
Adam2020##
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Adam2020##

Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Blachownia
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVG
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
1.9 TDI AFN/AVG - Prośba o analizę logów statycznych
Adam2020## odpowiedział(a) na Adam2020## temat w Audi A4 B5
Jeśli chodzi o wartości, że czym wyższe tym mniejsza dawka??? to wiem -
1.9 TDI AFN/AVG - Prośba o analizę logów statycznych
Adam2020## odpowiedział(a) na Adam2020## temat w Audi A4 B5
Tzn?? -
1.9 TDI AFN/AVG - Prośba o analizę logów statycznych
Adam2020## odpowiedział(a) na Adam2020## temat w Audi A4 B5
Pompa to jest już 3-cia, która wg pozostałych jest w najlepszej kondycji Jedna była z AFN o innym oznaczeniu Ja miałem AVG silnik i przełożyłem na AFN lecz sterownik i pozostałe elementy są AVG -
1.9 TDI AFN/AVG - Prośba o analizę logów statycznych
Adam2020## odpowiedział(a) na Adam2020## temat w Audi A4 B5
Pompa była zakładana inna i z dawką próbowałem trochę zjechać ale jak jest zimny to odpali i po kilku sekundach gaśnie Jak podtrzymam chwilę na obrotach około 1000 ob/min to po chwili jak się troszkę zagrzeje jest ok ale kąt wtrysku za bardzo nie chce zejść już w dół -
Witam. Proszę o analizę logów statycznych ponieważ mam problem z odpaleniem oraz przy ok. 3000 obr/min odcina i gaśnie auto. Przełożony silnik z AVG na AFN grupa 000: https://log.tunezilla.com/chart/438599#H8KLCADDrHzCiV8CA03DjMOBCsKDMBAEw5B/w5nDswRMwqvCrcO/EnLCiHVJF8OUSMKywoLDtsOrw5vDqMKlw4fCmTfCjHPDtErDsyALwpvCmMOTwrYWQsOjUcOLKWXDucOwL8KCIi/CnMKDMlUJw6NoDhN2KcKnZcKJbz3CocKww77CgWtgccODHS06PMOwRMOvQcO2esOYNMKVdRLCrTvDm3rDvwUOIksUwoUAAAA= grupa 001: https://log.tunezilla.com/chart/438600#H8KLCADDv3zCiV8CA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQIWw7Y2wqUXw50MXcOANcKSw4bDoXx6VwXDscOywpzCjz9GeMOpw6cpwpXCqcKYLnMDHBLDtnNSwpPCjcO/E8KhcGXDi8OOcErDvcKyOcK5w5JKecKVXsKcTR5Hw7pdF8KYwpTCtx9JY8K/QRwwJMKEcFBeXMObPMKJdwnCj8KUdktgw5vDo8KRAAAA grupa 003: https://log.tunezilla.com/chart/438597#H8KLCADCpHzCiV8CA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo/DoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA grupa 004: https://log.tunezilla.com/chart/438598#H8KLCADDkHzCiV8CA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQIWw7Y2wqUXw50MXcOANcKSw4bDoXx6VwXDscOywpzCjz9GeMOpw6cpwpXCqcKYLnMDHBLDtnNSwpPCjcO/E8KhcGXDi8OOcErDvcKyOcK5w5JKecKVXsKcTR5Hw7pdF8KYwpTCtx9JY8K/QRwwJMKEcFBeXMObPMKJdwnCj8KUdktgw5vDo8KRAAAA grupa 011: https://log.tunezilla.com/chart/438601#H8KLCAAgfcKJXwIDTcKLw5EKwoMwDADDvyXDjw3DqMOwb0ofw6oMNcOQNcKSw4bDocO2w7XDmgpjwo93w4d5D095w41cCMKTw4rCvlVwQ3BNZlHDvsOSwoUOEhXDkmgEdylvUkMTPDAew5zCjsO7wonDi8KCwp/CnwLDpcK0Wl8qw5lfw7DCj8OgYMOsIcOuJnXDi2zDjcKPUwgnwrc8w6Ynwo8AAAA= grupa 013: https://log.tunezilla.com/chart/438602#H8KLCABHfcKJXwIDwovCjlZKw47Dj03DisOMS8OVTS/Dii8tKFbDkjHCiMOVAQnDpsOkF2VWwqUCwrk6SsOpwql5wqlFwoklwqlKIMKZw4TDksKSw7zDosKCwpzDjBLCkMKUwqFJbCwAGcOrRl9DAAAA Auto odpala bez problemu jeśli przekręcę kluczyk i odpalam zanim pogasną wszystkie kontrolki
-
Nie chce wejść na obroty powyżej 2200 obr/min
Adam2020## odpowiedział(a) na Adam2020## temat w 1.9TDI
Czy ktoś może mi co jeszcze można sprawdzić lub coś podejrzewa?? -
Nie chce wejść na obroty powyżej 2200 obr/min
Adam2020## odpowiedział(a) na Adam2020## temat w 1.9TDI
Zmieniłem na pompę o tych samych nr i jest lepiej jeśli chodzi o obroty bo wchodzi jakby szybciej ale przy ok. 3000 obrotów jest sytuacja jakby odcinał paliwo bo obroty od razu spadają na 0 i auto gaśnie Kąt wtrysku trochę bardzie faluje pomiędzy 49-65 Odpalanie jest ten sam problem, czyli jak poczekam dłużej to nie chce odpalić Ktoś pomoże?? -
Nie chce wejść na obroty powyżej 2200 obr/min
Adam2020## odpowiedział(a) na Adam2020## temat w 1.9TDI
Czy te dwie pompy mogą mieć różnicę miedzy sobą żeby miało to wpływ na taką pracę?? -
Nie chce wejść na obroty powyżej 2200 obr/min
Adam2020## odpowiedział(a) na Adam2020## temat w 1.9TDI
nr pomp się różnią trochę więc może to być powodem poniżej zdjęcia nr jednej i drugiej AVG 0 460 404 969 AFN 0 460 404 986 -
Nie chce wejść na obroty powyżej 2200 obr/min
Adam2020## odpowiedział(a) na Adam2020## temat w 1.9TDI
To co jeszcze zauważyłem po ustawieniu wartości dawki oraz kąta wtrysku to, że jak chodzi na wolnych obrotach i załączę klimatyzację to gaśnie auto. -
Nie chce wejść na obroty powyżej 2200 obr/min
Adam2020## odpowiedział(a) na Adam2020## temat w 1.9TDI
Jutro podejrzę ten nr pompy jednej i drugiej -
Nie chce wejść na obroty powyżej 2200 obr/min
Adam2020## odpowiedział(a) na Adam2020## temat w 1.9TDI
Tylko silnik -
Nie chce wejść na obroty powyżej 2200 obr/min
Adam2020## odpowiedział(a) na Adam2020## temat w 1.9TDI
Ktoś pomoże w temacie?? -
Nie chce wejść na obroty powyżej 2200 obr/min
Adam2020## odpowiedział(a) na Adam2020## temat w 1.9TDI
Podejrzewam trochę tą pompę bo trudno powiedzieć w jakim stanie ona jest jeśli ktoś w niej grzebał, ale może są to wskazania na coś innego?? Wczoraj zrobiłem logi statyczne grup 000; 001; 013 jeśli to coś mogłoby pomóc Z góry będę wdzięczny za jakieś pomocne informacje -
Witam. Mam problem z Audi A4 b5 1.9 AFN polegający na tym, że auto dochodzi tylko do 2200 obrotów i lekko zaczyna przerywać przy tych obrotach ale nie chcę podnieść obrotów wyżej niż ta wartość. Silnik był zmieniony z AVG, który niestety zakończył swój żywot na AFN. Pompa wtryskowa jest ta co była z silnikiem ponieważ moja się już nie nadawała do użytku. Niestety sprzedający silnik co się później okazało, w pompie część elementów podmienił (t.j. brak czujnika temp. paliwa, brak uszczelki pod pokrywą, zamontowany elektrozawór N109 nie kompletny - te elementy zauważyłem i przełożyłem ze swojej pompy). Po przełożeniu silnika był problem z odpaleniem jakimkolwiek. Po czasie pewnych "kombinacji" udało mi się odpalić lecz musiałem trzymać auto na obrotach żeby nie zgasło. Okazało się, że nie ustawiony kąt wtrysku poprawnie (grupa 000 poz.2 - 000). Ustawiłem kąt wtrysku w granicach 48. Pali bez problemu ale gdy poczekam aż wszystkie kontrolki zgasną i wyskoczy napis OK to mogę "chechłać" i nie chce odpalić. Jak przekręcę stacyjkę po 2-3s odpala za pierwszym bez problemu. Błędów VAG - brak. Proszę o pomoc lub pomysły co jeszcze ewentualnie sprawdzić??