Davvidoff89
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Davvidoff89
Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Jaworzno
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Davvidoff89
0
Reputacja
-
Nie no ja zrobiłem turbinę bo chciałem mieć serię ?163 km ? a tu się okazuje że jest coś podłubane i jest coś "wiyncyj". Muszę nim kilka dni pojeździć, posprawdzać czy błędy jakieś wyskakują itd. W międzyczasie 1.serwis LPG i będę działał dalej.
-
Tak, zwykle k03. Czyli najlepiej wrócić do ustawień fabrycznych, czy poprawiać soft obecnie wgrany?? Czy najpierw z ciekawości pojechać na hamownię jak on pod względem mocy wygląda. Wiadomo po logach już widzicie, że coś jest dłubnięte. Ale z czystej ciekawości chciałbym wiedzieć jaką moc generuje obecnie.
-
115+118 https://log.tunezilla.com/s/bOJqC0eV 002+033 https://log.tunezilla.com/s/5yp4mCFN 003+020 https://log.tunezilla.com/s/O1tksj2k
-
Ogarnięta elektryka, wymieniony ten czujnik, nowe świece, przepływomierz i regeneracja turbo. Odnoszę wrażenie, że auto nierówno przyspiesza, turbina nie pompuje równo. Czy szukać przyczyny w n75 lub dv czy może turbina źle zregenerowana?? Logi na pb 115+118 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 002+033 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 003+020 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM
-
Seria, benzyna (jeszcze) bez LPG. Właśnie wydaje mi się, że turbo padło bo śwista na wyższych obrotach. Jasne. Zacznę od termostatu i czujnika. Jakieś konkretne logi pod termostat się robi?? Czy gdzieś jakieś wartości dodatkowo odczytać??
-
Davvidoff89 obserwuje zawartość Pomoc i analiza logów b7 bfb
-
Cześć. Stawiam pierwsze kroki przy diagnozie, analizie itd. Turbo pada prawdopodnie, świszczy, późno wstaje. Możecie rzucić okiem jak bardzo źle jest z moją B7. Od czego zacząć temat, co naprawiać itd. Moje pierwsze logi. Jak coś źle to mówcie, poprawię. Zrobię jeszcze raz jak trzeba. Wiem, że powinno być jeszcze 300-500 obrotów więcej ,ale warunki nieciekawe. Mam nadzieję,, że te ok 6500 obr wystarczą do diagnozy. Statyczne 002+033 https://log.tunezilla.com/s/6TbjsJzN 001+003 https://log.tunezilla.com/s/14egWh6i 090+093 https://log.tunezilla.com/s/C2dlO0YQ Dynamiczne 003+020 https://log.tunezilla.com/s/Rcs4FG4s 002+033 https://log.tunezilla.com/s/tNAtsNoG 115+118 https://log.tunezilla.com/s/LNbCJ6jZ Wyskakuje błąd P0299 ten dotyczy turbiny. Od wczoraj mam interfejs. Jak go załączyłem były jeszcze dwa istotne błędy P0113-czujnik temp zasysanego powietrza P1292-Termostat P1292 open circuit Po skasowaniu przy jeździe ten P0113 czasem wyskoczy, ale nie za każdym razem. Czy coś dodatkowo jeszcze logować/sprawdzić?? Pozdrawiam