pawelwerhi
Pasjonat-
Postów
40 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O pawelwerhi
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Łódzkie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
ADR
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
pawelwerhi obserwuje zawartość Dojście do zamka pasażera , Skrzypi na zakrętach i łukach , Diagnoza układu wspomagania w A4 B5 i 6 innych
-
Cześć spotkaliście się kiedyś z problemem takim że przy łukach i zakrętach słychać jakby coś piszczało i tarło się równocześnie w zawieszeniu? Problem tylko na felgach stalowych. Po założeniu większych aluminiowych problem znika. Na stacjach kontroli nic nie znajdują.
-
Sytuacja wygląda tak. Był zalany płynem czerwonym ATF. Poszła pompa, wymienili ją i zalali z powrotem ATF - tutaj układ chodził idealnie. Zaproponowali żebym za jakiś czas wymienił na zielony przeznaczony dla tego modelu auta czyli zielony. Oddałem auto do mechanika który tylko zlał płyn ze zbiorniczka i dolał najtańszy uniwersalny zielony. Tutaj obydwa płyny zostały pomieszane i kierownica chodziła ciężej. Wczoraj już sam wypłukałem układ i zalałem Febi 06162 mineralny i póki co jest podobnie a nawet gorzej jak na poprzednim.
-
Do wymiany była tylko pompa wspomagania. Miałem pisać oddzielny temat ale lepiej spytam tutaj. Jaki lać płyn wspomagania? Syntetyk czy mineralny? Na zbiorniczku piszę wyraźnie że tylko Mineral, ale jak to w końcu jest? allegro.pl ALLEGRO.PL
-
Zdaję sobie z tego sprawę, tylko czemu po tygodniu nagle wyzdrowiał?
-
Panowie mój układ wspomagania kierownicy pokonał drogę 5 kilometrów bez płynu, ponieważ miałem lekką kolizję i pękł zbiorniczek wspomagania. Po naprawie auta został zamontowany zbiorniczek z A4 B7 i zalany płynem czerwonym zamiast zielonym. Po odebraniu auta kierownica chodziła ciężej, ale nie było tragedii. Po tygodniu użytkowania problem zniknął, kierownica zaczęła chodzić lekko jak kiedyś. Było okej przez miesiąc, teraz na postoju kręci się ciężko, podczas ruszania ze skręceniem jest o wiele gorzej, podczas jazdy z lekkimi łukami jest w miarę spoko. Pamiętam że od roku było słychać przy skręcaniu dziwny odgłos od krzyżaka kolumny kierowniczej. Teraz jest on słyszalny przy lekkim ruchu kierownicą. Na moje to przytarty krzyżak i zły płyn, ale mechanik zaproponował wymianę pompy na używkę - polecanie takie rozwiązanie czy lepiej szukać nowej?
-
Odgrzejemy temat. Mam do wymiany maskę lift o kolorze LY7L. Prawie wszędzie nie dostępna, ale za to jest parę sztuk w tym kolorze lecz wersja przelift. Przed lifty mają lampy oddzielone od kierunków, a ja mam zespolone ksenony. To nie będzie przeszkadzać?
-
Mam do wymiany całą lampę ksenonową po lifcie. Mogę zamówić część z anglika? Co trzeba by przerobić, by podeszła?
-
Audi z 1999 roku po lifcie z reflektorami ksenon. Nagle przestały świecić halogeny. Poczytałem żeby wymienić przekaźnik pod schowkiem, ale po wpisaniu go w google czytam że on jest do sterowania wycieraczkami. O co chodzi? Przekaźnik pod schowkiem - 397 - 8d0 907 701A Fabryczny przekaźnik pod kierownicą który zarządza wycieraczkami - *389 - 4B0 955 531C
-
Dorwałem się do mechanizmu i podłączony na "krótko" działa. Na wtyczce przy silniczku tylko na jednym pinie jest napięcie 1.7-2V Jeżeli chodzi o przekaźnik to 12V po zapłonie dochodzi (nóżka15). Brak napięcia (53c) sygnału wycieraczek. Jeżeli to manetka to czemu zacięły się w pionie?
-
Cześć auto po lifcie 1999 rok sedan. Od paru roku mam problem z wycieraczkami - brak reakcji na menetkę. Zawsze wystarczyło parę razy ruszać mentką góra-dół i zaczęły działać. Takie zjawisko pojawiało się raz kiedyś, ale ostatnio prawie codziennie. Nadszedł dzień dzisiejszy, gdzie podczas pracy wycieraczki zacięły się w powrocie - stoją w pionie Teraz tak co sprawdzić po kolei żeby zdiagnozować przyczynę. Napomnę że system wycieraczek z silniczkiem był już 2 lata temu wymieniany.
-
Cześć szwankują u mnie wycieraczki, raz działają raz nie. Audi po pełnym lifcie 1999 rok sedan. Jakiś rok temu wymieniałem silniczek i on jest na 100% sprawny. Szukając na internecie manetkę znajduję wersje zespolone i oddzielne - o co z tym chodzi?
-
Są do tego jakieś dedykowane podkładki?
-
Trzeba ściągać drzwi?
-
Cześć drzwi pasażera ciężej się domykają - trzeba je mocniej trzasnąć, aby się zamknęło. Ogólnie nie ma tragedii, ale chciałbym coś z tym zrobić. Co w takim przypadku? Audi z 1999 roku polift sedan.
-
Cześć potrzebuję dostać się do switcha w prawym zamku drzwi. Po odkręceniu tapicerki nie ma dojścia do zamka bo przeszkadza biała obudowa, która jest zanitowana... Jak odkręcić ten zamek?