Skocz do zawartości

wgniatacz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wgniatacz

Informacje

  • Imię
    Joshua
  • Miasto
    Małopolskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia wgniatacz

0

Reputacja

  1. Mając Delphi z 2014 roku jak mogę wykonać te logi?
  2. wgniatacz

    1.8t ANB niska kompresja

    Witam wszystkich serdecznie. Z góry chciałbym powiedzieć że nie jestem mechanikiem, interesuję się tymi tematami ale mam duże braki w wiedzy. Przy ostatnio wykonywanym serwisie (olej, filtry) mechanik sprawdził kompresję na silniku. Podaję kolejno: 1-9 2-8 3-7 4-8 Od poprzedniej wymiany oleju musiałem dolewać go dopiero po przejechanych 6 tysiącach kilometrów (było 1/4 na paseczku), później nie dolewałem już aż do teraźniejszej wymiany. Jak postoi przez noc to w momencie kręcenia rozrusznikiem muszę wcisnąć guzik na sterowniku wewnętrznym - inaczej mogę kręcić kręcić i jak bóg da to zapali. Na ciepłym jak chwilkę odstoi też bywa że 5 sekund kręcę rozrusznikiem zanim odpali (tutaj już loteria bo nieraz od strzała a nie raz trzeba kręcić) Jeżeli chodzi o obroty to przez pewien czas był problem z falowaniem ale samoczynnie ustąpił. Z rzeczy które chciałbym jeszcze dodać to przy ostatniej wymianie filtra paliwa paliwo wylatujące z filtra wcale go nie przypominało (ktoś bardzo zaniedbał wymiany). Samochód na lpg nie szarpie, nie brakuje mu mocy, a na benzynie rozpędza się ale już nie tak sprawnie, jakby się dławiła. Po podłączeniu VAGa pokazały mi się takie błędy: -Obwód sondy Lambda - brak zmian sygnału (może to być powiązane z wyciętym katalizatorem?) Stały -Wartość adaptacji regulacji mieszanki Górny dopuszczalny próg wielokrotnego przystosowania przekroczony Stały -Turbodoładowanie poza zakresem Brak objawu Nieciągły -Wartość adaptacji regulacji mieszanki Górny dodatkowy próg przystosowania przekroczony Stały -Moduł sterujący przepustnicą; błąd w nastawie podstawowej Nieciągły -Sygnał z przepływomierza powietrza za niski Stały Błędy usunąłem ale nie pomyślałem o sprawdzeniu czy pojawią się ponownie po odpaleniu. Oprócz tego wczoraj dostrzegłem urwany jeden kabelek we wtyczce która idzie do filtra powietrza (jest tak brzydko urwany że muszę całą kostkę kupić i przelutować) Powiedzcie mi proszę drogie grono fanów tego silnika - co mogę zrobić? Od czego jeżeli chodzi o naprawy, wymianę i sprawdzanie mogę zacząć? Martwi mnie mocno ta kompresja. Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedź. Bardzo proszę o rady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...