Skocz do zawartości

ddaz67

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O ddaz67

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Norwegia

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wczoraj skonczylem remont. Tulejowanie,tloki, prowadnice zaworowe. Poszlo na grubo. Bede testowal. Turbo podmienialem juz wczesniej. Odma sprawdzona.
  2. Nowe tloki przychodza w komplecie z pierscieniami? Co sklep to inna odpowiedz
  3. Wszystko oprocz tulejowania robie sam.Bez obaw.
  4. Silnik jeszcze w budzie. Rozbiore to bede wiedzial. Z tego co mozna zobaczyc bez sciagania czapki to wzery
  5. Tuleje smietnik
  6. Padla decyzja naprawy Tloki ,pirscienie, panewki. Mahle czy Kolbenschmidt?
  7. Hej.Orientujesz sie moze w przyblizonym koszcie naprawy takiego bloku?Chodzi mi o same tuleje i planowanie.Reszte sam ogarne
  8. u mnie co chwile , valvoline,castrol,motul,ravenol.... wymieniaj dalej Wczesniejse wymiany pewnie interwal Nie zmienia to faktu ze olej musial brac na dlugo nim go kupilem. DPF przy 100 tys byl do wymiany bo wypalal co 70km na trasie. W dolocie tona koksu, EGR koks, wiec wymieniony po zakupie bo bypass stal na debowo.Nie minely 3 lata i znow to samo. Pojecia nie mam z czego oni zrobili te tuleje cylindrow w moim cglc
  9. 100%. Mieszkam w norwegii.Przebieg potwierdzony. Pojecia nie mam dlaczego te tuleje wygladaja jak sito. Najciekawsze jest to ze zuzycie oleju utrzymuje sie na tym samym poziomie od 45 tys km
  10. Dziekuje Dev. Zastanawiam sie nad naprawa mojego bloku. Jakiej marki bys polecil tloki.pierscienie panewki?Myslalem nad Mahle
  11. WAUZZZ8K2FA058229
  12. Hejka.Podejdzie jakis inny motor plug&play zamiast CGLC? Moze jakis z przednionapedowki? Nie lapie tych vagowskich oznaczen silnikow. Wiedzialem zeby tego nie robic ale zajrzalem do cylindrow. Oooooooooo matko bosko! Cylindry jak sito, pelno malych wzerow. I zas wydatki. Ach te vagi.Jak tu ich nie kochac Przebieg 135k , sam nalatalem 45k. Od poczatku lyka olej 1l na 1000-1500km Filmik troche slabej jakosci ale cos tam widac 2023-01-28_09-23-53.mp4
  13. Hej. Dev jak możesz sprawdź mi rodzaj oleju do torsena i tylnego dyfra. Castrol podaje jako zamiennik -Castrol Transmax Manual V 75W-80 do torsena oraz Castrol Transmax Axle Long Life 75W-90 do dyfra. Wielkie dzięki. WAUZZZ8K2FA058229
  14. Dzisiaj zauważyłem coś bardzo dziwnego. Robiłem długa trasę do Norwegii i z ciekawości podłączyłem VAG DPF. Jadąc ze stała prędkością 130-140 DPF wypalil miś sie dwa razy pod rząd co około 70 km. Dziwna sprawa trochę. Po 70 km zapełnienie miałem 16% sadze obliczona około 4g zmierzona około 6g. W pewnej chwili zapełnienie wskoczyło na 65% sadza obliczona na 35g i zaczęła się regeneracja. Nie minęły 3 -4 minuty i zakończył regenerację. Hmmm? Trochę dziwne. Nie mam problemów z DPF , czujnik ciśnienia nowy, popiół 0,09l, przebieg 119k Zauwazyl ktoś z was coś podobnego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...