Skocz do zawartości

Kris1298

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Kris1298

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Nowy Sącz

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dziękuję bardzo za tak wyczerpująca odpowiedź . Zauważyłem jeszcze jedna rzecz a mianowicie oprócz tego że czasami jest różnica temperatury na tych nawiewach to wyczuwam że z tej kratki słabiej dmucha powietrze . Może jest problem z klapą. Tylko że klapa elektryczna która jest najbliżej kratki działa poprawnie bo widać jak się tam przyświeci latarka . I pytanie czy jest jeszcze klapa która własnie puszcza ciepłe powietrze na lewą i prawą stronę . Niestety nie mam VCDS więc dokładnie tego nie sprawdzę ale jak sprawdzałem programem Delphi to nie było żadnych błędów.
  2. Dziękuję za pomoc ale niestety nie znalazłem tego czujnika . Przesyłam zdjęcie jak to wygląda w środku
  3. Mam trojstrfową, a chodzi mi o nawiew środkowy prawy ( nad klimatronikiem od strony pasażera ) bo leci z niego chłodniejsze powietrze.
  4. Chciał bym się dowiedzieć jak się dostać do czujnika temperatury nawiewu który znajduje się w kanałach nawiewu . Co trzeba zdemontować itp.
  5. Witam mam problem z ogrzewaniem w Audi a4 b8. Sprawa wygląda tak: Gdy silnik już uzyska temperaturę 90 stopni wszystko działa w porządku ciepłe powietrze leci . Załóżmy że przejadę 10 km i z nawiewu zaczyna lecieć chłodne powietrze. Obstawiam że problem będzie z silniczkiem klapy nawiewu bo gdyby problem był z nagrzewnicą to raczej by w ogóle nie grzało, jeszcze dodam że gdy zgasze silnik i po chwili odpalę to wszystko wraca do normy . Wie ktoś może w którym miejscu znajduje się ten silniczek . Za odpowiedź z góry dziękuję
  6. Tylko że dokładnie rok temu zregenerowalem maglownice w renomowanej firmie . Mam wielki problem bo nie wydaje mi się że ta pompa będzie zepsuta bo jak czytam opinie o tej firmie od której kupiłem tą pompę to ma same dobre opinie oni ogólnie tylko tym się zajmują .
  7. Witam . Wymieniłem starą pompę wspomagania ponieważ strasznie wyła . Kupiłem zregenerowaną oryginalną pompę ZF i zalałem czerwonym olejem hydraulicznym . A teraz pompa wyje jeszcze bardziej . Nie słychać jej na wolnych obrotach ale gdy obroty są większe, ponad 2 tys to pompę już bardzo słychać . Szukam pomocy może ktoś miał podobny problem. Za odpowiedzi z góry dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...