Jeśli już to coś ze sterownikiem absu bo jak założę oryginalny sterownik to wszystko wraca do normy i działa bezbłędnie. Widziałem w postach wyżej że kolega ma identyczny problem ale to już jakiś czas temu i nie wiem jak udało mu się to rozwiązać. Wpinając ten CH sterownik z automatu mam na zegarach awarię hamulca i w tym cały problem. Poszukam innego sterownika i zobaczę czy będzie to samo jeśli tak to poddaje się z modem bo mnie to już przerasta a szkoda bo wszystko kupiłem ?
Jak będę miał czas na przerzucenie sterownika i jazdy próbnej to wyślę te błędy. Tylko martwi mnie to że po zapięciu pompy bez montażu na auto ciągle jest komunikat o hamulcu i jego awarii ze zbyt dużym przechyłem pojazdu?
Dochodzą błędy silnika, skrzyni, ABS, ESP które mogę skasować. Błędu którego nie da się usunąć to tylko 53. Po założeniu starego sterownika wszystko wraca do normy i zero błędów
Zrobiłbym plik ale mam do dyspozycji tylko telefon więc sorry za zamęt ? po kasowaniu zostaję błąd hamulca ręcznego i komunikat na zegarach a po przejechaniu 100m choinka na zegarach, tryb awaryjny silnika i blokada skrzyni w pozycji N
Sterownik z polifta automat multi montowany do polifta z multitronikiem sytuacja taka sama jak u kolegi wyżej po podpięciu do wtyki awaria ręcznego i przechył pojazdu błąd jedyny w sterowniku ręcznego reszta wszystko ok
Wymieniałem sterownik w lifcie z CG na CH obsługujący aha i tpms. Vin przyuczony sterownik zakodowany prawidłowo w ABS zero błędów tylko w hamulcu ręcznym i komunikat o awarii na fis wraz z napisem przechylenie pojazdu zbyt duże. Do tego podczas jazdy tryb awaryjny silnika i blokada skrzyni