wojtassdl
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O wojtassdl
Informacje
-
Imię
Wojtek
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CCZA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia wojtassdl
0
Reputacja
-
Widziałem tu na forum posty, że właśnie na poprawionych tłokach komuś się znów pobór oleju pojawił także, może i coś w tym jest. Z mojego punktu widzenia, jak po remoncie zrobię 100tys bez problemu to jest super bo przy mojej jeździe to będzie jakieś 10 lat Masz na myśli średnice cylindrów + czopy wału?
-
No to doskonała wiadomość. No to teraz kwestia producenta gratów, Kolbenschmidt daje rade?
-
5 tysięcy za samą robotę czy z częściami już? I rozumiem, że mowa tu o samych tłokach/pierścieniach, tak?
-
wojtassdl obserwuje zawartość 2.0 TFSI bierze olej
-
Panowie mam pytanie o ogólne o pobór oleju w EA888 gen1-3. Z tego co udało mi się dowiedzieć to najbardziej podatne sa silniki gen2 w związku ze zbyt cienkimi pierścieniami na tłokach. Czy wymiana tłoków i pierścieni na poprawione rozwiązuje problem poboru? Jeżeli tak to jaki jest szacunkowy koszt? Druga sprawa to widziałem, że są dostępne zestawy Kolbenshmidta (rozrząd + tłoki i pierścienie), czy montaż takiego zestawu jest ok czy lepiej iść w cześci OEM? Jak OEM to jakie są to koszty (same części)?