Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomoc i analiza logów b7 bfb


Davvidoff89

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Stawiam pierwsze kroki przy diagnozie, analizie itd.
Turbo pada prawdopodnie, świszczy, późno wstaje. Możecie rzucić okiem jak bardzo źle jest z moją B7. Od czego zacząć temat, co naprawiać itd.
Moje pierwsze logi. Jak coś źle to mówcie, poprawię. Zrobię jeszcze raz jak trzeba.
Wiem, że powinno być jeszcze 300-500 obrotów więcej ,ale warunki nieciekawe. Mam nadzieję,, że te ok 6500 obr wystarczą do diagnozy.

Statyczne 
002+033
https://log.tunezilla.com/s/6TbjsJzN
001+003
https://log.tunezilla.com/s/14egWh6i
090+093
https://log.tunezilla.com/s/C2dlO0YQ
Dynamiczne
003+020
https://log.tunezilla.com/s/Rcs4FG4s
002+033
https://log.tunezilla.com/s/tNAtsNoG
115+118
https://log.tunezilla.com/s/LNbCJ6jZ

Wyskakuje błąd P0299 ten dotyczy turbiny. Od wczoraj mam interfejs. Jak go załączyłem były jeszcze dwa istotne błędy
P0113-czujnik temp zasysanego powietrza
P1292-Termostat P1292 open circuit
Po skasowaniu przy jeździe ten P0113 czasem wyskoczy, ale nie za każdym razem.
Czy coś dodatkowo jeszcze logować/sprawdzić??
Pozdrawiam 


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo ledwo pompuje jakby n75 nie działał,auto jest po sofcie.Możliwe też ze turbo padło albo olbrzymia dziura.Wymień pierw termostat ,ten czujnik w dolocie później diagnoza co dalej.

Edytowane przez Mano4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria, benzyna (jeszcze) bez LPG. Właśnie wydaje mi się, że turbo padło bo śwista na wyższych obrotach. Jasne. Zacznę od termostatu i czujnika. Jakieś konkretne logi pod termostat się robi?? Czy gdzieś jakieś wartości dodatkowo odczytać?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto masz po sofcie to nie jest seria ,termostat zobacz przewody wtyczkę ew wymiana.Zobacz filmiki na yt są jak sprawdzić szczelność ukladu dolotowego i zawór dv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogarnięta elektryka, wymieniony ten czujnik, nowe świece, przepływomierz i regeneracja turbo. Odnoszę wrażenie, że auto nierówno przyspiesza, turbina nie pompuje równo. Czy szukać przyczyny w n75 lub dv czy może turbina źle zregenerowana?? 

Logi na pb

115+118

LOG.TUNEZILLA.COM

002+033

LOG.TUNEZILLA.COM

003+020

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstaluj sobie kpower, zrób loga z gr. Gdzie masz prędkość i obroty i będziesz mniej więcej wiedzieć. Poza tym na wiecej niz 200 to nie ma co liczyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no ja zrobiłem turbinę bo chciałem mieć serię ?163 km ? a tu się okazuje że jest coś podłubane i jest coś "wiyncyj". Muszę nim kilka dni pojeździć, posprawdzać czy błędy jakieś wyskakują itd. W międzyczasie 1.serwis LPG i będę działał dalej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...