Skocz do zawartości

Ziomar

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ziomar

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ziomar

0

Reputacja

  1. Witam czy ktoś z forumowiczów miał może taka sytuację czy ewentualnie, może podpowiedzieć co może być przyczyną? Odma była wymieniona na warsztacie ok 500km wcześniej z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich VID_20201031_130116.mp4 VID_20201031_110054.mp4
  2. Ziomar

    Audi A6 C5 3.0 ASN

    A ino jeszcze wymienili mi pompę paliwa w baku i odmę do 1200 zł po czym dopiero wtedy stwierdzili że to zapchane katalizatory
  3. Ziomar

    Audi A6 C5 3.0 ASN

    Witam dzięki za podpowiedź sprawdzę to jeszcze dzisiaj A czy orientujesz się jakie wartości miałoby tam pokazać Ja nie jestem dobrym mechanikiem oddałem auto już do trzech mechaników i dalej walczę z tym problemem bo nikt nie wie co jest grane teraz w warsztacie we Wrocławiu stwierdzili że mam zapchane katalizatory i że to jest przyczyna jednak nie do końca mi się chce w to wierzyć ponieważ auto przed wymiana uszczelek i rozrządu chodziło naprawdę fajnie
  4. Ziomar

    Audi A6 C5 3.0 ASN

    Witam wszystkich serdecznie jestem tu nowy szukam pomocy mój problem zaczął się po remoncie głowic mianowicie : Zdjagnozowano delikatny przedmuch w zbiorniczku test na spaliny okazał się pozytywny oddałem auto do mechanika kompletny remont głowic szczelność , planowanie ,zawory uszczelniacze zaworowe nowe wszystkie uszczelki nowy rozrząd (składany na blokadach ) auto po odpaleniu pracuje bardzo nie równo wymienione wszystkie podciśnienia obroty na biegu jałowym 600 wogole zupełnie inny dźwięk silnika tak jak by był opóźniony zapłon oraz wypadanie zapłonu na początku na wszystkich cylindrach później jakoś się uspokoił i pracował w miarę równo ale tak ja by na 5cyl wymienione były 2 kompl nowych świec cewki wszystkie sprawne sprawdzone wczoraj podłączyłem vag i wyskoczyły błędy kod 16684 16685 16687 16686 oraz 17544 17546 17511 po skasowaniu znów zaczął nierówno pracowac mechanik który to składa rozkłada ręce czy ktoś miał może taka usterkę co może być przyczyną i czy ewentualnie jest ktoś we Wrocławiu godny polecenia kto mógł by pomóc pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...