Skocz do zawartości

Leverhae

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Leverhae

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Kilka lat później... Wracam z rozwiązaniem problemu (oczywiście problem rozwiązałem dobre 2 lata temu, ale notuje co było nie tak - zakład wrzucił sprężarkę od innego modelu :))))). Zregenerowałem swoją starą i wszystko ok )
  2. Kable ogarnięte, błędy znikają z vaga. Po podłączeniu kabli na krótko klima działa, ale i tak nie włącza się wentylator test wentylatorów w vagu teoretycznie ok. Cisnieni wzrasta z 4 do 18, dalej się bałem bo jednak chłodnica robiła się goraca. Bez podłączenia na krótko klima nadal nie działa, nie działa też wentylator. Jutro rzucam auto do magika, niech się martwi ja i tak weekend w delegacji. Wydaje mi się, że przy climatronie wszystko jest ok. Kolory przy kostce to czarny i czerwony a po drugiej stronie niebieski i brązowy. No ale po ogarnięciu ich błąd zniknął EDIT. nie uwierzycie, zapakowali mi sprężarkę nie od mojego auta xD
  3. Z którego portu w climatronicu powinienem puścić kabel? Ed. Wiązka prowadząca do kostki przy sprężarce była zaklejona zwykłą biała taśmę. Zerwałem i pokazały się dwa rozwalone kable. Odłączyłem kostkę i jeszcze raz wrzuciłem audi pod komputer. Pojawił się ten sam problem tylko, że Open or Short B+. Mam nadzieję, se główny problem leży właśnie tutaj. Jak się z tym uporam to zedytuje post
  4. Dziekuje bardzo za szybką odpowiedz. Tak mi świtało w głowie, ale wolałem się upewnić. Problem nie ma prawa istnieć w drodze podszybie<--> panel climatronic?
  5. Cześć! niestety pora na mnie. Po bardzo długim postoju, postanowiłem naprawić klimatyzacje w mojej B6 2002r 1.9tdi Usunięte zostały nieszczelności, wymieniony osuszacz oraz sprzęgiełko. Byłem dobrej myśli, do momentu włączenia auta - otóż klimatyzacja w ogóle nie startuje. Na Vagu wyskoczył kod błędu 01794 - Zaadaptowałem zgodnie z instrukcją. Niestety po włączeniu silnika i klimy wyskakuje również błąd: 01232 - A/C Compressor Regulator Valve (N280) 29-00 Short To Ground. Niestety nie znalazłem dokładnie tego błędu w innych wątkach, dodam że wiatrak klimatyzacji w ogóle się nie uruchamia, natomiast klima mrozi jak szalona, gdy podepnie się ją na krótko. Problemem jest uziemienie czy raczej przerwany przewód? A może sam regulator? ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...