Skocz do zawartości

zulwik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zulwik

Informacje

  • Imię
    j
  • Miasto
    NSZ

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia zulwik

0

Reputacja

  1. Chyba znalazłem winowajce, zrobiłem test szczelności dolotu wg instrukcji z internetu(zaślepka z pcv i korek od wina w miejsce grzybka odmy). robiłem to małym kompresorkiem do kół ale pod pompował i zaczęło syczeć, gdzieś na dole chyba tip dziurawy, i to mocno :O aż się zdziwiłem. bez kanału to raczej nie wymienie tipa ? Czy duża nieszczelność moze powodować stukowe?
  2. Możliwe że kat zapchał wydech? Zmartwiłeś mnie tym spalaniem stukowym
  3. Witam ponownie wstawiam logi z dziś, zmieniłem cewke nr 1 i 2 na swoje stare i udało mi sie zrobic logi na gazie lecz też poszarpywał. VAG/VCSD Log gaz 002,007 VAG/VCSD Log Gaz 001,013 VAG/VCSD Log benzyna 001,013 VAG/VCSD Log benzyna 002,007
  4. Czy mozliwe że na pierwszym cylindrze(licząc od rozrządu) wypada zapłon i cewka do wymiany? Bo na przy butowaniu gazie szarpie czasem jak opętany.
  5. Tak jest. Jak to zniwelować?
  6. Witam Prosze o analizę logów, auto mi szarpie na gazie po nagrzaniu wymienione cewki, przepływomierz, świece, moduł zapłonowy. Dziękuje. http://vaglogger.apphb.com/log/5f32f4bf701dd6cd38d430fe http://vaglogger.apphb.com/log/5f32f4bf701dd6cd38d430fd http://vaglogger.apphb.com/log/5f32f4c0701dd6cd38d430ff http://vaglogger.apphb.com/log/5f32f4bf701dd6cd38d430fc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...