiera nie dławi się.
-
Witam, kupiłem kiedyś wariator do a4 b7 2.0tfsi, nie wymieniłem go do tej pory i przez cały czas leżał w garażu jest nowy ale wyglada w taki sposób, czy nadaje sie jeszcze do zamontowania czy lepiej kupić nowy ? zardzewial delikatnie bo przez przypadek wylał się na niego prawdopodobnie płyn chłodniczy, trochę zeszlifowalem tą rdzę.
-
Witam, mam taki problem ze podczas jazdy w granicach od 2 do 3 tys obrotów po wciśnięciu gazu słychać dziwny świst turbiny i auto nie ma mocy, w zakresie od 3,5 do odciny jest wszystko dobrze ma moc, nie jest to ciągły problem bo po odpuszczeniu gazu i ponownym wciśnięciu jest juz git odrazu dodam że mam założony stożek i zawsze słychać jak ciągnie powietrze, ale to jest dzwięk jakby coś się przytkało czy to może być lewe powietrze ?? turbina jest nowa 2 letnia
-
Problem z kołami audi a4 b7 quattro (krzywy wózek?)
PIORO123321 odpowiedział(a) na PIORO123321 temat w Audi A4 B6/B7
Była robiona geometria to mi powiedzieli tyle ze na tym kole nie jest idealnie bo regulacja na mimośrodzie się kończy ale jest w porządku -
Problem z kołami audi a4 b7 quattro (krzywy wózek?)
PIORO123321 odpowiedział(a) na PIORO123321 temat w Audi A4 B6/B7
-
Problem z kołami audi a4 b7 quattro (krzywy wózek?)
PIORO123321 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam mam problem z kołami w b7 quattro, samochód był walnięty w tył lecz przez czas który go mam nigdy nie było problemu aż do tego roku w tym roku zaczęło mi kosić łożyska wymieniłem juz 3 w jedynm kole myśląc że to błąd pracownika który to robił i wadliwych zamienników, co może się składać na taką różnicę na jednej osi ? -
Witam, już od dłuższego czasu męczę się z wypadaniem zapłonu w moim samochodzie, wymieniłem świece, cewki i dalej to nic nie pomogło wypadanie mam na każdym z cylindrów wie ktoś może o co chodzi miał ktoś już tak ?
-
Witam mam pytanie bo zamierzam wsadzić jakaś lepsza turbinę do 2.0tfsi najlepiej hybrydową i moje pytanie brzmi czy wymagana jest wymiana jakiś innych czesci typu wtryski itp aby wszystko dobrze grało ? Czy nie trzeba wymieniać i będzie jakoś latać chodzi mi o to żeby się silnik nie rozsypał czy coś jestem w tym zielony xd
-
Witam mam taki problem z A4 b7 2.0tfsi ze po usunięciu klap wirowych zaczął się problem z faulującymi obrotami na ssaniu podczas odpalania silnika obroty normalnie przez sekundę utrzymują się na tym 1200 a po chwili skacze 1000 1100 1300 dopiero jak samochod się trochę nagrzeje i zejdzie z ssania obroty normalnie utrzymują się na 900 wie ktoś może czego to jest przyczyna ?
-
Witam, wie ktoś może jaki silnik pasował by bez jakiś większych przeróbek do A4 b7 ? i jaki mniej więcej bedzie koszt takiej operacji? siedzi teraz w niej 2.0 tfsi i wstawił bym jakiś większy silnik z uwagi że ten bierze olej i chodzi jak chce