Skocz do zawartości

radoslaw86n

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O radoslaw86n

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia radoslaw86n

0

Reputacja

  1. Ok dzięki wielkie, postaram się to ustawić a jak nie to gazownik to zrobi i dam znać.
  2. Dzięki za odpowiedź, a po czym poznajesz, że jest biednie? Pytam bo mapy LPG i PB się pokrywają.
  3. Hej, najpierw chciałem się pochwalić, że zlikwidowałem w większości szarpanie przy puszczaniu i dodawaniu gazu. Winowajcą była ta cieknąca odma. Wymieniłem uszczelkę, która jest przy łączeniu odmy z pokrywą zaworów. Olej przestał cieknąć na kolektor i wychodzi na to, że łapał tam lewe powietrze. Wracając do błędu to dalej się pojawia: Więc odpaliłem auto, skasowałem błąd i przejechałem kawałek(w tym czasie się rozgrzał i przełączył na gaz) po zatrzymaniu sprawdziłem błędy no i był on : 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded Log w którym ten błąd musiał wyskoczyć: http://www.vaglogi.pl/log-002_007_xfcy9.html Jak wtedy stałem na odpalonym silniku chciałem go skasować ale wyskakiwał od razu z powrotem więc zrobiłem log statyczny na LPG: http://www.vaglogi.pl/log-002_007_mRb437a.html Wróciłem pod dom udało mi się skasować błąd tak żeby nie pojawił się ponownie i zrobiłem dwa logi statyczne LPG: http://www.vaglogi.pl/log-002_007_B5LqXjc.html PB: http://www.vaglogi.pl/log-002_007_g9W7z1.html
  4. ok o to jeszcze dostroję a mam może głupie pytanie ale skąd wiesz, że chodzi o mieszankę na biegu jałowym??
  5. hej wracam z naprawionym reduktorem gazu i po jego ustawieniu , logi dynamiczne wyglądają : LPG: http://www.vaglogi.pl/log-000_002_007_pZu9F.html PB: http://www.vaglogi.pl/log-000_002_007_G5TMi.html dalej się coś na lpg w zakresie obrotów od 3000- do 4600 wartość lambda ucieka . Choć mapa gazu mi w dół ucieka w na samym końcu i może to jest powodem. Podniosłem mnożnik żeby ją tam lekko wyrównać i zobaczę jeszcze. Dalej mam 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached Skasowałem błędy podczas testu wróciłem na gazie pod dom i z powrotem miałem ale trochę inny bo 14-00 ADD Exceeded : 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded Do tego mam temat rzekę czyli szarpanie po puszczeniu gazu ale to miałem od początku choć doszedłem do końca internetu to dowiedziałem się tyle, że nikt tego nie rozwiązał i ten typ tak ma ale wspominam o tym gdyby ktoś jednak sobie poradził z tym i miał dla mnie jakąś radę. Szarpie i na PB na LPG choć na PB wydaje się ciut mniej to odczuwalne. Puszczam gaz i po 1 sek jest szarpnięcie tak jakby z minimalną zwłoką. Jak lekko dodam gaz to też czuć szarpnięcie.
  6. Wiec walczę obecnie z gazem, spada mi ciśnienie po chwili i wychodzi na to, że cewka na reduktorze daje ciała. Czekam na części i robię regenerację reduktora. Ale mam jeszcze jedno pytanie póki co. W której grupie będą korekty długoterminowe i krótkoterminowe dla mojej jednostki czyli ADP 1.6 96r. i czy metoda jaką mi podpowiedział przem8 z odłączeniem aku kasuje obie korekty?? W większości są w grupach koło 30,31, itp. Gdzieś znalazłem, że powinny być w grupie 6, 7 i 8 dla tego rocznika ale nie wiem co tam oznaczają konkretne kolumny . Jeżeli ktoś coś tam wie to proszę o pomoc.
  7. Ehh a niedawno byłem na strojeniu. Dla pewności przed strojeniem lpg odłączyć aku żeby zresetować mapy ?? A przy okazji jeszcze pytanie z innej beczki. Po tym piłowaniu do 6000rpm zauważyłem, że mi olej cieknie z połączenia odmy z pokrywą zaworową z tyłu i kapie na kolektor wydechowy i śmierdzi. W zasadzie już wcześniej widziałem że jest mokro ale nie wiedziałem skąd. Czy powinien stamtąd wypluwać olej? Bo chyba jest to odpowietrzenie a jak olej mi tam wypluwa to jakaś część wali prosto do przepustnicy.
  8. Hej, wiec wyczyściłem przepływomierz jakimś preparatem za 10 zł do tego przeznaczonym. Druciki były pokryte sadzą lub czymś takim ale się ładnie domyły(w logach przepływ z max 64g/s podniósł się do max około 90 g/s). No i odpiąłem aku na 10 min i zrobiłem adaptacje przepustnicy za pomocą kluczyka . Logi dynamiczne 2 + 7 (pierwszy z 13:53 na LPG, drugi z 14:04 na PB) : http://www.vaglogi.pl/log-002_007_AZWA5.html stsatyczny LPG: http://www.vaglogi.pl/log-000_E0zZAR.html ststyczny PB: http://www.vaglogi.pl/log-000_PCoPR0.html
  9. Przy czyszczeniu przepustnicy odpinałem aku czyli jakieś 3 tyg temu. Ale jutro to jeszcze odepnę , wystroję przepustnicę i zrobię logi choć wydaje mi się, że to nic nie da bo w zasadzie teraz powinno być ok po ostatnim odpięciu.
  10. W sumie adaptacje już robiłem kilkukrotnie i za pomocą vaga i za pomocą kluczyka, że czekałem. W prawdzie po tym logów nie robiłem ale nie wiem czy to to. Przepustnica też była czyszczona.
  11. Liczę że dobrze choć na tej stronie co udostępniam logi można podejrzeć logi innych użytkowników dla tego samego motoru i też są różne , jeden miał tylko tak bliżej 0,8v od 3000rpm. Czy jakby łapał lewe powietrze to mogło by by c takie zachowanie lambdy jak w logach dynamicznych?? W dynamicznych u mnie w mass flow bierze max 68,,5 g/s gdzie jak patrzę na logi innych to osiągają koło 90g/s max. W logach statycznych w grupie 000 kolumna 10 mam 160 a w necie znalazłem dla silnika ADP, że powinno być 000,10,Lambda-Lernwert (mult.),Sollwert: 118...138 (-8...+8 %) nie wiem czy się tym martwić ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...