Skocz do zawartości

ddaz67

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O ddaz67

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Norwegia

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wczoraj skonczylem remont. Tulejowanie,tloki, prowadnice zaworowe. Poszlo na grubo. Bede testowal. Turbo podmienialem juz wczesniej. Odma sprawdzona.
  2. Nowe tloki przychodza w komplecie z pierscieniami? Co sklep to inna odpowiedz
  3. Wszystko oprocz tulejowania robie sam.Bez obaw.
  4. Silnik jeszcze w budzie. Rozbiore to bede wiedzial. Z tego co mozna zobaczyc bez sciagania czapki to wzery
  5. Tuleje smietnik
  6. Padla decyzja naprawy Tloki ,pirscienie, panewki. Mahle czy Kolbenschmidt?
  7. Hej.Orientujesz sie moze w przyblizonym koszcie naprawy takiego bloku?Chodzi mi o same tuleje i planowanie.Reszte sam ogarne
  8. u mnie co chwile , valvoline,castrol,motul,ravenol.... wymieniaj dalej Wczesniejse wymiany pewnie interwal Nie zmienia to faktu ze olej musial brac na dlugo nim go kupilem. DPF przy 100 tys byl do wymiany bo wypalal co 70km na trasie. W dolocie tona koksu, EGR koks, wiec wymieniony po zakupie bo bypass stal na debowo.Nie minely 3 lata i znow to samo. Pojecia nie mam z czego oni zrobili te tuleje cylindrow w moim cglc
  9. 100%. Mieszkam w norwegii.Przebieg potwierdzony. Pojecia nie mam dlaczego te tuleje wygladaja jak sito. Najciekawsze jest to ze zuzycie oleju utrzymuje sie na tym samym poziomie od 45 tys km
  10. Dziekuje Dev. Zastanawiam sie nad naprawa mojego bloku. Jakiej marki bys polecil tloki.pierscienie panewki?Myslalem nad Mahle
  11. WAUZZZ8K2FA058229
  12. Hejka.Podejdzie jakis inny motor plug&play zamiast CGLC? Moze jakis z przednionapedowki? Nie lapie tych vagowskich oznaczen silnikow. Wiedzialem zeby tego nie robic ale zajrzalem do cylindrow. Oooooooooo matko bosko! Cylindry jak sito, pelno malych wzerow. I zas wydatki. Ach te vagi.Jak tu ich nie kochac Przebieg 135k , sam nalatalem 45k. Od poczatku lyka olej 1l na 1000-1500km Filmik troche slabej jakosci ale cos tam widac 2023-01-28_09-23-53.mp4
  13. Dzisiaj zauważyłem coś bardzo dziwnego. Robiłem długa trasę do Norwegii i z ciekawości podłączyłem VAG DPF. Jadąc ze stała prędkością 130-140 DPF wypalil miś sie dwa razy pod rząd co około 70 km. Dziwna sprawa trochę. Po 70 km zapełnienie miałem 16% sadze obliczona około 4g zmierzona około 6g. W pewnej chwili zapełnienie wskoczyło na 65% sadza obliczona na 35g i zaczęła się regeneracja. Nie minęły 3 -4 minuty i zakończył regenerację. Hmmm? Trochę dziwne. Nie mam problemów z DPF , czujnik ciśnienia nowy, popiół 0,09l, przebieg 119k Zauwazyl ktoś z was coś podobnego?
  14. Hej.0,5L na 2500km. 90% autostrada
  15. Zastanawiające jest to ze po wymianie oleju przez pierwsze 1500 km nie ubywa nic. Szopki zaczynaja się później. W przeciagu tygodnia i 200-300 kilometrow poziom oleju potrafi spaść do połowy. Czujnik poziomu wyglada na sprawny a jego odczyt pokrywa się z ilością oleju spuszczonego z silnika. Nie podoba mi się zapach oleju. Po 1500 kilometrów wyraźnie czuć go sadzą. DPF jest sprawny choć wypala się zbyt często. W ruchu miejskim średnio co 200 kilometrów. Jeżdżę na dość krótkich dystansach około 10 km w jedna stronę. Odczyty z czujnika różnicy ciśnień wyglądają OK ale profilaktycznie wczoraj wymieniłem czujnik. Poziom popiołu w DPF wynosi 8 gram i utrzymuje się na tym samym poziomie odkąd posiadam to auto. Generalnie narazie stosuje zasadę jednej dolewki oleju i wymiana na nowy. Tym sposobem przez 15 tys. Kilometrów wymieniłem olej 4 razy a szykuje się piąta wymiana przed wakacjami i wyjazdem do PL. Tym razem zaleje 5w40 c3 i zobaczymy jak to będzie wyglądać. Wszystkie objawy wskazują na zapieczone pierścienie co jest trochę dziwne przy przebiegu 112k km ale mnie już nic nie zdziwi. Po powrocie z wakacji spróbuje jeszcze zalac cylindry jakaś chemia być może pierścienie odpuszcza. W żadne remonty nie zamierzam się bawić. Już prędzej wymienię auto albo oleje temat u będę dolewał oliwę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...