Skocz do zawartości

marcinmoro

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcinmoro

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Morawski

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcinmoro

0

Reputacja

  1. Ok dzięki ,dam znać jak to wyjdzie
  2. W nastawach podstawowych wygląda to tak : 255 i stoi bez ruchu ,a okno 4 lata w różnych wartościach.Za to w blokach pomiarowych wygląda to tak : 2 okno 49-55 ,4 okno 10-14.
  3. Tak sprawdzałem na Vagu grupa 000 2 okno
  4. Odświeżam temat! Sytuacja jest trochę poprawiona więc ,wymieniłem wtrysk sterujący i 4 wtrysk,Silnik ładnie chodzi nie klepie,nie buja na obrotach ,ale jest jedno ale ! na zimnym silniku praktycznie nie odpala na ciepłym już tak .Zapobiegawczo mam odpięty czujnik temperatury bez niego odpala bez problemu ,pytanie czy to już ostatecznie pompa ?!
  5. Odświeżam temat kąta wyprzedzenia wtrysku ,więc tak kąt wtrysku powinien być w przedziale 52-55 a u mnie skacze 22-49/28-34/38-49 jest nie stabilnie co powoduje szarpanie auta,obroty falują 861/840 861/820 ,dodam że to jest chwilowe ,bo czasem złapie dobry parametr.Ogólnie auto dobrze się wkręca na obroty ciągnie,przyspiesza .Czyli bez owijania dawać pompę do regeneracji ? Pozdrawiam
  6. Takie sikanie już robiłem kilka razy,pomaga na parę dni i znowu się zapala
  7. Witam,mam pytanko problem dotyczy zapalająca się kontrolki od poduszki powietrznej bocznej kierowcy a dokładnie błąd numer 1217 zapalnik poduszki bocznej,błąd sporadyczny zbyt duża oporność.Gdzie szukać rozwiązania ,stawiam diagnozę na sensor wstrząsowy,uderzeniowy do którego idzie żółta wtyczka ,gdzie on się znajduje?
  8. No dobra ale czy dawać całą pompę do regeneracji czy sam nastawnik,bo widziałem aukcje na allegro gdzie można nabyć regenerowany nastawnik oddając stary.
  9. Coś się wyjaśniło ,więc uszkodzony jest nastawnik pompy nie trzyma wg kąta wtrysku wartości w 2 oknie skaczą jak głupie od 0 do nawet 255 ,teraz pytanie czy trzeba regenerować cała pompę czy tylko sam nastawnik?
  10. No akurat nie mam takiego programu a pewnie Ci chodzi o VCDS
  11. Witam,dziś podłączyłem Vaga żeby sprawdzić kąt wtrysku i mam pytanie czy na załączonym zdjęciu to jest właśnie ten parametr ? Dodałem jeszcze parametr dawki paliwa dla jasnośći.Na pierwszym zdjęciu pokazuje informacje podcza pomiaru WCZESNY,POŻNY i tak na zmianę.Czekam na waszą pomoc Pozdrawiam
  12. Dawki nie sprawdzałem ,ale będę jechał jutro do Olsztyna do serwisu Bosch Mądry i zapytam co i jak. Poduszki silnika wstawiłem Febi,przeguby są świeże.
  13. Witam, mam problem z szarpanie silnika w 1.9 TDI 110 km afn ,po wymianie poduszek silnika silnik zaczął szarpać na biegu jałowym czego wcześniej nie było (może czasami ale to był problem mocno uszkodzonej lewej poduchy) silnik jest teraz sztywny fajnie się trzyma całośći ,nie ma szarpania podczas zapalania/gaszenia.Podłączyłem Audika pod Vaga 4.9 więc tak obroty trzyma sztywno na 861 ,tylko zastanawia mnie stopień wyprzedzenia zapłonu który wynosi 75.6 stopni przy rozgrzanym silniku 90 stopni,czy nie powinno to wynośić w przedziale 49-54 ? Pozdrawiam i czekam na waszą pomoc :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...