Skocz do zawartości

pawelwerhi

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O pawelwerhi

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie no na drugi zdjęciu osad po wodzie, zjedzona cyna koło plusa. Na białej pokrywie mam urwany kawałek uszczelki. Po wyciągnięciu pompki można autem jeździć?
  2. Kostki przy nogach pasażera bez korozji. Rozebrałem pompkę i widać oznaki korozji. Kostki przy niej w porządku.
  3. Słupek A czyli kostki koło lewej stopy kierowcy? Tam przepatrzane wszystko. Co do pompki to zajrzę do niej jutro Jakbym kupił inną numerację pompki to automatycznie pozbywam się alarmu?
  4. 8d0 862 257 piny ok, ale nie otwierałem białej pokrywki
  5. Nawet jeśli tam jest sucho? Kurcze są dostępne takie same jak moja, ale +- 200zł. Nie będzie problemu z alarmem jak wymienię na taką samą, ale z innymi numerami seryjnymi?
  6. Rocznik 1999 po pełnym lifcie. Po umyciu lub po deszczu oświetlenie wnętrza miga pulsacyjnie. Po zamknięciu uruchamia mi bez sensu alarm. Na następny dzień jest ok. Kroki jakie zrobiłem, a problem powraca: 1. Obudowa i uszczelka komputera pod szybą uszczelniona z resztą tam wygląda wszystko ok. Kostki w dobrym stanie piny nie skorodowane. 2. Miałem wodę w filtrze kabinowym. Zostało to uszczelnione 3. Dwa kanały wodne pod aku są czyste 4. Sprawdziłem wszystkie kostki pod obudową z lewej strony nogi kierowcy jak i pod kierownicą - tam też bez zastrzeżeń wszytko suche Pod wykładziną gąbka jest wilgotna, ale widzę sensu wyjmowania jej bo modułów żadnych tam nie widać Słyszałem żebym sprawdził moduł komfortu pod fotelem, ale nic takiego nie znalazłem, a wyczytałem, że w lifcie moduł komfortu połączony jest z pompką centralki - prawda?
  7. Znajomy też to sugeruje, że odgłos jakby klocek tarł, ale to nie pasuje. Tarcze się nie grzeją. Na nagranym wideo nie hamowałem ani razu, a i tak piszczało na łuku. Przypomnę, że problem występuje tylko na tych felgach stalowych.
  8. Co dziwne odgłos obcierania słyszę tylko w tyle, ale nie jestem pewny. Dzieje się tak tylko jak wjeżdżam z większą prędkością, gdy skręcam jak najwolniej jest ok. Dzisiaj trochę jeździłem i czasami coś zapiszczy, po spryskaniu styku opony z felgą nadal coś słychać, ale już o wiele ciszej i rzadziej. Nagrałem wideo z tym odgłosem, ale jest trochę cicho, czasami jest o wiele głośniej. VID_20250208_144626.mp4
  9. Jeżeli chodzi o wymiary opon to 195/65 r15
  10. Cześć spotkaliście się kiedyś z problemem takim że przy łukach i zakrętach słychać jakby coś piszczało i tarło się równocześnie w zawieszeniu? Problem tylko na felgach stalowych. Po założeniu większych aluminiowych problem znika. Na stacjach kontroli nic nie znajdują.
  11. Sytuacja wygląda tak. Był zalany płynem czerwonym ATF. Poszła pompa, wymienili ją i zalali z powrotem ATF - tutaj układ chodził idealnie. Zaproponowali żebym za jakiś czas wymienił na zielony przeznaczony dla tego modelu auta czyli zielony. Oddałem auto do mechanika który tylko zlał płyn ze zbiorniczka i dolał najtańszy uniwersalny zielony. Tutaj obydwa płyny zostały pomieszane i kierownica chodziła ciężej. Wczoraj już sam wypłukałem układ i zalałem Febi 06162 mineralny i póki co jest podobnie a nawet gorzej jak na poprzednim.
  12. Do wymiany była tylko pompa wspomagania. Miałem pisać oddzielny temat ale lepiej spytam tutaj. Jaki lać płyn wspomagania? Syntetyk czy mineralny? Na zbiorniczku piszę wyraźnie że tylko Mineral, ale jak to w końcu jest? allegro.pl ALLEGRO.PL
  13. Zdaję sobie z tego sprawę, tylko czemu po tygodniu nagle wyzdrowiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...