Na wstępie chciałbym się przywitać, ponieważ jest to mój pierwszy post na forum i ubolewam, że w takich okolicznościach przyszło mi go napisać.
Wracałem wczoraj z wypadu do Berlina i podczas jazdy nagle z autem stało się coś dziwnego. Silnik zgasł, padło wspomaganie kierownicy, pojawiła się kontrolka "EPC", a gdy udało mi się zjechać na pobocze samochód już nie odpalił, pojawił się natomiast komunikat, żeby nie przekraczać 4000 obr/min. Chwilę wcześniej odczułem delikatny spadek mocy na niższych obrotach.
Akcja skończyła się lawetą i auto zostało odholowane do najbliższego serwisu Audi - a że Audi i do tego w Niemczech - tanio raczej nie będzie!
Stąd moja prośba o pomoc. Czy ktoś wie co może być przyczyną? Spróbuję dzisiaj odczytać błędy.
Dodam, że pacjent to Audi S4 B8 2009r Stage 3 z przebiegiem 160 000 km
Nie wiem czy jest to istotne (obawiam się, że sam się przyczyniłem do tego stanu), ale tydzień temu przed wyjazdem wlałem do baku preparat do czyszczenia wtryskiwaczy benzynowych firmy Liqui Moly, zatankowałem do pełna i ruszyłem w drogę. Od tego momentu zrobiłem grubo ponad 1000 km i tankowałem 3 razy, ale że awaria pojawiła się dosłownie pod samym domem, paliwa w baku zostało mi na jakieś 100km. Czy może być to skutek aplikacji tego środka czy po prostu przypadek?
Dziękuję za wszelkie wskazówki!