Skocz do zawartości

Davvidoff89

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Davvidoff89

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Jaworzno

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Davvidoff89

0

Reputacja

  1. Nie no ja zrobiłem turbinę bo chciałem mieć serię ?163 km ? a tu się okazuje że jest coś podłubane i jest coś "wiyncyj". Muszę nim kilka dni pojeździć, posprawdzać czy błędy jakieś wyskakują itd. W międzyczasie 1.serwis LPG i będę działał dalej.
  2. Tak, zwykle k03. Czyli najlepiej wrócić do ustawień fabrycznych, czy poprawiać soft obecnie wgrany?? Czy najpierw z ciekawości pojechać na hamownię jak on pod względem mocy wygląda. Wiadomo po logach już widzicie, że coś jest dłubnięte. Ale z czystej ciekawości chciałbym wiedzieć jaką moc generuje obecnie.
  3. 115+118 https://log.tunezilla.com/s/bOJqC0eV 002+033 https://log.tunezilla.com/s/5yp4mCFN 003+020 https://log.tunezilla.com/s/O1tksj2k
  4. Ogarnięta elektryka, wymieniony ten czujnik, nowe świece, przepływomierz i regeneracja turbo. Odnoszę wrażenie, że auto nierówno przyspiesza, turbina nie pompuje równo. Czy szukać przyczyny w n75 lub dv czy może turbina źle zregenerowana?? Logi na pb 115+118 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 002+033 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 003+020 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM
  5. Seria, benzyna (jeszcze) bez LPG. Właśnie wydaje mi się, że turbo padło bo śwista na wyższych obrotach. Jasne. Zacznę od termostatu i czujnika. Jakieś konkretne logi pod termostat się robi?? Czy gdzieś jakieś wartości dodatkowo odczytać??
  6. Cześć. Stawiam pierwsze kroki przy diagnozie, analizie itd. Turbo pada prawdopodnie, świszczy, późno wstaje. Możecie rzucić okiem jak bardzo źle jest z moją B7. Od czego zacząć temat, co naprawiać itd. Moje pierwsze logi. Jak coś źle to mówcie, poprawię. Zrobię jeszcze raz jak trzeba. Wiem, że powinno być jeszcze 300-500 obrotów więcej ,ale warunki nieciekawe. Mam nadzieję,, że te ok 6500 obr wystarczą do diagnozy. Statyczne 002+033 https://log.tunezilla.com/s/6TbjsJzN 001+003 https://log.tunezilla.com/s/14egWh6i 090+093 https://log.tunezilla.com/s/C2dlO0YQ Dynamiczne 003+020 https://log.tunezilla.com/s/Rcs4FG4s 002+033 https://log.tunezilla.com/s/tNAtsNoG 115+118 https://log.tunezilla.com/s/LNbCJ6jZ Wyskakuje błąd P0299 ten dotyczy turbiny. Od wczoraj mam interfejs. Jak go załączyłem były jeszcze dwa istotne błędy P0113-czujnik temp zasysanego powietrza P1292-Termostat P1292 open circuit Po skasowaniu przy jeździe ten P0113 czasem wyskoczy, ale nie za każdym razem. Czy coś dodatkowo jeszcze logować/sprawdzić?? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...