Skocz do zawartości

Quattro 1991

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Quattro 1991

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    Gorlice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Quattro 1991

0

Reputacja

  1. Mi też się te śruby odkręcają między turbo a kolektorem Co zrobić by to zatrzymać? Czy auto słabiej jedzie przez to ? Dlaczego się luzują? Czy to jest powiązane z tłumikiem tzn z tą siatką elastyczna w wydechu ?
  2. Podeślij temat jeśli możesz o tym przenoszeniu wibracji na quattro z dwumasy Dzięki
  3. Dokładnie Temat rzeka jak widzę Posprawdzam Panowie wszystko co mi tutaj mówicie Lecz jedno mnie wku.....ia że audi z udokumentowanym przebiegiem 205000 tyś a plata takie figiele a to podobno w B7 jeszcze stara szkoła Co z nowymi czym jeździć ? Porażka ?
  4. Nie. Po regeneracji turbiny zaczęły się wibrację Turbo już nie dawało rady Moim zdaniem to coś w zawieszeniu Turbo odzyskało dawną moc a zawieszenie nie wytrzymuje obciążeń Chociaż to tylko 200km 400Nm Nie wiem co myśleć jak to sprawdzić bez wymiany połowy auta
  5. Znalazłem na wężu od chłodnicy idzie szary czujnik Sprzedawca mnie w sklepie wprowadził w błąd W 1.8t jest dwa takie czujniki Jeden z przodu koło grodzi silnika ten zielony cztero pionowy Oraz drugi koło chłodnicy szary dwa piny
  6. Czyli ten szary to idzie na wąż na chłodnice ?
  7. Przepraszam chodzi o czujnik temperatury płynu chłodzącego szary 06A 919 501 A S1
  8. Łożysk nie sprawdzałem Zawieszenie wygląda całkiem dobrze Boje się regeneracji wału bo to ostateczność To się dzieje tylko i wyłącznie przy tych 3 tyś obrotów Czyli co wykluczać torsena?
  9. Witam Gdzie znajdę ten czujnik? 1.8t BFB Zaznaczam że szary 2piny nie zielony 4piny Podobno gdzieś w pompie wody? Proszę o pomoc
  10. Witam. Borykam się z problemem wielkim jak się okazuje bo nikt nie wie co się dzieje. Otóż posiadam audi a4 B7 1.8t po chipie na około 200 km Przy nagłym przyśpieszeniu tzn. przy maksymalnym momencie obrotowym ok. 3.000 obr/min zaczynają się pojawiać wibrację dochodzące z tylnej części auta po przekroczeniu tych obrotów przestaje i jest ok Olej wymieniony w dyfrze oraz w skrzyni ravenol podpora na oko wygląda spoko tak samo krzyżak Pytanie co to może być ? Była pęknięta sprężyna tylnia zostały obie wymienione myślałem że to jest powód tych wibracji Pomocy Panie oraz Panowie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...